Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 18921 til 18940 af 119027
-
Finde ligning for tangenten
ForumindlægHej jeg sidder og går igennem det her, men i punkt 4 er jeg i tvivl om hvorfor der kommer et •1 på bagefter -3 nogle der vil forklare, fordi for mig giver det kun mening at det ikke er med. -
Binomialfordeling
ForumindlægDer udtages en stikprøve blandt eleverne på Birkerød Gymnasium. Den binomialfordelte stokastiske variabel ?? betegner antallet af elever i stikprøven som er testet for covid-19. Sandsynligheden for, at der er præcis 10 elever i stikprøven, som er testet for covid-19, kan beregnes ved ??(?? = 10) ... -
HJælp til spørgsmål
ForumindlægHvordan løses vedhæftet -
Findbremselængden ved 60km/t, 90km/t og 110km/t.
ForumindlægLovens krav til bremselængden for en bil er 8 meter ved en hastighed på 30 km/t. De fleste moderne biler bremser betydelig bedre, så vi sætter bremselængden ved 30 km/t til 4 m. I teoribøgerne oplyses det, at bremselængden stiger 4 gange, når hastigheden fordobles, hvilket svarer til at bremselæn... -
studieretning hjælp
ForumindlægHej allesammen jeg håber i kan hjælpe mig, jeg har et spørgsmål. Jeg vil læse til farmaceut efter gym jeg går i htx 1g og til december skal jeg vælge enten bioteknologi eller kemi bio. Kan i ikke fortælle mig hvad der er sværest osv. Tak på forhånd. -
Hjælp med omkostningsfunktioner
ForumindlægHej... Er der en herinde som kan give mig et eksempel på en omkostningsfunktion, samt forklare mig hvordan opbygningen af funktionen er sket?! Da jeg ikke ved hvad/hvordan det er el. laves?! Takker på forhånd -
Normalt at have 4 - A fag?
ForumindlægHej Sp. Som overskriften viser - skal nemlig have, spansk A, Mat A, Dansk A, Historie A. Tak på forhånd! -
Bestem en forskrift for g
ForumindlægHej Derude. Jeg har svært en opgave der hedder: ______________________________________________________________________________________ Tabellen viser sammenhørende værdier af trykket P, målt i PA, og temperaturen t målt i °C (Jeg håber i kan forestille jer at dette er en tabel) t 5,0 ... -
Opgave 4
ForumindlægOpgave 4. Daltons atomteori bygger bl.a. på følgende antagelser: a) Et grundstof består af ens atomer. b) Et atom kan ikke deles i mindre dele. c) Et atom af et grundstof kan ikke omdannes til et atom af et andet grundstof. Diskuter på grundlag af viden fra grundskolens fysik-kemi-undervisning, o... -
Krimi
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive min eksamensopgave til dansk B. Jeg har valgt, at min opgaves omdrejningspunkt skal være krimi, og jeg leder derfor efter diverse internetsider, der behandler emnet. Jeg skal afdække genrens historie, karakteristika og undergenrer (jeg vil meget gerne lave e... -
HG1 Eksamen (IMOGEN)
ForumindlægJeg forstår simpelthen ikke noget af opgave i engelsk (Niveau E) Så hvis der er nogen som kunne hjælpe mig ville det være super ! Skal op i imorn , så har lidt travlt. Det drejer sig om der hvor man skal præsentere flere slag legetøj fre BR-legetøjs program ? Øhhh . Hvilket program ? Er det mi... -
haster lektiehjælp søges
ForumindlægJeg er en pige som søger lektiehjælp i Tysk. Jeg har begge fag på A niveau. Jeg går i 3gbor i glostrup og har derfor hårdt brug for hjælp, så jeg kan få en god eksamenskarakter til sommer. og jeg er virkelig skod til tysk gram jeg betaler gerne. -
Nulreglen?
ForumindlægJeg har nogle få opgave hvos man skal bruge nulreglen. a) (x-3) * ( x+2) = 0 b) 5(x+1) * x = 0 Please hjælp mig!! :O -
Har du prøvet..?
ForumindlægAt være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:) -
1.g mat opgaver....
ForumindlægNogen som kender en side hvor man kan hente forskellige 1.g's Mat opgaver, gerne på A niveau... -
Nyttevirkning...?!
ForumindlægHejsa!Er der nogle som har skrevet en rapport om "nyttevirkning" i biologi? Hvis ja så please HJÆLP.På forhånd tak for hjælpen:-)VH Louise -
Ionbinding og konvalent binding
ForumindlægHej jeg har læst lidt om Ionbindinger og konvalent bindinger, men jeg kan ikke helt forstå hvornår de Ionbinding opstår. Jeg er med på at Konvalent binding er når to eller flere atomer går sammen og deler elektroner, og at en Ionbinding er når det ene atom tager eller giver en elektron (må... -
TotalReflektion
ForumindlægYo alle i kloge hoveder på Sp :)Nu er det vidst min tur til at be om noget hjælp :SJeg har en rapport for til onsdag, men jeg fatter nada af opgaven, har været syg de 2 gange han forklarede det.. så ja måske er det min egen ide. håber i kan hjælpe mig lidt undervejsTotalreflektion:Opgave 1:En dyk... -
Densitet for papir
ForumindlægJeg står lige og mangler densiteten for almindeligt papir. Har ingen databog.\n\nHvis nogle kan slå det op et sted, vil jeg meget gerne vide, hvad det er, og hvor det er slået op:)\n\nTak -
Henfaldsskema
ForumindlægSkal lave et henfaldsskema over gamma-, beta- og alfastråling. Jeg aner bare ikke rigitig hvordan jeg gør. Kan I hjælpe? :-)
