Søgning på: billedkunst c. Resultater: 19141 til 19160 af 60281
-
Blanding af syrer og baser
Forumindlæg. -
Et hurtigt spørgsmål
ForumindlægHvis man kender arealet og en af siderne, kan man så bruge formlen for at kende den ubekendte side uanset hvilke det er, eller er det ud bestemte sider, altså på samme måde i cosinus, sinus og tangens funktionerne i retvinklet trekanter? -
Matematik/fysik
ForumindlægNogle som er frisk til hurtigt at kigge en udledelse ud og forklare et par ting? -
Vektorer 3D samme plan i rummet
ForumindlægKunne godt bruge hjælp til opgave b) Se vedhæftet -
HJÆÆÆLP KEMI
Forumindlæg3,312g bly(II)nitrat blandes med vand i en 1L kolbe . A) hvad er den formelle koncentration af bly(II) nitrat ? b) hvad er den aktuelle koncentration ad [Pb^2+] og [NO3-] i kolben? -
PLEASEEEEE HJÆLP!!!!!!!!!! polær eller upolær
ForumindlægForklar at iod ikke opløses i vand -
NaCl former
ForumindlægNaCl, salt findes i tre forskellige former ved jeg. Men kender kun to, altså flydende og i fast form. -
opløslighed
Forumindlæghej jeg har en opgave som jeg virkelig ikke kan finde ud af det, der der nogen der kan hjælp mig. Beregn opløsligheden af zink(ll)carbonat i en opløsning der i forvejen indeholder 0,0100 M natriumcarbonat? -
Parabel
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med en matematik opgave jeg ikke forstår. Der er en tegning, der viser gavlen af en parabel formet hal. Højden er 4,8m og bredden er 5m. a) Indlæg på passende vis gavlen i et koordinatsystem, og angiv en forskrift for parablen. I gavlen skal der indsættes en rektangulær ... -
F****** forskrift!
ForumindlægArgh, har været i gang med denne opgave siden i eftermiddags! Jeg giver op!! Har hårdt brug for hjælp. En funktion f er løsning til differentialligningen y ' = 2x + 5 - y og linjen med ligningen y = 1 er tangent til grafen for f. Bestem en forskrift for f. -
hejsa
Forumindlæghar brug for forklaring og svar sprogsmål vedhæftet -
Mat-A lektiehjælper SØGES
ForumindlægJeg søger en til at hjælpe mig med matematik A-niveau mod betaling. Jeg læser GSK og har eksamen i december, så det er især forberedelse til dette jeg har brug for hjælp til. Jeg er 20 år og bor på Østerbro, vi finder ud af hvor det er lettest at mødes. Jeg håber du kan hjælpe mig:-) Maria -
Spektrallinjer - Fysik opgave
ForumindlægHej SP. Jeg har vedhæftet en fysik opgave vedrørende spektrallinjer i håb om at få lidt hjælp. På forhånd tak. -
Grundlinjen af en trekant.
ForumindlægJeg har en retvinklet trekant med vinklerne a90,b,65 og c25. Den side hvor a og b hænger sammen er siden lige op i luften, og der 72 cm høj. Er der nogen der ved hvordan jeg kan regne den ud så jeg ved hvor stor grundlinjen i det mindste er? har ingen mål for de andre sider. -
Beregning af linjestykke
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg kan ikke finde ud af denne simple opgave, som egentlig virker ret let, men jeg har ikke særlig godt styr på trigonometri. Det drejer sig både om a. og b. Opgaverne er vedhæftet denne besked. På forhånd tak :) -
Artikel - hjælp søges - HURTIGT!!
ForumindlægHej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt? -
2 ligninger med 2 ubekendte
Forumindlægjens køber 3 superbars og 5 romtoppe for ialt 15,85 kr ole køber 5 superbars og 2 romtoppe for ialt 14,70 superbars er x og romtoppe er y hvad koster en superbar og en romtop? -
Molarmasse
ForumindlægHvad er molarmassen af kuldioxid, CO2 ? -
Fotonenergi
ForumindlægNår man får opgivet bølgelængerne for et emissionsspektrum og ioniseringsenergien, og man skal beregne de tilhørende fotonenergier til bølgelængerne, har ioniseringsenergien så nogen betydning i beregningen? -
Privatejet virksomhed og selskabsejet virksomhed forskelle
ForumindlægHej jeg er kommet i et problem, jeg er ved at lave en Erhvervs Økonomi opgave. Der er så et spørgsmål der lyder: Forklar følgende forskelle på at opstille et regnskab for et selskab og privatejet virksomhed. - Ejers løn - Selskabsskat - Egenkapitalen og dens opbygning Er der måske nogle der ka...
