Matematik

Prøve

04. januar 2021 af njrlnvlui - Niveau: 8. klasse

Hej 

Jeg skal have terminsprøve snart og jeg er VIRKELIG nervøs, vil gerne forberede mig. Er der nogen som har gode matematik opgaver både problemregning og færdighedsregning. Det kunne være en stor hjælp.

Tusind tak på forhånd


Brugbart svar (1)

Svar #1
05. januar 2021 af Krollo (Slettet)

Du kunne jo evt. prøve selv at skrive nogle regnestykker ned og så tjekke efter med lommeregneren, om du har regnet rigtigt. Samme gælder for ligningsløsning, hvor du kan bruge Cymath til at tjekke, om du har regnet korrekt. Ellers behøver du ikke være så nervøs, da folkeskolens eksaminer ikke betyder så meget, så længe du består adgangskravene, hvis du vil gå på gymnasiet efterfølgende.


Svar #2
26. januar 2021 af njrlnvlui

#1

Du kunne jo evt. prøve selv at skrive nogle regnestykker ned og så tjekke efter med lommeregneren, om du har regnet rigtigt. Samme gælder for ligningsløsning, hvor du kan bruge Cymath til at tjekke, om du har regnet korrekt. Ellers behøver du ikke være så nervøs, da folkeskolens eksaminer ikke betyder så meget, så længe du består adgangskravene, hvis du vil gå på gymnasiet efterfølgende.

TAK!


Skriv et svar til: Prøve

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.