Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18661 til 18680 af 77388
-
Die DDR und BRD
ForumindlægHer kommer jeg med endnu en tekst, håber i tjekker det igennem i må MEGET GERNE bruge henførende stedord og genitiv i nogle af sætningerne:Her kommer teksten:Die DDRDie Marias Oma erzhält von die jahren wenn DDR und BRD entstand war. Sie Erzhält da Deutchland wurden im vier Besatzungszonen aufget... -
Omskriv til formen
ForumindlægHej alle, jeg sidder med en opgave fra A-niveau eksamen som skal løses uden hjælpemidler. Sagen er at jeg godt kan se hvordan fremgangsmåden er, men jeg kan ikke finde ud af at indsætte korrekt. Håber der er nogle som kan hjælpe mig. Omskriv 4x^2 - 12x + 9 til formen (ax+b)^2 Håber der e... -
Hjælp
ForumindlægGiver 3^2 -9 eller 9 ? -
Hjælp til ligning tak, Det haster!
ForumindlægHej alle sammen. jeg er igang med en ligning som jeg ik helt forstår, det er 4 måneder siden at jeg har haft ligninger, så jeg har glemt, jae næsten meget af det, og det lyder dumt:( det er en nem ligning, men jeg har glemt hvordan så, er der nogen der vil hjælpe el forklare mig hvordan man løser... -
Eksamensprojekt. (FSA)
ForumindlægHello everybody Har brug for alles hjælp :P. Jeg sidder i den uheldige situation, hvor det ser ud til, at jeg skal være alene til mit eksamensprojekt. Så jeg har to spørgsmål. Er der nogle af Jer, der har opnået et 11-tal alene, altså til et eksamensprojekt? Hvis ja, hvordan og hvorledes? Mit a... -
Nervøsitet!
ForumindlægOkay, jeg er ramt. Det er slemt! Jeg skal til eksamen i overmorgen. Og jeg har læst flittigt og følt jeg har styr på tingene. Jeg går i 3.g og skal op i religion som det første. Har aldrig haft nervøsitet som et kæmpe problem.Men nu er det slemt. Jeg har glemt alt. ALT!!Andre??? -
Profil-oplysninger på Studieportalen.dk
ForumindlægKan du forklare, hvorfor der er nogen af Studieportalens brugere, der 9;digter9;, når de i deres profil oplyser navn, fødselsdato, køn og uddannelse? Hvad mener du om det? -
nervøsitet
Forumindlægimorgen skal det store slag slås. jeg skal op i historie - det værste fag i verden. til årsprøven sidste år gik jeg i sort og fik 5, hvilket jeg aldrig har fået før. jeg har rimelig godt styr på tingene, men er virklig bange for at klappen går ned igen - hvilket ikke er fedt når det er studentere... -
Læse videre på universitetet...
ForumindlægJeg går i 3g og skal efter gym læse videre på universitetet... men jeg er er lidt bange for at niveauet er for højt, fordi jeg i gymnasiet lige knap hænger ved. Hvad er jeres erfaringer med overgangen fra gym til uni? Skal man bruge meget tid på at læse hver dag? synes nemlig allerede jeg bruge... -
Supplering
ForumindlægHej, er det nogle der ved, om man kan supplere følgende: MAT A på sommerkursus Fysik B på et efterårskursus Kemi 0-B på et forårskursus ? Tak på forhånd :) -
Hf - Stx?
ForumindlægHej Sp. Jeg går i tiende klassse og er glad for det. Har lige fået oplyst igår, at jeg er blever erklæret 9;9;egnet9;9; til gymnasiet. Under min uddannelseplan har jeg valgt følgende: Naturvidenskabelig fagpakke -> Matematik B, kemi B Derfra vil jeg nok også vælge fysik C/... -
Fransk begynder A - god eller dårlig idé?
ForumindlægJeg skal snart til at vælge gymnasie, studieretning og så videre, og går ud fra at jeg i ansøgningen også skal vælge 2. fremmedsprog. Har haft tysk i 3 år, og må indrømme at jeg ikke har lyst til at lære mere om sproget og landet når jeg går ud af 9. klasse, da jeg ligesom synes at jeg har fået... -
At klage eller at klage ikke?
ForumindlægHej alle!Det er nu sådan at vi lige har fået udleveret vores skriftlige karakterer og jeg er en smule misfornøjet. Jeg har fået mig et 7 tal i skriftlig dansk og har nu et forskel på 3 karakterer imellem års- og eksamenskarakteren. Jeg er ikke så glad for at brokke mig, men kan ikke rigtigt tro a... -
Grundforløb-hvad er det?
Forumindlæghej hvad lærer man i grundforløbet på stx, og hvad lærer man ikke.. altså hvad er det helt præcist? på forhånd tak -
Snit man skal have for at komme på HHX
ForumindlægHej.. Jeg går i 9 klasse og vil gerne starte på HHX efter sommerferien. Jeg har et gennemsnit på cirka 6,5, og det er især i mine mundtlige fag at jeg kun får 4 taller, mens matematik er på 10 og dansk er på 10. Hvad synes i jeg skal gøre for at få et bedre karakter for at komme i... -
Tæller standpunktskarakterer?
ForumindlægHej, når man regner sit snit ud tæller standpunktskaraktererne så? eller er det kun årskaraktererne og eksamen? -
hastighedsvektor
ForumindlægJeg efterspørger et lille hint til opgave 9 i følgende sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-8.pdf -
Gamle /nye testamente.
ForumindlægReligion 9 kl. det gamle/nye testamente hvad er typiske eksamens spørgsmål til netop testamenterne ?? -
Novelle om ondskab
ForumindlægHej. Jeg har trukket en novelle om ondskab, som jeg skal analysere i dansk mundtelig eksamen 9. klaase. Nogle der har gode ideer? -
Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til en mundtlig Matematik eksamen her den 9 Juni. Jeg skal lave et bevis for to-punktsformlen, er der nogle som eventuelt kunne vise mig et bevis, det er for en eksponentialfunktionen
