Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 18941 til 18960 af 33808
-
Mind-body
ForumindlægHej. er det nogen som ved hvad mind-body er? -
Mærkevarer.. Hjælp..
ForumindlægHeii.. jeq søqer en hjemmeside hvor man kan købe mærkevarer fx. Louis Vuitton, Gucci, Friis og Company, D&G.. Søqer mest tasker.. Small.. det må qerne være en side, hvor man kan komme hen i butikken.. PS: Bor i Sjælland zå det skal være tæt på Brøndby Strand.. Har søqt på google.. !! På Fo... -
Stryknin (giftstof)
ForumindlægHej :) Jeg skal svare på nogle spørgsmål om stryknin (C21H22N2O2) (jeg har vedlagt et dokument med spørgsmålene). Jeg har prøvet at søge på nettet, om der er nogle gode hjemmesder, der kan svarer på spørgsmålene. Jeg synes dog selv, at jeg ikke kan finde så mange (jeg kan umiddelbart kun bruge ... -
on,at
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om hvornår man bruger on og hvornår man bruger at. -
rettelse tak.
ForumindlægEr der nogle der vil rette den for mig, gerne bid for bid. På forhånd tusind tak. That was a bit of the history I just had mentioned, I did not tell everything about the history of apartheid, if I did, it could last very long time. In the text were I mentioned about the history of apartheid and ... -
Eksamensudeblivelse på HF
ForumindlægHey folkens ! Er der nogen, der ved, hvordan en eksamensudeblivelse uden lægedokumentation vil blive bedømt på HF, hvis jeg har trukket opgaven / fået opgaven udleveret (24 timer før) - og ikke dukker op til selve eksaminationen - vil karakteren så blive fastsat som IM, -3 elle 00 ? På ... -
Dansk/Historie opgave
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg skal til at finde et emne til min dansk/historie opgave.. Jeg ville lige høre om der er nogne som har nogl gode foreslag til hvad at srkive om.. Jeg vil helst skrive dansk.. men hvis i har nogle fede forslag til historie vil jeg da gerne høre om dem.. I dansk har vi blan... -
Grafer
ForumindlægHej. Er der ikke nogle der kan forklare, hvad grafer er? Jeg forstår det ikke, og skal forstå det inden efterårsferien er slut, hvor jeg skal have lavet en opgave om det, og fremlægge det for min klasse. Syntes ikke, at nogle af de ting der kommer når jeg søger på Google, hjælper særlig meget.. ... -
Hjælp til en kort sætning :-)
ForumindlægHejsa :-) Hvordan oversætter jeg sætningen: "Han lå i koma i flere måneder" Det er især ordene "i flere måneder" jeg har svært ved. Håber nogen kan hjælpe mig -
catgut
ForumindlægHej er der nogen, der ved hvad catgut bliver brugt til? Tak på forhånd. -
Har jeg lavet om i teksten? Kort oversættelse.
Forumindlægtrækker det ned når jeg for eksempel har oversat "ikke-rygere" til "passive smokers" når den direkte oversættelse er "non-smokers"? og der er også et par andre ting jeg er i tvivl om, så hvis der er nogen der gider at kigge den igennem.. På forhånd tak :) Min mors ... -
OVERSÆTTELSE HJLÆP!
Forumindlæghej er der nogen der er rigtig go til spansk, som lige hurtig vil oversætte det her eller noget af det!? Según Helen y José los jóvenes daneses tienen actitud ante la democracia danesa para obtener secadores de pelo, hacer fiestas y otras cosas muy raras. Tambien no creen que los daneses no la ... -
østrogenmangel
ForumindlægJeg skal skrive opgave om anoreksi. Jeg vil meget gerne vide hvad sammnehængen mellem østrogenmangel og udeblivende menstruation er? Det må rigtig gerne være detaljeret -
hvad kunne gøre socialdemokratiet til en vinder?
Forumindlægjeg har fået opgaven hvor jeg skal lege politisk rådgiver og Skrive et notat, der indeholder en begrundet strategi for hvordan netop partiet skal komme til at fremstå som en vinder. Jeg er tom for idéer - hvad mener I? -
Hej På Indisk?!
ForumindlægHej :D - Hvordan siger man hej på indisk?! oo' -
progressivt kollaps vs. elastisk stød
ForumindlægNogen der kan fortælle mig forskellen på ovenstående? -
Rettelse af 2 sætninger
ForumindlægHun synger som en lærke, men hun bor ikke i en fuglerede. Ofte bor hun hos de kongelige. She sings like a lark, but does not live in a bird’s nest. She often lives with the royalties. -- Englands nederlag ved VM var et hårdt slag for englændernes stolthed. England’s defeat at the world cham... -
Dansk stil 2hf maj 2009 eksam
ForumindlægHey hvem har dansk stil fra sommers eksam onsdag d, 06. maj 2009 kan smed den her ind tak ku være fedt -
kan man sige dette?
Forumindlæg"..mens fransk blev talt ved hoffet". Jeg er i tvivl om hvordan man siger "ved hoffet", men har indtil videre skrevet "while French was spoken at the court" er det korrekt? -
help to oversættelse
Forumindlæg1. børnene bliver ikke anset for økonomiske byrder. 2. Amish lader dem ( børnene)ikke får deres vilje 3. børnene kan ikke selv vælge noget. Er der nogle ved hvorfor Amish dukker er uden ansigter? - jeg ved godt det er imod deres religion men hvorfor?
