Søgning på: matematik b eksamens noter. Resultater: 18981 til 19000 af 139129
  • Gode vendinger til tysk eksamen ???

    Forumindlæg
    Jeg vil så gerne "terpe" lidt ekstra inden min mundtlige eksamen i tysk og har derfor brug for alle jeres gode råd. Ligger stabilt på 10 i mundtlig tysk og vil meget gerne have en rigtig god eksamens karrakter med fra HF. MEN - jeg har ikke gået til eksamen i hundrede år og er derfor me...
  • *Haster* H.C.Andersen dansk eksame

    Forumindlæg
    Hej Allesammen, jeg har snart eksame i dansk og har et enkelt spørgsmål. Jeg trak overemnet 'identitet, skæbne og eksistens' og har valgt kunsteventyret 'Historien om en moder' af Hans Christian Andersen. Og jeg er også godt igang med at analysere den osv. Men lige pludselig gik d...
  • Matematik og fysikformel - sammenhæng

    Forumindlæg
    Hej. Sidder lige og skal lave en rapport, og den er jeg sådan set færdig med. Men der er et spørgsmål jeg ikke kan finde ud af. Jeg har 2 formlen, en fra matematik og en fra fysik. Den fra matematik: f(x)=b·ax Den fra fysik: I(x)=I0·e-k·x Det har noget at gøre med halveringst...
  • Jeg vil BARE bestå!

    Forumindlæg
    Halløj folkens! Jeg ville bare spørge, hvad skal der til, for bare at kunne bestå en Kemi B eksamen?? Held og lykke med eksaminerne til alle jer der ude, og tak på forhånd! :)
  • a,b,c værdier i en 2. gr. funktion

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl om hvad b-værdien gør for en 2. gradsligning..Jeg ved at a bestemmer hvordan parablen vender og c bestemmer skæring på y-aksen. Men hvad med b?
  • Bestem t, så vektor a og vektor b er parallelle

    Forumindlæg
    To vektorer er givet ved: Vektor a = (2,t) og vektor b = (-3,2-t) Bestem t, så vektor a og vektor b er parallelle. Hvordan? :)
  • Engelsk,Matematik,Dansk

    Forumindlæg
    Hej det er fordi jeg lige ville spørge jer om i kendte nogen sider hvor man kunne lære,snakke,og lytte til engelsk . Og så ville jeg lige høre om i kendte nogen sider så man kunne blive god til dansk og matematik. Det er fordi så jeg kan blive bedre og få gode karakter. Hilsen G.f
  • Hjæp til matematik aflevering

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har fået en matematik aflevering for til på onsdag, men jeg kan ikke finde ud af opgave 1.2 , 1.3 og jeg ved ikke hvordan jeg skal undsøge opgave 2 Nogle der kan hjæpe, bare med en enkelt opgave? Tak på forhånd!! :D ps. opgaverne ligger vedhæftet som en JPG fil ;)
  • matematik: 1.g niveau

    Forumindlæg
    hej, jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der har lsyt til at hjælpe med denne opgave:Familien Jensens forbrug af fjernvarmevand er på 3100 kWh. Hvor mange m^3 fjernvarme løber der til og fra deres hjem, når fremløbstemperaturen er 50 grader og tilbageløbstemperaturen 20 grader?formlen er: ...
  • ren matematik.. hehe

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan fortælle mig hvad differentiation og differentialkvotienten er?
  • Matematik på højt niveau!

    Forumindlæg
    Hej alle derude :) Jeg sidder med denne opgave 232 som jeg slet ikke kan finde ud af. Det er på universitets Niveau så jeg håber der er nogle som kan hjælpe :( Det er opgave (i) og (iii) jeg skal løse... Tusind tak!!
  • Hjælp til fysik/kemi eksamen (haster)

    Forumindlæg
    Hej folkens, har fysik/kemi eksamen om meget kort tid... Ved godt det meste som jeg skal vide, men jeg mangler nogle forsøg, som jeg kan vise i 2 timer som jeg skal være der :) Så hvis der er nogle som har nogle links osv. kunne det være rart ;) - Tak for hjælpen
  • HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP EKSAMEN! :'(

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i morgen, og jeg mangler nogle huller omkring nadveren:( er der nogen der ved hvad symbolikken omkring de usyrede brøds fest og påskelammet er? og hvad Jesus tolkning af pagten er? plz håber nogen gider at hjælpe mig lidt på rette vej.
  • Erh.Øko. skriftlig eksamen idag..

    Forumindlæg
    Hejsa..Vil lige høre om hvordan jeres eksamen er gået? Havde selv big time problemer med Wilson formlen i del 2.. Hvordan har i løst del 2? Vil gerne vide det da jeg er i tvivl om jeg har lavet det forkert..
  • Engelsk eksamen i morgen

    Forumindlæg
    Hey har engelsk eksamen i morgen :) Og jeg ville hertil høre om der er nogle der har nogle gode notater om de litterære perioder, romeo og julie, speaches(gerne med retoriske virkemidler) og poetry med nogle begreber til hva man skal se efter i digte. :) På forhånd tak
  • Naturfag eksamen på HF?

    Forumindlæg
    Jeg skal om 10 dage op i naturfag i 1.HF, jeg afslutter det i år, men er meget uoplyst om hvordan det foregår til selve eksamen?! -Kan nemlig ikke helt forstå om man trækker enten, biologi, kemi eller geografi, eller om man kommer op i alle fag!?Vil blive meget glad for lidt hjælp:D
  • eksamen: Opmærksomhed reder liv

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har tænkt mig at lave en plakat til eksamen i Kom/IT, som skal have noget at gøre med at folk skal være mere opmærksomme i trafikken, IKKE NOGET MED FOLKS HASTIGHEDER. Er der nogen der har nogle idér?
  • mundtlig Kemi prøve eksame

    Forumindlæg
    skal til kemi prøve eksame på onsdag.. mangler 1 forsøg til metalle.. Har allerede sådan noget med varmeleddende og strøm leddende, men kan ikke komme i tanke om mere.. det skal helst være et forsøg på FSA Niveau.. Mangler også 2 til noget med elektromagnet/elektromagnetisme..
  • Mundtlig eksamen i NV-Kemi

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg går i 1.G og skal op i mundtlig eksamen i NV-Kemi (fedt i chips). Nogle idér til hvad jeg evt. kunne gøre efter jeg har forsvaret min rapport. Og hvad der er en god idé at sankke om, når man skal op i sin rapport.
  • Mundtlig musik eksamen, hvordan forgår den?

    Forumindlæg
    Jeg forstår at eksamen er en 2 delt prøve, hvor den første del består af solespil og samspil. Men jeg har ikke rigtigt forstået hvad den anden del går ud på? Kunne være fedt hvis der var nogen der gad at hjælpe mig. På forhånd tak :)