Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 18721 til 18740 af 109301
-
Studiejob - Ingen erfaring
ForumindlægHej Jeg er midt i 20'erne og økonomistuderende. Mit ønske er at finde et studierelevant job, så jeg kan lære endnu mere og udvikle mig (fagligt og personligt). Dog har jeg aldrig arbejdet før. Jeg må indrømme, at jeg ikke tør at søge et job, da jeg er bange for at jeg ikke er god nok. Me... -
Kan jeg klare gym?
Forumindlæghej med jer allesammen.. Jeg er en 9. klasses elev som skal træffe mig et valg efter 9. Så jegkunne smadder godt tænke mig at gå på gym, men da mine lærere siger at jeg ikk er egnet, ved jeg iukk helt om jeg kan eller ej, for nogle fra gym siger at jeg kan da de så min karakterseddel.. Mit snit ... -
Naturfagsopgave-svar?
ForumindlægNogen der har naturfagseksamens-opgave-svar eller allerede har været til naturfags-eksamen i år og evt. har lyst til at sende mig deres svar?Det ville virkelig være en stor stor hjælp. TakM.v.h Mikala -
Hjernen
ForumindlægHey!Jeg skal op i bio mundtlig på A-niveauog jeg fatter overhovedet ikke hvad Kalium, Natrium pumpen går ud på....??????Håber nogen kan hjælpe mig...ellers er jeg ret meget på skiderenKnus Louise -
Standbyplads
ForumindlægJeg vakler lidt imellem to uddannelser, den ene ved jeg at jeg kan komme ind på fra kvote 1, og den anden kan jeg komme ind på, som standbyplads. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge, så jeg tænkte på om det er muligt at tage den uddannelse jeg kan komme ind på via kvote 1, og se om d... -
to cifret karakter!
ForumindlægHey, er der nogle som har nogle gode råd og fif (osv.) til hvad jeg skal/kunne osv. til min prøve i mdt. matematik, da mit mål er en to cifret karakter. Det ville ellers være dejligt (: Håber jeg kan få hjælP! På forhånd tak! -
Napola
ForumindlægJeg er ved at skrive et resumé på tysk om en film der hedder Napola. Nogle som har set den? Og som evt. har nogle guldkorn jeg kan bruge? :) -
Snyd og ugyldigt bevis
ForumindlægHvis en elev har snydt til en eksamen, hvor land tid efter kan elevens eksamensbevis så erklæres ugyldig, hvis det opdages? (Det er en hypotetisk situation, jeg taler ikke om mig selv!) -
Hjællpppp.. dumper stx
ForumindlægHey alle Oh nej, jeg er i dilemma. Har nu et snit på 5,0 og har en eksam tilb.... Er der nogen der vide om jeg kan risikrer at dumpe stx?? Jeg sidder netop og overvejer at droppe den sidste eksam og starte 3.g om.. mvh Mino -
Ingeniør!
ForumindlægHej alle Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg er lidt i tvivl. For jeg ved nemlig ikke hvad kravene er for, at blive civilingeniør ? Skal jeg bar have bestået de fem fag der er står på siden Ug.dk ? Altså så er der ikke noget med, at snittet skal være 5 el. noget ligende vel ? Kan jeg godt ko... -
HJÆLP AT!! HASTER
ForumindlægHej! Jeg skal til AT-eksamen imorgen og jeg har virkelig ikke styr på hvordan det skal laves.... jeg har fagene biologi og idræt og er meget i tvivl om metoderne.. er der en venlig sjæl som vil læse mit dokument igennem og fortælle om det er helt lort eller man godt kan sige det til eksamen? har ... -
VUC o.l.
ForumindlægHej, Jeg har gå gymnasiet og har matematik på A og jeg tænkte på om det ikke var muligt også at tage matematik som enkeltfag el.lign. for at forbedre mig endnu mere! Jeg håber nogen kan hjælpe ved evt. at henvise mig til links o.l. Mange tak på forhånd -
Ekstra fag udenfor selve stx?
ForumindlægHej! Jeg går p.t. i 2.g på stx. Jeg overvejer meget kraftigt næste år at vælge et ekstra A-niveau fag - nærmere bestemt matematik. I flere af de uddannelser jeg overvejer er det et krav, og derfor er det selvfølgelig en fordel at tage det. Men problemet er, at det ikke er muligt for mig at få ... -
optagelse på studie hvis eksamen mangler
ForumindlægHej :) Jeg vil gerne klage over en censor og prøve at tage den pågældende eksamen om. Jeg vil bare høre om der er nogen der ved om man kan søge ind på en videregående uddannelse hvis man skal tage en eksamen om? eller kan man så først søge næste år? Jeg håber i kan hjælpe så jeg ved om jeg skal ... -
Blive smidt ud af skolen?
ForumindlægHej alle sammen Jeg har en ven som muligvis bliver smidt ud af gymnasiet, kan han godt komme ind på et andet gymnasium selvom han bliver smidt ud af hans nuværende gymnasium? Tak på forhånd -
Kinesisk lektiehjælp
ForumindlægJeg udbyder kinesisk lektiehjælp op til A-niveau. Jeg har boet i Kina og taler sproget flydende. Hvis du har interesse, så kontakt mig via min profil eller skriv en kommentar. -
Hvor svært er det at blive optaget til DTU?
ForumindlægHej alle sammen, mit navn er Maria Jensen, og jeg går i 2.g. Jeg overvejer at studere på DTU, men jeg er lidt bekymret for, hvor svært det er at blive optaget. Jeg er især interesseret i Computer Engineering, og jeg så på deres hjemmeside, at nogen blev optaget i 2024 med et snit på 4,3. Dog undr... -
eksponentiel funktion
ForumindlægOm en eksponentielt voksende funktion f vides, at f(0)=2 og f(4)=8.\n\na) Bestem en forskrift for f.\nb) Bestem en ligning for tangenten t til grafen f i punktet med førstekoordinaten 4.\n\nEn funktion g er bestemt ved \ng(x)=kv-rod(2x+b), hvor b er en konstant. I punktet med førstekoordinaten 4 ... -
3. års opgave - forslag til bog?
ForumindlægHej ! Jeg har valgt at skrive 3.års opgave i engelsk, da jeg indtil videre synes det er spændende at analysere den engelske litteratur, som vi arbejder med. Dog har jeg selv lidt problemer med at finde en passende bog til analyse i min 3.års opgave. Jeg har for nyligt læst The Graduate af samme g... -
Reducering af udtryk
ForumindlægEr dette udtryk reduceret ved hjælp af kvadratsætningen? (a-b)2 + 2a·(a+b) -b2 = (a-b)2 -b2 + 2a·(a+b) = (a - b +b)·(a -b -b) + 2a·(a+b) = a·...
