Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19081 til 19100 af 42009
-
Engelsk oversættelse please hjælp!
ForumindlægNår hun gjorde rent i hans værelse, bemærkede hun undertiden, at der var spor af brændt tøj i kaminen. Det undgik heller ikke hendes opmærksomhed, at når alle de andre i huset diskuterede det sidste grufulde mord, viste han ringe interesse eller slet ingen. De to gamle mennesker var rystede. Kunn... -
Engelsk...
ForumindlægHejHvordan vil I oversætte:TV-kiggeriogTV-forbrug???Hilsen Maria -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægHej, har lidt problemer med følgende opgave:For en eksponentiel voksende funktion f gælder at f(4) = 3,5, og når x vokser med 5, vokser f(x) med 90%. Bestem fordoblingskonstanten.Jeg ved altså, at b*a^4=3,5Og fordoblingskonstanten er bestemt ved:T2=log(2)/log(a)Hvordan kommer jeg videre?Katty -
Musik til strækøvelser
ForumindlægNogen, der har nogle gode ideer til musik man kan bruge til strækøvelser under opvarmning? Og nogen, der ved, hvilket tempo (rytme) musikken skal have for at egne sig til dette, altså strækøvelser? På forhånd tak (: -
matematik
ForumindlægReducér : 7(2a + 4b) – 2(5a – 2b)Hvad giver dette stykke??? -
Hvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen???
ForumindlægHvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen???? Nogen som har nogle gode råd til fysik/kemi eksamen og engelsk eksamen??? Og generelt bare nogle gode råd til hvad der virkelig trækker op til eksamen? -
Mulige katalysatorer
ForumindlægHeeey. Er der nogen der kan nævne nogle mulige katalysatorer, og giv hvis muligt oplysninger om katalysatorens virkemåde, navn mm :) -Lasse -
OMDREJNINGSLEGEMER
ForumindlægHej. Har en opgave der lyder sådan her, og ved ikke helt hvordan man skal komme igang med den. På figuren ses grafen for funktionen f(x) = 80x – 10x2 Samt to punktmængder M og Mk Punktmængden M er afgrænset af grafen f, koordinatsystemets førsteakse samt linjen med ligningen x = 4... -
Eksamensprojekt
ForumindlægHeej det er sådan at jeg og min gruppe er igang med et fysik-eksamensprojekt der omhandler svækkelse af gammastråling. Vi har ikke så mange beregninger og vores lærer mener at vi skal sammenligne vores fundende my med den teoretiske hvilket vi ikke kan finde. Så jeg ville høre om i lige ville væ... -
Skriftlig matematik imorgen
ForumindlægHej. jeg skal op i mat c imorgen. har i gode råd. ud over at have egne notater med, hvad skal jeg ellers huske.? tak -
Myresyre
ForumindlægHej, jeg tænkte på om der var nogen der kendte syrestyrken for myresyre. Og hvad er myresyres korresponderende base?Og hvad er dens basestyrke? Tak -
Indianernes virkelighedsopfattelse
ForumindlægSøger nogle der kan give en præcis forklaring på indianernes/naturfolkets religion, da jeg finder det lidt besværgeligt. Er ved at skrive SRP, så vil sikre mig at jeg har forstået det korrekt. -
Landbrug
ForumindlægHvad er det som kendetegner dansk landbrug i dag? ... -
Kostundersøgelse..det haster meget
ForumindlægHvilke faktorer kan have betydning på hvor stort dit energiforbrug pr. døgn er?er det ikke kulhydrater?????? -
syre-base
Forumindlæghey :)Er total forviret :/ håbede lige der var en som kunne hjælpe mig med at få et par ting på plads ;)Når man blander en fortyndet syre sammen med en fortyndet base hvordan ved man så hvad reagerer med hvad?hvordan ved man om de hver især reagerer med vandet, eller om de reagerer med hinanden e... -
Orden i danskstil
ForumindlægJeg skal op i danskstil i overmorgen - tirsdag. Vores lære forklarede, at orden var en vigtig ting, og det var svært at få 12. Så nu har hun gjort mig vildt nervøs! Hvad er vigtig. Jeg ved det er vigtig, at have sidetal / sidefod og sidehoved med. Men hvad ellers? Nogen der kan hjælpe mig? Tusind... -
perspektivering
ForumindlægHej, mit spørgsmål er om der er andre perspektiverings områder jeg kan perspektivere til ''Klokken'' af H.C. Andersen end ''Den grimme ælding'' og ''Guldhorene'' af Adam Oehlenschläger? :) -
Novelle inspiration
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i 8.klasse og skal skrive en novelle på 1,5 til 2 sider. Novellen skal inde holde mindst 2 mails. Har i nogle ideér til hvad den kunne handle om? , er virkelig gået helt kold. :-) -
forklaring af begrebet implicit differentiation
Forumindlæghey.jeg sidder med en mat opgave, hvor jeg skal løse en opgave ved hjælp af implicit differentiation, men den lektion hvor vi hørte om dette, må have smuttet fra mig. jeg kan godt se grundbegrebet i det, men mangler stadig en forklaring. håber at nogen kan forklarer mig hvordan det hænger sammen.... -
matematik for 8.
ForumindlægHej. Jeg går i 8. klasse. Jeg har lidt problemer med nogle lektier, som jeg ikke kan finde ud af.Er der nogen som vil hjælpe?1. en af dine venner tilbyder 100.-, hvis du kan gætte hvilket tal mellem 1 og 20 han tænker på. Hvad er chancen for at få:Lige: __Større end 5: ___19: ___et primtal: ___Je...
