Søgning på: tysk stil. Resultater: 18781 til 18800 af 41422
-
HJÆLP TIL Jobansøgning
ForumindlægHeeej!! Jeg er ved at skrive en jobansøgning og har lidt problemer med at formulere mig kort og præcist. Der skal i det først afsnit stå: - Alder 15 - leder efter nye udfordringer - bor i ......... og har boede i dubai i 8 år - Arbejde hos intersport i 1 år - leder efter et arbejde hvor je... -
ArGH HJÆLP med at finde pointen på historien
ForumindlægHej ærede studie portal medlemmerjeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive studenteropgaven fra maj/juni 2004. Opgaven hedder "Sand", og mit problem er at jeg ikke kan finde meningen med den historie og finde frem til en god fortolkning.Håber virkelig på jeres gode hjælp. -
har virklig brug for hjælp!!
Forumindlægjeg skal have lavet et opvarmnings program til i morgen... og er virklig på skideren mangler 2 sange 1 til hop og 1 til sving er der nogle der kan hjælpe mig det haster ret meget.. :/ -
Akademisk uddannelse inden for politiet
ForumindlægJeg ville være enormt glad hvis nogen kunne fortælle mig lidt om den nye politi reform. Jeg mener at have hørt at man i fremtiden vil kunne få en akademisk uddannelse indenfor politiet på lige fod med andre universitets-uddannelser. En slags cand. politi ;)Hvornår (hvis overhovede) bliver det bes... -
Ønskes: beroligende råd ang. den mundtlige eksamen i fransk.
ForumindlægNu er jeg fra naturens hånd sådan indrettet, at jeg har tendens til "en smule" nervøsitet ved eksamen. Jeg vil bare høre om der findes personer herinde, som har erfaring med (dvs. har overlevet) en fransk eksamen.Jeg skal op fredag, og føler lige pt. at hele mit ordforråd er forsvundet.... -
Der findes grundlæggende to slags mennesker
Forumindlægjeg har et essay for om at der grundlæggende findes to slags mennesker.jeg har skrevet lidt, men føler lidt der mangler noget. har meget brug for hjælp, i må meget gerne skrive hvad i syntes og give nogle forslag:-) Der findes i grundlæggende to slags mennesker. Et menneske der bygger op,... -
EU og evt. dets indflydelse
ForumindlægHar snart OSO-uge, og har fundet ud af, at jeg skal have noget om EU og dets indflydelse - måske om denne indflydelse i virkeligheden er for stort? Men mit spørgsmål er, hvordan jeg kan lave en problemformulering dertil, nogen bud eller har I andre forslag til problemstillinger inden for EU o... -
Proportional?
ForumindlægOm en funktion oplyses at den er proportional men en potensfunktion.Hvad betyder det..? Jeg er meget forvirret! -
Conditionnel
ForumindlægJeg er lidt i tivil om, man i denne forbindelse kan bruge conditionnnel:Si nous parlent avec Mmm. F., nous savions le date.(Hvis vi taler med Mmm. F, så [ville vi vide - eller hvordan man nu oversætter det] dato) -
For alle
ForumindlægHej alle sammen Jeg skriver her for at spørger om der nogle af jer der har Samfundsfag på B og som har arbjede med stor opgaver hvis i har håber i skriver det her.. -
Lidt lækkert spansk
ForumindlægDet ville simpelthen være så lækkert hvis én havde mod på at kigge det igennem.. \n\nHere goes: \n\nLos militares eliminar las aldeas de indígenas en una manera tan malvada porque no desean que los indígenas ayudas el guerrilla o son miembros del el guerrilla. Además puede ser que sea que el esta... -
Komma-hjemmeside
ForumindlægHej med jer Jeg brugte ind imellem en hjemmeside for et par år siden, der satte de kommaer, der manglede. Nogen der ved hvad den side hedder? Har glemt hvad den hedder :)) -
værdi b
ForumindlægHej Håber nogen kan hjælpe En parabel har ligningen y=0.5x^2-0.5x-3 og en ret linje har ligningen x=1.5x+b bestem den værdi af b, hvor parabelen og linjen har netop et fælles punkt. Mangler virkelig hjælp til denne her. gerne med forklaring på hvad gør skridt for skridt -
Beregn kraftens vandrette og lodrette komposant
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til en opgave. Opgaven lyder: "En kraft på 130 N danner en vinkel på 48° grader med vandret. Beregn kraftens vandrette og lodrette komposant." Håber nogen kan hjælpe -
SRO!
Forumindlægnogle der har nogle noter ang. SRO,? fx med hvordan man kan skrive den, hvordan layoutet skal være, ens konklusion osv.... ;) -
Hvad ville give denne her i karakter
ForumindlægDer blev i onsdags kl 10:08 anholdt en mand, som anses for at være en spritbilist. Politiet oplyser at der ikke er nogen der har kommet til skade. Men der vil være nogle skader der skal betales. Susanne Ariellesen ... -
Drengene efter pigerne
ForumindlægHej everybody Jeg har lige skrevet en opgave, som jeg skal aflevere i morgen.( en baggrundsartikel skrevet i 2028) Min lærer siger at jeg har problemer med at uddybe og argumentere mine tekster ordenligt. nogen der vil kigge den igennem, og fortælle mig, hvor jeg skal ud... -
differentialregning
ForumindlægForklar med tegninger og egne ord hvad der forstås ved funktionstilvækst. Du skal redegøre for alle størrelserne der indgår i udtrykket . -
Spoonerism
ForumindlægHvad skal jeg oversætte spoonerism med?Spoonerisme???Jeg kan jo ikke lavet ordet om, da det er opkaldt efter en person.http://en.wikipedia.org/wiki/Spoonerism -
Analyse af figur
ForumindlægHejsa Vil spørge jer om, hvordan man analysere forsøgsresultater af figur til sin SRP?
