Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 18881 til 18900 af 24044
-
ordbog
ForumindlægHej, jeg skal til fransk eksamen på ondag og kunne virkelig godt bruge en elekronisk fransk-dansk ordbog, nogen der har et link`??? -
karaktertransaktion fra 3.g til hf?
ForumindlægEr det muligt at overfører alle sine eksamenkarakterer til et hf-bevis, da dette vil give mig et langt højere gennemsnit, da mine årskarakterer trækker vildt meget ned? Eller er der andre måder at slippe af med dem på ? -
Struktur
ForumindlægEfter at have læst en del emner herinde er jeg efterhånden blevet meget i tvivl om strukturen i AT i henhold til synopsis og fremlæggelse. Min synopsis har jeg struktureret således, at jeg har skrevet problemstillingerne og hvilke metode der kan benyttes til at løse de forskellige problemstilling... -
Plz hjælp har virkelige prøve for jeres hjælp
ForumindlægHej folkens jeg har bruge for jeres hjælp til AT. Hvordan kan man kombinere religion og historie, når religion humanistiske fakultet og historie er samfundsvidenskablige fakultet? jeg skal op i det på mandag så vil meget gerne have hjælp til den inden. tusind tak -
studenter roser
Forumindlæghey allesammenvar lige lidt i tvivl om hvilken dag det plejer at være som man giver de studerende en rose/roser..er det den dag den bliver student, ellers først til translokation? -
Rettelse af min eksmansopg. mhp. klage
ForumindlægEr der en, gerne med gode engelskkundskaber, der vil rette min eksamensopgave fra 2.g obl. niveau for mig og give feedback, med henblik på eventuel klage over bedømmelse, idet jeg synes jeg karakteren er for lav? -
Ordblind?
ForumindlægHejsa :)Da jeg er ordblind, har jeg tænkt mig at ansøge om ekstra til til forberedelse til mine eksamer næste år, men jeg sad lige og tænkte på om det kommer til at stå i ens studenterbevis? at man er ordblind og har fået ekstra tid.Jeg vil være evig taknemlig hvis nogen kunne svare på det :) -
Gaver til værtsfamilie..
ForumindlægHej..jeg er så heldig at jeg skal rejse til england om en uge. jeg skal bo hos en værtsfamilie i 3 uger, og tænkte på at købe nogle gaver til dem, men hvad køber man..?? nogen der har nogle ideer.?? Tak.. -
Hjælp - metoder i historie?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har skrevet om konflikten i mellemøsten, altså problematikken i gaza. Jeg har skrevet i Dansk og Historie (men med samfundsfaglig vinkel, selvfølgelig). Kan man bruge den hermeneutiske spiral som metode i historie? Jeg har hverken brugt statistikker, modeller, interviews eller... -
gymnasie
ForumindlægHEEEJ ALLE SAMMEN, ER DER NOGEN DER GÅ PÅ INGRID JESPERSEN GYM, TÆNKTE OM NOGEN VILLE FORTÆLLE LIDT OM DEN :D -
Projektforløb: TAKE ME OUT - Franz Ferdinand
ForumindlægJeg skal skrive om sangen "Take me out" by Franz Ferdinand (http://www.youtube.com/watch?v=xZGcw9HHOkU). Jeg prøver at finde ud, hvad historien, betydningen af denne sang er. Nogen som har arbejdet med sangen før eller komme med nogen bud på, hvad sangen omhandler?? Jeg har dog læ... -
Snit ganget med 3%
ForumindlægHejJeg blev student (htx) sommeren 2005, med et snit på 7,7 - det er lige ikke nok til at komme ind på den uddannelse jeg gerne vil. Men så er der noget med, at hvis man har tre A-fag, så kan man gange sit snit med 3% (1,03). Gælder det kun for studenter fra i år, næste år eller hvordan? Gælder d... -
13 tal, hvordan?
ForumindlægJeg går nu i 9. klasse og har trods det aldrig fået en grundig gennemgang i, hvad der kræves for at få 13. Tanken har strejfet mig et par gange, men først idag blev jeg klar over at der måske ikke skulle så meget til. Hvad mener i?? Hvad skal der til før man får 13, i dansk, her tænker jeg primær... -
dumt eller??
ForumindlægHej.. er lige startet på hhx i svendborg. Jeg har valgt en studieretning som hedder, afsætning A virksomhedsøkonomi A, samt matematik B. Er dette en god linje? jeg er ikke specielt matematisk, men kan da godt finde ud af det hvis jeg lige lærer det.andre som kender linjen eller lignende? -
Taboo
Forumindlæghejsa.. hvis man for avide at man skal skrive om "taboo" hvad er det så lige man skal skrive om?Er Taboo ikke noget, man IKKE snakke om i hverdagen..?Ligesom, pskytopater - sex bl.a. etc. -
kkk
Forumindlæghjælp! skal skrive en opgave i historie på 8 sider omkring kkk.. er ved at få stress.. da jeg har svært ved at finde den information jeg skal bruge.. nogle der måske kan hjælpe? på forhånd tak! ' Problemformulering: hvorfor opstod ku klux klan? Redegørelse: (lille møde jul... -
Globalisering stil.
ForumindlægHej alle :)Jeg skal skrive om fordele og ulemper ved globalisering. Tænkte på om nogle kunne komme med nogle eksempler?Er gået lidt i stå efter halvanden A4 side.På forhånd tak. -
Elsk din næste!
ForumindlægJa gør det, og hjælp mig! Jeg er simpelthen i den største knibe, og kan simpelthen ikke overskue dette, jeg håber at der er en god sjæl derude som har mod på at hjælpe mig! : På forhånd tak! Starten på ”About a boy” af Nick Hornby er simpelthen så godt udtænkt. Han udfylder et spørgeskema fra et ... -
Hvilken linje er den bedste at vælge, hvis man gerne vil være revisor???
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i 9.klasse, og skal efter sommerferien i gymnasiet. Jeg vil meget gerne være revisor, så jeg har tænkt mig at vælge HHX, men er denne linje den rigtige at vælge. Følgende linje: Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A Der er o... -
Neoliberalist = nyliberalist ??
ForumindlægHvad er en neoliberalist? Jeg spørger fordi jeg læser Huntingtons "Civilisationernes sammenstød" og i den forbindelse søger jeg noget viden om manden bag teorien. Jeg har læst at han er neoliberalist, men dette er jo ikke det samme som nyliberalist, vel? Håber på en hurtig forklaring:-)...
