Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18681 til 18700 af 321608
-
jeg hedder
ForumindlægEr disse to sætninger korrekte? Jeg er så frygtelig frygtelig dårlig til spansk - det er mit første år - og jeg kan slet slet ikke finde ud af det. DANSK: Mit navn er ________ og jeg er 17 år gammel.Jeg er fra Danmark og jeg taler kun lidt spansk. SPANSK: Me llamo ________ y soy 17 año. Soy d... -
dansk stil
ForumindlægHej, en der kan hjælpe med at se på min danske stil? -
Hjælp til at løse denne reduceringsdel? "Sæt så meget udenfor parentsen som muligt
ForumindlægHej nogle der kan hjælp mig med til at løse denne reduceringsopgave.. Opgaven :"Sæt så meget udenfor parentsen som muligt" 24XLPtr-36LtxDV --> ?` Skal afl. opgaven her om 1 time, så håber der er nogle venlige mennesker der vil hjælpe mig :D -
KEMI hjælp - 1opg!
Forumindlæghej10,0 g ren kalk, CaCO3, overhældes med fortyndet saltsyre i et bægerglas. Der dannes en farveløs opløsning uden bundfald, og der finder en gasudvikling sted. a)opskriv reaktionsskema for den reaktion, der foregår i bægerglasset. Opløsningen deles i to lige store portioner , som hver har volumi... -
Haster..Matematik..hjælp
ForumindlægHvad er forskellen ml. areal og inegral.. -
en brøk?
Forumindlæguforketelig brøk: 3/5 * (-4)/5 = Hvad gør jeg lige det? -
den der nye prøve - strålings påvirkning på levende organismer
Forumindlæger der nogen der har nogle gode arbejdsspørgsmål til dette emne? -
Nyeste tid
ForumindlægEn der vil være flink og læse mit oplæg igennem om nyeste tid og evt. komme med konstruktiv kritik? :) -
Lineær programmering
ForumindlægOptimeringsproblemer generelt, hvad vil det sige? -
At koge vand
ForumindlægNår man koger vand i en el-kedel, skal man bruge koldt vand. Hvorfor det? Jo, fordi der findes bakterier og andet ondt i det varme vand, der kan overleve temperaturer på 100 grader, så derfor bliver de ikke dræbt, når vandet koges. Men passer det virkelig? -
Microsoft Office Word 2007
ForumindlægHeej . Hvor kan jeg købe Microsoft Office Word 2007 til en billig pris ? Jeg fik at vide at det koster 1000 kr. Synes det er mange penge. Med venlig Hilsen Sara -
sso i kemi og biologi
ForumindlægHej - Jeg skal skrive sso, næste skole år og vil gerne finde ud af hvilket emne jeg skal skrive om i fagene Kemi B og Biologi C. jeg kunne godt tænke mig om blodkræft eller kræft.. men hvordan kan jeg inddrage mere kemi ind i det, synes det er alt for mgt biologi. -
Lille ligning
ForumindlægHey.. Er lidt på bar bund med den her:(x-1) * (e^x-1) = 0Nogle der kan hjælpe mig..?På forhånd tak c",) -
hjælp med løsning
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig. T er 1 og jeg skal finde L. T = 2piv(L/9.81) er også T = 2pi Kvadratrod(L/9.81) På forhånd tak -
Integralregning
Forumindlæghey er der nogen der kan hjælpe? det ville nemlig være dejligt. hvordan integrerer man brøken: 1/(2*kvadratrod(2)) -
Matematik - historie . forslag til bog
ForumindlægHej jeg skal skrive om matematik og historie . Er der gode bøger som i kan anbefale vedrørende de 2 fag ? På forhånd tak -
1700-tallet
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe med at gøre rede for 1700-tallet, men speciel henblik på fornuftens tidsalder ? -
delta?
ForumindlægHej. Hvordan kan man forklare med andre ord, at hvis x øges med størrelsen ?x så øges y med størrelsen ?y? Jeg forstår ikke det der delta... -
metoder til hydrolyse
ForumindlægHej Kan nogle af jer please forklare mig hvad en hydrolyse er og hvilken metoder der er til at følge en såkaldt hydrolyse ? -
impulsmomentbevarelse
ForumindlægI kender det klassiske eksempel med en ballerina, der snurrer og så trækker armene ind og dermed snurrer hurtigere. Det er klart, at der må være impulsmomentbevarelse og så kan finde at vinkelhastigheden bliver større pga. intertimomentet mindskes. Jeg forstår nu bare ikke, hvad der sker i forh...
