Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 19101 til 19120 af 62610
-
Divider.
ForumindlægOpgaven er: (-63) : 7 Hvordan beregner man det? -
Brøker
ForumindlægHvordan forkorter man store brøker som disse 60/315 og 1470/5775 ? Vil ikke have svaret, vil bare vide hvordan, så jeg selv kan regne dem ud. -
Hjælp til ligning.. igen!
ForumindlægEr stadig i gang med de ski** ligninger, som jeg desværre har meget svært ved.. Håber nogen vil hjælpe mig med denne: 9-x = 4x-47/-5 / = brøkstreg. -
Sandsynligheds regning.
ForumindlægDette er for mig et meget forvirret emne :-( Så nu prøver jeg at bede om hjælp herinde. Jeg har et spørgsmål der lyder: Hvad er sandsynligheden for IKKE at trække en hvid kugle i første træk? Dette er et opfyldnings spørgsmål til: I en krukke ligger 3 sorte, 4 hvide og 6 blå kugler. Et eksper... -
KRÆFTER I FYSIK
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: Der er en skråtagsbro hvori de to newtonmetre begge viser 9,0 N, og den vinkel de danner med vandret, kan sættes til 65 grader. Hvad er massen? -
matematik
ForumindlægFil ved hæftet -
Rente
ForumindlægLukket!! -
værdimængden
Forumindlægjeg har lige et spørgsmål, til en opgave. For funktionen f gælder, at Dm(f)=[-2;6[. Regneforskriften er f(x)=2x-3 jeg skal bestemme værdimængden. . Da jeg får oplyst at Dm(f) er -2,6 hvor -2 er med og 6 ikke er med. Så det er således x-værdier fra -2-6 Så jeg kan således sætte x-værdierne ... -
Udfyld skema med halveringskonstanten 3
ForumindlægHejsa Halveringskonstanten er 3 Er det korrekt, at f(x) er 24 når x er 3 og x er 6 når f(x)=6 ? Opgaven er vedhæftet. -
strukturmormel/prikformel
ForumindlægHej. Er denne opgave korrekt udført. Jeg er lidt i tvivl om jeg har forstået og løst den korrekt. Jeg har vedhæftet fil -
Hvad betyder dette?
ForumindlægNogle der kan oversætte følgende sætning: "Noch in dieser Nacht besuchen über 200.000 Ostberliner den anderen Teil der Stadt." Forstår godt det overordnede med, at over 200.000 østberlinere besøger den anden by eller noget i den stil. Men kunne godt lige tænke mig, hvis der var nogle d... -
Mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægHej, Min præsentation af det emne jeg har valgt skal vare 5 minutter, men må det gerne komme op på 6 minutter? Jeg kan nemlig ikke cutte det ned... Men stopper de en når præsentationen er nået op på de 5 minutter? Og tror I karakteren falder, pga. den er længere? -
Befolkningspyramider
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal kunne aflæse den her pyramide og jeg er slet ikke god til den slags!! Men er der en kvik elev, som kan aflæse dne for mig og fortælle mig hvad den viser? Her er linket : http://www.census.gov/ipc/www/idb/country.php I skal gå ind og skrive Lebanon og 2011. og så klik... -
karakter??
ForumindlægHej allesammen! Jeg har i engelsk årskarakter fået 10 10... men her i eksamen fik jeg 7.. og engelsk vægter 0.75 Men hvad skal det sige?? Jeg forstår det ikke rigtigt.... tak på forhånd... -
har brug for din hjælp
ForumindlægHej med jer Jeg har en opgave som går ud på at finde vinklen mellem to vektorer. vektor BC = <2,9> og vektor CD <5,-5> Jeg har beregnet skalarproduktet ved at gøre følgende: Billederne er vedhæftet svaret giver 0 mening -
hjælp til matematik
Forumindlæghar virkeligt brug for hjælp til disse opgaver, det ville være en stor hjælp hvis i kunne hjælpe!! tak på forhånd (de ligger i filen under) -
Ligning
ForumindlægReducer udtrykket -3(x-3) - 4(-3x + 1) Nogle der er søde at hjælpe med at reducere -
FSA - FS10??
ForumindlægSikkert et pisse dumt spørgsmål, men hvad er forskellen på FSA og FS10? Noglegange står der fsa og andre gange fs10??? hvad er det for noget?? fsa er vel bare de prøver vi får? -
Udviklingen af elbiler
ForumindlægNogle der kan hjælpe? :)) </quillbot-extension-portal> -
Haster !!!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave det haster !!!! skal til konfirmation om 1 time og skal have afleveret min opgave i dag
