Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 18741 til 18760 af 44012
-
Elteknik links søges
ForumindlægHejsa Jeg er så heldig og skal op i elteknik, hvilket nok er det fag der giver mindst mening for mig. Der er ikke nogle der skulle kende nogle gode links - helst med billeder - da jeg synes jeg har ret svært ved at forholde mig til alle de formler der remses op i et væk. Håber der nogle der kan ... -
lave en funktion ud af dette..
Forumindlæghej. Elektricitetspris: Når man som husstand får elektricitet betaler man en fast afgift + forbrug. Den fast afgift i Viborg kommune er på 750 kr. og i,50 kr. pr kWh man bruger. I norge betaler man efter samme system. I Bjørli betaler man en fast afgift på 1100 kr og 0,40 kr pr. kWh.. Jeg kan t... -
Partiel dif. og lagrange optimering
ForumindlægHej. Jeg har nu sat mig noglelunde ind i metoden for lagrange optimering, og det der ligger bag. Jeg har derfor lavet et eksempel med lagrange optimering, som jeg vil gennemgå til min mundtlige matematik eksamen A niveau. Vi har aldrig gennemgået det på klassen før, og jeg har ingen lærerbøger de... -
Elektromagnetiske bølger og lys fra exciterede kilder
ForumindlægOverstående er overskriften på min fysik eksamen som jeg skal fremføre imorgen. 17/6 09:30. Derefter følger dette: En mundtlig gennengang af emnet synligt/ikke synligt og den praktiske anvendelse af dette. Den faglige samtale vil tage udgangspunkt dels i din indledende præsentati... -
Faktorisering
ForumindlægHej, Jeg har fået følgende spørgsmål til mundtlig mat eksamen (på B-niveau): "Gør rede for andengradspolynomiets rødder og faktorisering" Jeg har styr på redegørelsen af rødderne, men er i tvivl om, hvad faktorisering er. Jeg er godt klar over, at jeg faktoriserer ved fx at sige: f(x)=a... -
Hjælp-Haster - Naja Marie Aidt
Forumindlæghej alle sammen.. Jeg skal til dansk mundtlig eksame på torsdag. og jeg skal analysere Torben og maria , skrevet af Naja Marie Aidt i novellesamnlingen Bavian.. Jeg vil gerne have noget hjælp til disse punkter fra min disposition - analyse af novellen : SPROGET, personerne, Miljø, budskab, social... -
Billed ANalyse
ForumindlægGHej jeg skal snart op i Dansk mundlig eksamen, jeg kan risikere af trække et billed af Skagensmalerne Michael Ancher. . Billeder kan ses her: http://www.skagensmuseum.dk/index.php?id=33&backPID=33&productID=93&detail= og hedder: Redningsbåden føres gennem klitterne. 1883 Jeg har in... -
Ørneflugt perspektivering til perioden
ForumindlægSkal op til dansk mundtlig eksamen i morgen, og min lærer siger at "Ørneflugt" kan perspektiveres til en anden tekst i perioden men jeg kan ikke komme i tanke om nogen. Er der nogen der ved hvilken anden tekst i det moderne gennembrud ørneflugt kan perspektiveres til? Har læst et sted a... -
HJÆLP - kan jeg komme ind?
ForumindlægHej!! Mangler lige et hurtigt svar! Nogle der ved hvis man gerne vil tage en uddannesle på Kbh's Universitet og der kræves at ex. Engelsk B er bestået.. Jeg har engelsk på A men har fået 10 i årskarakter mundt. , 7 i års karakter skr. , men 00 i eksamen skriflig?? har det betydning?? Er eng... -
Differentialregning
ForumindlægHej Alle! Har problemer med differentieringen til min mundtlige eksamen Der ønskes endvidere et bevis for mindst én af reglerne for differentiation af en sum og en funktion ganget med en konstant : (f(x) + g(x))' = f'(x) + g'(x) (k*f(x))' = k*f'(x) Forstår overhovedet ikke n... -
Diskursanalyse - forklaring!
ForumindlægHej Jeg skal snart til mundtlig dansk eksamen, og sidder lige nu og læser som en gal. Men jeg er stødt på et problem... Diskursanalyse! Jeg er desværre ikke helt sikker på at jeg forstår hvad det er og hvordan det helt præcist skal bruges, og måske hænger det sammen med at jeg heller ikke helt ... -
Nogle der er gode til matematik, som kan hjælpe mig med areal?
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp! Jeg går i 10.klasse, og jeg er ved at forberede min mundtlige prøve i matematik til eksamen, og jeg har valgt emnet Titanic. Jeg skal udregne arealet af titanic set fra oven, hvor den i den ene ende har en spids som bunden på dette hjerte, som i kan se på de... -
beståelse af specifikke adgangskrav.
ForumindlægHej Lige for at være helt sikker ang. mit lille problem. Jeg vil gerne studere biologi på ku her til sommer hvilket kræver mat b, fys b og kem b. jeg har fys A med 7,6,7,8 så intet problem der. I mat gik min mundtlige eksamen dog lidt galt og jeg dumpede den sgu med 5 i mat A. samlet fik jeg ... -
Areal
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp! Jeg går i 10.klasse, og jeg er ved at forberede min mundtlige prøve i matematik til eksamen, og jeg har valgt emnet Titanic. Jeg skal udregne arealet af titanic set fra oven, hvor den i den ene ende har en spids som bunden på dette hjerte, som i kan se på de... -
bestået ???
Forumindlæghey folkens jeg går i 2g nu og sagen er at jeg har dumpet samlet i matematik fordi jeg fik 2 mundligt og 0 skriftlig årskarakter og 00 til skriftlig eksamen dvs at jeg er dumpet . Men mit snit generalt er på 6,7 så det er jo egentlig fint nok , men kan jeg godt gå videre selvom jeg har dumpet i... -
anvendelse af potensudvikling - hjælp! s;
Forumindlæghej alle, jeg sidder og skulle til mundtlig matematik B eksamen her om et par dage, og jeg er simpelthen så lost ved et af spørgsmålene, som hedder: "Du skal præsentere funktioner af typen f(x)=b*x^a med tilhørende egenskaber og anvendelser." jeg har lavet det første, men anvendelse af ... -
Inspiration til analyse og fortolkning
ForumindlægHej, jeg har mundt. dansk eksamen i morgen; er godt klar over det er ved at være sidste udkald, men jeg skal analyserer, fortolke og perspektiver fra billedet ' Det Waagepetersenske familiebillede' Malet af Wilhelm Bendz 1830. Problemet er at jeg sidder og kigger, kigger og spekulerer me... -
Hjælp til danskeksamen - essays
ForumindlægHey, derude. Jeg har trukket genren essays til dansk mundtlig eksamen. Jeg må indrømme, at jeg har lidt problemer med at finde et essay, der fanger mig. Hindbærsnitter af Søren ryge, må jeg ikke vælge, da vi har arbejdet med den i skolen. Nogle, der sidder inde med nogle gode ideer til et godt ... -
Trigonometriske funktioner
ForumindlægGod aften folkens Jeg er igang med at forberede mig på mundtlige spørgsmål til eksamen, men jeg sidder lidt fast, så håber i kan hjælpe. Under eksaminationen skal du komme ind på: - Definitionen af de trigonometriske funktioner, cosinus, sinus og tangens og løsning af trigonometriske... -
læse HA Alment, men 00 i dansk skriftlig..
ForumindlægAdgangskravene for HA Alment er: Adgangsgivende eksamen Dansk A Engelsk B Samfundsfag B, Samtidshistorie B, International økonomi B, Historie B eller Idéhistorie B Matematik B http://www.cbs.dk/uddannelser/bachelor/optagelse/menu/adgangskrav Jeg har været oppe til desværre dumpet skri...
