Søgning på: religion c eksamen. Resultater: 18801 til 18820 af 92030
-
Oversættelse
ForumindlægHej alle, Nogen, der gider læse denne igennem og rette voldsomme fejl? ENGELSK OVERSÆTTELSE In 1922 the Irish Republic became independent, but the Northern part of the island did not become a part of the new state. In the six north-eastern counties there was a majority in favour of remaining p... -
2 grads ligning
ForumindlægJeg har forskriften. f(x) = x^2-6x+c Og skal vise der kun er en rod. Før at der kun er en rod må d jo være 0 Så c er den eneste ubekendte. Har prøvet at regne det ud til. 0 = (-6)^2-4*1*c 4 = (-6)^2*1*c 4 = (-6)^2*c √(4)= -6*c √(4)+6= c c = √(4)+6 = 8. M... -
HF Enkeltfag
ForumindlægHåber nogen vil hjælpe med disse spørgsmål: 1. Har man retmæssigt ret til at tage et fag om igen på et lavere niveau, når man har gennemført faget på et højere som HF enkeltfagskursist hvis beviset ikke er lukket? Har jeg f.eks. ret til at tage Dansk fra G niveau og næste halve år Dansk FED niv... -
Rigtig stregformel?
ForumindlægHej.. Jeg vil bare spørge om noget jeg ikke er helt sikker på er rigtigt: Jeg skal tegne stregformlen for C(x)H(y)O(2), og som har molarmassen 86g/mol og indeholder en keton: Kan jeg godt tegne den på følgende måde. H H _ _ i i O-C-C-O-C-C-H (dobbeltbinding mellem OC og CC) i ... -
Implisit differentiation
ForumindlægHej igen. Jeg sidder og regner eksamensopgaver, og faldt over følgende: En funktion y = f(x) er givet implicit ved ligningen: 3/2*x2-3/2*y2+x*y-5*x+3*y=-1 i en omegn af punktet (1,1) A) f(x) ~~ -1 * (x2-3*x+1) i en omegn af a = 1 B) f(x) ~~ -1 * (x-1) i en omegn af a = 1 C) El_x f(1) ... -
Sinusrelationerne
ForumindlægHej, Jeg er igang med beviset for sinusrelationerne ud fra arealformlerne, og jeg har styr på selve beviset, men jeg kan ikke helt finder ud af hvordan jeg beviser omskrivningen fra SinA/a = Sin B/b = Sin C/c ==> a/Sin A = b/Sin B = c/SinC Håber i forstår og kan hjælpe(: -
Trekanter
ForumindlægHvordan finder jeg højden af en Vilkårlig Trekant? A = 32o B =116o C=32o a=9,0 m b=15,2 m c = 9,0 m. -
HHX eller STX - meget i tvivl!
ForumindlægHej alle! Jeg går i 9. klasse, og skal snart vælge ungdomsuddannelse.. Jeg har altid været god i skolen, og mit gennemsnit på nuværende tidspunkt ligger på 11,1, så jeg har virkelig lyst til nogle udfordringer.. Det har egentlig været meningen, at jeg skulle tage HHX, fordi jeg mente fagene var m... -
det moderne gennembrud
ForumindlægHej Jeg sidder og læser op til en mundtlig dansk årsprøve og jeg er lidt i tvivl om nogle ting i forbindelse med det moderne gennembrud: Hvad karakterisere det moderne gennembrud? og hvad vil det helt præcis sige at "sætte problemer under debat?" På forhånd, tak! -
Ateisme i biblen?
ForumindlægHej Jeg har et hurtigt spørgsmål. Er der nogle steder i biblen hvor der er eksempler på noget som kan tolkes som ateisme?, nogle som går imod gud og jesus osv.? På forhånd tak -
Eksamensbevis
ForumindlægHej allesammen! Nogle ideer til hvordan man kan forbedre sit gennemsnit før man har afsluttet gymnasiet? Sådan at man "ikke lukker og låser" sit eksamenbevis? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at forbedre mine karakter i nogle af de fag jeg har trådt i spinaten i.. Hvordan gør man? Dro... -
Medicin kvote 2 år 2015
ForumindlægHej SP, Jeg har netop for ikke så længe siden fået mine årskarakterer for 3.g og gennemsnittet ligger på næsten 10,00. Dog er det ikke godt, fordi min gennemsnit for 1 og 2.g ligger på ca. 7,5 - hvor jeg ikke tog alt seriøst. Derfor vil jeg høre hvad jeg skal gøre for at studere medicin gennem ... -
Velfærd og fordelingspolitik
ForumindlægJeg har trukket Velfærd og fordelingspolitik som mit eksamens emne. Men jeg ved ikke noget som helst om det. Kan i ikke skrive kort, om hvad i ved, det er? -
Min Dansk Eksamensopgave!!
ForumindlægHello :D Jeg har været til eksamen i dansk i dag og jeg har skrevet en kronik. Nogle der vil bedømme den karaktermæssigt ? Er tilfreds med alt over 4 :)) -
Hjælp til makro og mikro
ForumindlægHej :) jeg har utrolig meget brug for lektiehjælp eller gode noter til makro og mikro. evt. gamle eksamens opgaver tages imod. På forhånd tak -
Ang. studentereksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg har i dag hørt, at man kan dumpe hele sin eksamen, hvis man bare dumper i ET fag, er det rigtigt? Kh.. -
hvornår skal jeg gå igang ?
Forumindlægheeeej !! Hvis jeg fx. har eksame prøver om en måned. Hvornår er det så klogest at gå igang ? -
Hvad er reglerne for brug af IT89 til skriftlig matematik på HHX?
ForumindlægHej folkens. Håber der er nogen der kan give et hurtigt svar. Må man godt solve på IT89 til en skriftlig matematik eksamen på HHX på b-niveau? -
HTX Mat A
ForumindlægHej, jeg skal snart til skriftlig mat eksamen, og ville høre om der nogen der har mulighed for at dele deres noter eller har nogen gode råde! -
fysik
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D
