Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 18921 til 18940 af 145363
-
At læse spansk
ForumindlægHejsa Jeg overvejer kraftigt at læse spansk på Århus uni, men jeg har et spørgsmål til jer som har stiftet bekendtskab med studiet. Det er en stor fordel hvis man har rejst i et spansktalende land inden man skal læse, men jeg har ikke mulighed for dette på grund af min økonomiske situation, mit s... -
HJÆLP TIL FRANSK OVERSÆTTELSE PLZZZ!
ForumindlægHej derude. Jeg har brug for at der er nogle der kan hjælpe mig med at oversætte følgende til fransk og plzz lad nu vær at brug google translate. Jeg beder jer, jeg har brug for nogle fransk mænd der ude David spiller som angriber hvor han har scoret i alt 40 mål i hele sin karirere. Han har fø... -
Undersøg Kinas engagement i Asien
ForumindlægJeg har AT - uge og skal koble fagende Historie og naturgeografi i forhold til emnat: "Kina et I eller U land ?" I forhold til emnet vil jeg gerne høre om der er nogle som han hjælpe mig med at svare på følgende spørgsmål : Er der nogle som ved hvilken sammenhæng der er mellem Kina og... -
Bandekrige i USA
ForumindlægHej, jeg ville spørge om nogen af jer kendte til nogle forskelle mellem de bandekrige der er i USA og i Danmark. tak :) -
hvad kan jeg bagefter ??
ForumindlægHej alle. Ved at jeg kan supplere mm efter gym Men med en studieretning som er : tysk A , samfundsfag B , psykolog B og matematik B samt Obligatoriske fag på stx, hvad kan man så uddanne sig til ? kan man fx læse psykologi derefter eller læge ?? -
Medicin eller tandlæge ??? hjælp
ForumindlægHej jeg 24 og er tandlæge studierne på KU. Jeg er færdig med min bachelor i odontologi og skal begynde på min kandidat og nu har jeg fået plads på medicin på KU, jeg ved ikke hvad jeg skal vælge nu??? jeg har altid ønsket mig at være læge, og det at jeg er kommet ind på tandlæge studiet var en... -
1. verdenskrig
ForumindlægHar lige nogle spørgsmål ang. 1 verdenskrig, nogen der kan hjælpe med at svare på dem? Hvordan kunne Europa godkende en verdenskrig på baggrund af to landes uenigheder? Hvorfor ville de forskellige lande endnu engang rode sig ud i en verdenskrig efter forædelige konsekvenser den medbragte? -
Er der danske soldater i Irak?
ForumindlægHejsa;) Er der nogen, der ved, om der stadigvæk er danske soldater i Irak? Tak på forhånd -
Analyse af FN resolution 687
ForumindlægHej med jer, Er der tilfældigvis én, der ligger inde med en analyse af FN resolution 687 (Iraks invasion af Kuwait - våbenhvile), eller kan hjælpe mig til denne krig, set som FN og USA som aktør? På forhånd tak :-) -
Hjælp - komparativ metode
ForumindlægHej! Jeg har AT og har brugt den komparative metode til at forklare forskellene mellem Kinas og USA's krav til en global klimaaftale. Men jeg er nu i tvivl hvad er ulemperne ved at bruge denne metode? -
magtformer under den kolde krig
ForumindlægHvad for nogle magt former var der under den kolde krig? -
Kyoto aftalen :) haster,hjælp:-)
ForumindlægDavs :) En sød sjæl der kunne hjælpe mig med, at besvare det nedstående spørsgmål? Hvorfor er USA, Indien og Kina ikke med i Kyoto aftalen? :-) -
hvad betyder sætningen?
ForumindlægSelvom lønnen er lav i landet er effektiviteten også lav, og infrastrukturen er dårlig, hvilket gør det sværere for virksomheder at operere i landet. Hvad betyder sæningen? ved godt hvad ordene betyder, men i denne sammenhæng bliver jeg forvirret..... (LINK: http://www.cleanclothes.dk/index.... -
Indlæg???
ForumindlægHej, jeg skal skrive en skriftig fremstilling i dansk. Der står at jeg skal skrive et indlæg, men ved ikke, hvad det er - Debatindlæg? Blogindlæg? Jeg har ingen anelse. Der står bare, at jeg skal skrive et indlæg. -
Svar på ansøgning kl.00.00
ForumindlægSå kom dagen endelig, som alle os der har søgt videregående uddannelse, har ventet på. Jeg har vildt mange nerver på, for man kan jo aldrig vide sig sikker. Hvad har I søgt? Hvorhenne? Hvordan holder i ventetiden ud? Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med de sidste par timer xD Krydser fingre for... -
SRP om terrorangrebet 9/11 - hjælp og tips til gode kilder
ForumindlægHej! Jeg har lige i dag fået min problemformulering til SRP udleveret! I den forbindelse ville jeg gerne høre, om der var nogen, som har nogle gode råd eller ligger inde med nogle gode kilder. Jeg skriver i øvrigt i fagene Engelsk A og Historie A Problemformulering: Du bedes give en kort hi... -
Store begivenheder siden 2004
ForumindlægHej, jeg mangler nogle store begivenheder siden 2004 Tak på forhånd -
Spø. vedr. SSO
ForumindlægHej..Lige et hurtigt spørgsmål vedr. SSO!Hvorfor er det egentligt at man skal aflevere to ens SSO opgaver (en original og en kopi)? Og får man både originalen og kopien tilbage igen?Ida -
Argumentfejl - TI-Nspire
ForumindlægHej Jeg prøver at løse en opgave med hjælpemidler i TI-Nspire, og kan ikke se hvad jeg skriver forkert her, det som jeg har skrevet i TI-Nspire er vedhæftet her Tak for hjælpen -
forbrugerisme
ForumindlægJeg har en opgave der lyder: Diskuter, hvilke økonomiske og sociologiske forhold, der kan forklare væksten i privatforbruget. Nogen der har nogle forslag til besvarelse, for jeg er gået lidt død i det?
