Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 18881 til 18900 af 28854
  • Rettelse? Hvorfor?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg har brug for hjælp.. Jeg kan ikke se hvorfor disse sætninger er forkerte og hvorfor de er: It is about that we should not take nature for granted. The story takes place in Egypt, a warm and sunny country, opposite Jons negative and cold thoughts TAK
  • Kan man godt ..

    Forumindlæg
    Kan man godt sige: My sister's dog's tale was long?
  • Eventyr - læs og skriv.

    Forumindlæg
    Jeg skal lave et eventyr i dansk, vil høre om i gad og læse den og evt. kommentere? :) Vil helst ikke have, at i retter - men i godt kommentere sprog, stavefejl og hvad jeg kan gøre bedre. Der var engang et kongerige, sådan et rigtigt godt og gammelt kongerige. Borgerne havde rigtignok alt, og d...
  • puha matematik

    Forumindlæg
    Nu er det sådan at jeg har valgt en matematisk retning på gymnasiet. Men jeg bliver bare ved med at sænke min egen selvtillid, ved at blive ved med at tænke på at alle de andre er klogere og bedre end mig. Jeg kan god li matematik, og vil gerne lære mere. Jeg har verdens sødeste lærer. Men de...
  • Historieopgave im Den Danske Grundlov.

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg skal til at skrive en historieopgave om knap en månedstid og jeg overvejer at skrive om den danske grundlov, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal specifikt skrive om. Hvordan skal jeg få opgaven til at fylde de 10-12 sider. Jeg skal snart lave en problem formulering, men jeg ved ikke hv...
  • Sufi islam

    Forumindlæg
    Hej. Grunden til at jeg har oprettet et indlæg om sufi islam er netop for at få lidt "stof til eftertanke" af nogle forskellige mennesker. Hvad mener i om sufi islam og har i nogensinde hørt om den? Hvordan og hvorledes? Skriv hvad du ved, tror og mener. :)
  • har brug for en uhyggelige overskrift til en stil

    Forumindlæg
    kan en hjælpe med at finde en overskrift
  • Antal sider

    Forumindlæg
    Hvis jeg skal skrive en opgave på 15-20 sider - må den så godt være længere end 20 sider, hvis jeg ikke har skrevet 2400 tegn på hver side? 2400 tegn regnes jo normalt for 1 computerskrevet side. I følge min matematik skal jeg skrive 36000-48000 tegn i alt, hvis én side er 2400 tegn.
  • Kvantefysik, Double slit eksperimentet (lys)

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen! Jeg har et meget interessant emne jeg gerne ville have et lidt klarer syn på! Da jeg ikke vil til at forklare dette forsøg, antager jeg i kender til forsøget som jeg nævner i titlen hvis i giver et svar. Jeg ved at dette forsøg længe har været et mysterie som ikke har kunne...
  • Ægteskab

    Forumindlæg
    Måske skulle dette spørgsmål være under religion, men ja. Hvad mener I om et ægteskab mellem en protestantisk mand og jødisk kvinde? Ved I hvad religionerne mener om dette, kristendommen? Jødedommen? I så fald, hvis sådan et ægteskab kan lade sig gøre, på hvilken måde vil man så blive gift på? P...
  • To uforståelige sætninger..

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg sidder med et stileemne, der omhandler Lykke. Hertil skal jeg læse et avisindlæg skrevet af Merete Pryds Helle, hvoraf et afsnit forekommer mig noget uklart. Hvad menes der med følgende afsnit: "På den anden side vil man i regeringensgrundlaget gøre Danmark til et førende land ...
  • Kan ikke komme igang med at skrive en fantastisk fortælling.

    Forumindlæg
    Kan simpelthen ikke komme igang med at skrive en dansk aflevering. Det skal være en fantastisk fortælling. Jeg er bange for at blande det sammen med eventyr. Nogle idéer?
  • Forberedelse til journalist

    Forumindlæg
    Hej forum! Jeg er en ny blogger, der forbereder sig til journalisthøjskolen prøve. Så for at sætte gang i min tankevirksomhed, vil jeg begynde at begive mig ud i denne disciplin. Håber på lidt feedback www.running--latte.blogspot.com
  • Hjælp til noget om Babylonsk matematik

    Forumindlæg
    Hey venner! Er der nogen som kan hjælpe med en 3. årig studieretningsprojekt om "Babylonsk matematik"??? Jeg kan simpelthen ikke finde så meget om det. Så det ville være super med links og info etc. Tak på forhånd!! //Mig
  • GRATIS...Husk det på SØNDAG

    Forumindlæg
    Kæææmpe NYHED... Har lige fået besked fra en veninde som hun siger at S-tog Kører GRATIS på SØNDAG.. whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... såå det bare med at hygge sig søndag-dagen :P
  • Opgaver?

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvor lang tid normalen er for at få sine opgaver godkendt her på studieportalen?
  • Reklamer

    Forumindlæg
    HEy Ville lige hører om der er nogen der har analyseret reklamer om tobak eller rygning? Eller har nogle gode ideer til reklamer. Evt. 2 forskellige tobaksreklamer som man kan analysere??
  • Hvad er forskellen på primær og sekundær litteraturen?

    Forumindlæg
    - Som nævnt i titlen, hvad er forskellen er i tvivl. Tak på forhånd
  • haster! menneskets passivitet

    Forumindlæg
    Hvem/hvad er skyldig i menneskets passivitet
  • Overlevende fra 11.september 2001

    Forumindlæg
    hej allesammen Jeg skal snart lave projektopgave om Den 11 september 2001, og jeg ville lige høre om der er nogen der ved om der var nogle danske overlevende? eller bare nogen der oplevede det derover på forhånd tak