Søgning på: matematik b eksamen 2016 hhx. Resultater: 18641 til 18660 af 130414
-
hjælp til matematik afleverig - 1.2 delprøve
Forumindlægjeg har brug for hjælp til alle opgaverne i linket: file:///C:/Users/Bruger/Downloads/Aflevering%201.2.pdf så hvis nogle ville være så søde at hjælpe med nogle svar. jeg vil gerne vide svar på alle, så jeg har en ide om hvad jeg skal og om jeg skal egne om igen. jeg føler jeg ikke har tid til a... -
AT-emne i idræt B + biologi C søges
ForumindlægJeg ville blive lykkelig hvis I ville skrive nogle idéer til gode emner i biologi C og idræt B. Jeg skal skrive en problemformulering til i næste uge, men er virkelig lost ift. emne. Fagene er låst. Krav: - Emnet skal gå under overemnet "Mad og mennesker" - Metoderne i de to fag ska... -
Hvordan finder man a og b ved en potentisk funktion
ForumindlægHvis man har oplyst, at f(x)=b*x^a Og f(2)=2 og f(4)=16 Hvordan finder man så a og b? Jeg ved godt hvordan man gør det for eksponentielle. -
Vurdering spansk eksamen
ForumindlægHej med jer. Ville sætte stor pris på hvis nogle af jer lige ville komme med en vurdering af min stil, som jeg netop har afleveret til min eksamen i spansk. Er meget i tvivl om hvor god/dårlig den er. Giv gerne en karakter! Stilen er vedhæftet. -
24 timer - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundlig eksamen i tysk. Som i jo nok ved trækker man en tekst, som man derefter har 24 timer til at forberede. Jeg ville lige høre om der var nogen der,efter at jeg havde lavet opgaven, kigge på den og eventuelt komme med bedre forslag? Jeg har eksamen i næste uge? Jeg p... -
Et lille spørgsmål ang. Matematik
ForumindlægHej Folkens. (Som forhåbentlig kan matematik) :-D Jeg står nu med min sidste opg. i min matematikaflevering. (SKØNT!) Men er desværre stødt ind i et lille problem: Opgave 4) - Jeg forstår den slet ikke! Så derfor: HJÆLP! Jeg har vedhæftet filen. :-) På forhånd tak! .. MANGE TAK. -
Studievejleder bedes svare - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Biologi C eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til biologi c eksamen om en uge og har fået vores eksamens spørgsmål, men er lidt i tvivl om et af de spørgsmål der lyder således: Gør rede for blodets sammensætning? Hvad skal jeg få fat i der, er det bare generelt noget om blodet i kroppen eller er der noget særligt de er ude... -
Skriftlig Eksame (Dansk A)
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i skriftlig eksame i dansk i morgen. Jeg er dog lidt i tvivl med hvordan det forløber. Man får udleveret et hæfte 1 allerførst, hvor man skal arbejde i grupper, samt svarer på nogle spørgsmål. Senere får man så udleveret hæfte 2, hvor man skal svare individuelt på spørgsm... -
ENGELSK MUNDTLIG A EKSAMEN
ForumindlægHeej Folkens (; Jeg skal til eksamen i engelsk mundtlig A på Mandag. Derfor vil jeg gerne høre om der nogle gode FIF eller oplevelser til eksamen i kunne bidrage med?? og evt har en god idé til hvordan man bedst disponere sin tid til forbedrelsen bedst, og hvordan man analyser sin tekst bedst... -
Forslag til brug af matematik i tværfaglig opgave?!
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive opgave af fagene afsætning og matematik, og min "case" er Normal.. Ift. afsætning anvender jeg segmentering, vækststrategi, værdikæde osv men jeg skal have matematik ind over os - jeg har deres vækst sat ind i en statistik men hvordan hulen kan jeg ellers br... -
Hvordan foregår dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægHvordan foregår den? Hvis jeg forstår rigtigt, så skal jeg snakke i 20 minutter. og så dømmer lærer og censor mig i 5 minutter, rigtigt? Må jeg have noter til det jeg skal sige med ind, eller kun synopse? -
Synopse til Engelsk mundtlig eksamen.
ForumindlægVil i ikke også pleeeeease kigge min engelsk synopse igennem den handler om Indias Culture. -
Hvordan foregår Rel. eksamen?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvor man skal lægge sine kræfter.Tekster i pensumet kan vel kun bruges til at perspektivere med, baggrunds stoffet er vel det vigtigste at terpe?Nogle der har nogle gode links der handler om alle de begreber der bliver brugt, en slags ordbog måske ;) Udtryk som Hadith, ritu... -
Fysik eksamen om et par timer ...
ForumindlægJeg skal op i fysik her om et par timer, og synes selv at jeg er klar. Ved i hvert fald ikke hvad jeg ellers mangler, udover det jeg har. Jeg har trukket emnet varmeenergi og kraftværker, men er der noget som jeg bare SKAL have med, som jeg måske ikke lige har været opmærksom på :) Mange tak på f... -
Fysik eksamen - Universet
ForumindlægJa jeg har lige været oppe og trække emne i dag og er fuldkommen paf, ved virkelig ikke hvad jeg skal fremlægge i morgen synes det er uoverskueligt så håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig med min stx-opgave. Mit emne er universet, der står: Du skal give en præsentation af : Emnet univer... -
modul 4 eksamens case
ForumindlægHej er der en socialrådgiver/ studerent der kan hjælpe mig med modul 4 eksaaens case? -
jer der HAR været til AT-eksamen!
Forumindlæg... kan I sige noget om hvad lærer og censor spørger om? Altså om det mest er metodemæssige spørgsmål eller mere faglige? -
Hvordan klarer i mundtlige eksamer?
ForumindlægJeg vil gerne vide hvordan i klarer jeres mundtlige eksamener, altså har i lavet en dispostition, er der nogle som kan give mig gode råd og evt. forklarer mig hvad det betyder at "forsvare" ens opgave? TAK -
Eksamen: Fordybelsesområde: Noveller
ForumindlægHej alle! I går trak jeg mit dansk-fordybelsesområde til folkeskolens afgangsprøve. Mit fordybelsesområde blev noveller. Jeg har en pensumliste, der ser sådan ud: Henrik Pontoppidan - Ane Mette Herman Bang - Frøkenen Helle Helle - Køreplaner Naja Marie Aidt - Omstændigheder My Lindelöf - Myrstack...
