Søgning på: matematik fp9 maj 2020. Resultater: 19001 til 19020 af 34132
-
Radius x som giver den mindste overflade
ForumindlægHej jeg har i matematik fået en opgave som lyder: Et cylinderformet målebæger har rumfanget 1l. Find den radius x, som giver den mindste overflade. Håber nogle kan hjælpe(: -
Tutor til mat A - Fredericia og 50 km radius
ForumindlægSøger en matematik tutor der kan hjælpe ca 5 timer om måneden. God løn. Helst weekend. Bor i Fredericia, men kører gerne efter det. -
Beregne skæringspunkt - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til en matematik opgave Hvordan beregner jeg skæringspunkterne af denne funktion:g(x)=x^2+2 og denne ligning: y=3x Help Tak -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg søger lektiehjælp til matematik A, 3.g STX. Det drejer sig kun om et par timer her i december, hvor jeg skal skrive srp, bl.a. om sir modellen. Bor i hovedstandsområdet -
Redegørelse for Opsparingsannuitet
ForumindlægJeg har et projekt i matematik om Opsparingsannuitet. Jeg skal redegøre for formlen Kn = K(((1+r)^n)-1)/(r) Jeg skal bevise hvordan man kan finde frem til den. På forhånd tak. -
Kvantemekanik - srp
ForumindlægNogen som har lyst til at hjælpe mig med min srp. .. jeg har simpelthen taget munden for fuld, og sidder nu og er helt forvirret :( Jeg skriver i fysik og matematik -
Prøve
ForumindlægHej Jeg skal have terminsprøve snart og jeg er VIRKELIG nervøs, vil gerne forberede mig. Er der nogen som har gode matematik opgaver både problemregning og færdighedsregning. Det kunne være en stor hjælp. Tusind tak på forhånd -
emneopgave - statistik
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til min anden emneopgave i matematik, den handler om statistk jeg skal forklare hvad summeret frekvens er, nogle der kan hjælpe med det? jeg går pt. i 1.g på hhx -
Hvor mange fag må man dumpe i gymnasiet?
ForumindlægHej Alle. Går rundt med en sjov tanke, hvor mange fag må man egentlig dumpe i gymnasiet?? Vil gerne vide det, for tror ikke jeg består fysik og matematik, som jeg har begge to på c niveau:) -
Nogen som har tid?
ForumindlægHej alle :) Jeg har siddet og lavet en matematik aflevering og tænkte på om nogen har lyst til at kigge den igennem, og se om det giver mening? :) Man skal dog have TI-interactive for at kunne se det! *På forhånd tak :) -
Rette SRP
ForumindlægHej ! Jeg vil høre om der er en sød sjæl derude som har lyst til at rette min SRP. Det må helst gerne være en kemi og matematik kyndig da det er disse fag jeg skriver i!!! -
gode noter?
ForumindlægEr der nogen der har studeret eller studere økonomi, som har nogle gode noter til de forskellige fag ? fagene er : organisation, mikro, makro, matematik.... håber der er nogen der gider dele -
Ugrupperet til Grupperet?
ForumindlægHar en emneopgave for i matematik, som jeg er gået lidt i stå i. Håber I kan hjælpe. - Redegør for hvordan et ugrupperet observationssæt efterfølgende kan gøres til et grupperet. Giv et eksempel. Har meget brug for hjælp her. -
SRP emne
ForumindlægNogle forslag til et emne i SRP - med fagene matematik A og fysik B, når jeg gerne vil have, det til at omhandle noget med arealfunktioner, integralregning og sådan ? -
Hjælp..! Bestemt integral
ForumindlægHey. Kloge Matematik Genier :) Har fået en opgave der lyder sådan her : ∫(op 2, ned -3) (1 - x)dx Normalt kan jeg godt finde ud af det, men den her driller :D -
Færdighedsregning 9 klasse 2010
ForumindlægHej :) Jeg tænkte på, om der var nogle der havde link eller opgave til Færdighedsregningsprøven 2010, i matematik selvfølgelig. Jeg forguder jer virkelig hvis i kan skaffe mig noget. Det skal være inden mandag, tak :-D. -
Hjææælp!
ForumindlægHej Allesammen! Hvis i sider m. Trip's Matematik Grundbog; vil jeg gerne have hjælp til en opgave - s. 143 Opgave 46.10 Håber der er nogen der vil hjælpe mig (-Tak på forhånd) :D -
gode gymnasier i kbh ...
Forumindlæghej :) jeg går i 9.klasse bor i kbh, og skal vælge et gymnasium (stx). men de skal have en linje med matematik på c niveau. hvilket skal jeg vælge? nogle gode forslag? :) på forhånd taak ;) -
Nogen der gider kigge min SRO igennem
ForumindlægHej er ved at skrive SRO som omhandler Fysik/matematik og emnet hedder differentialligninger og det frie fald. Det ville være rart hvis der er nogen som ville kigge den igennem om den er skrevet ordenligt for er lidt i tvivl. -
Cosinus, sinus og Tangens i Exel
ForumindlægHeej Hvad er formel for cosinus? Sinus? og Tangens i Exel?? Jeg er igang med med matematik opgave og har brug for svaret hurtigst muligt. Håber nogen kan/vil hjælpe. mvh Lene
