Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19181 til 19200 af 25907
-
SRP - vurdering, hjælp!
ForumindlægHejsa! Jeg er en af de heldige 3.g'ere der har fået SRP-opgave. Jeg er gået lidt i stå da jeg nåede til vurderingsopgaven... er der nogen der ved, hvilken vinkel man kan tage for at få den til at lyde ordentlig? Min problemformulering lyder således: "vurder den globale opvarmnings mu... -
Kolon eller ej - what say you?
ForumindlægEr igang med at skrive en comparison/contrast om digtene 'The Passionate Sheepheard To His Love' og 'To His Coy Mistress', og er pludselig kommet i tvivl. Ville i sætte kolon i denne sætning eller ej?: The shepherd initiates the third stanza with the rather ambiguous line ‘A... -
Mænd bedre end kvinder?
ForumindlægEngang i perioden, Det moderne gennembrud var det manden der var ude på arbejdsmarkedet, man sagde at kvindem ikke havde evnerne til det at håntere handler osv. Hvorfor sagde man det, hvad var det der blev sagt? Hvad mener i der blev sagt? -
Nexus
ForumindlægHej, er der nogen der med korte ord, evt. kan forklare hvad Nexus er? Tak på forhånd! :) -
Berlin
ForumindlægJeg har tænkt over at flytte til Berlin, for at starte på gym. Er det en god ide, eller skal jeg vente til jeg er færdig med gym? -
Ægyptisk mat
Forumindlæghey derude ! er ved at skrive en srp opgave om ægyptisk matematik i his-mat A, men er sgu helt lost. opgaveformuleringen lyder redegørelse for samfundsopbygningen i oldtidens egypten, og kildeanalyse en analyse og vudering af egypternes anvendelse af mat. og beskriv herunder de fire regneoperatio... -
Bestemme derivatet af en funktion
ForumindlægHej Jeg skal finde derivatet for funktionen: 1/x+1 Og af en eller anden grund kan jeg ikke komme i nærheden af resultatet: -1/(x+1)^2 Nogen der vil skubbe mig i den rigtige retning? :) -
Højde
Forumindlæg"Two balls are dropped to the ground from different heights. One is dropped 1.5 s after the other, but they both strike the ground at the same time, 5.0 s after the first was dropped. (a) What is the difference in the heights from which they were dropped? (b) From what height was the first... -
PCR
Forumindlæghej er da nogen som kunne forklar kort om PCR og hvad er princippet bag metoden? På forhånd Tak ;) -
Jeg elskede
ForumindlægHvordan siger man: "jeg elskede" på latin? Er det ikke: Amabam -
Hjælp til rettelse af en kort tekst
ForumindlægVedhæftet -
Hurtig rettelse :)
ForumindlægRette? :D I haven't celebrated Christmas, because i'm Muslim and haven't celebrated the New Year's Eve beucase my grandfather losed hes life and therefore showed we respekt for him and thats it's tradionelly. I haven't anything special have bettet things to because there w... -
High School i Australien
ForumindlægJeg har en nevø der er i gang med High School i Australien. Der er meningen, at han kun skal tag et år og så tilbage til Danmark. Han overvejer dog at afslutte High School og så komme hjem. Mit spørgsmål er så, hvordan vil det se ud... -
Hvor højt skal en gennemsnit være (diætist)
ForumindlægHej Her i næste måned bliver jeg 2.g'er. Jeg har pånuværende tidspunkt et meget lavt gennemsnit, hvilket er 5. Jeg overvejer, at efter gymnasiet vil jeg gerne læse om ernæring og sundhed på uni. Jeg ønsker, at blive diætist. Men jeg ved ikke om snittet skal være højt for at komme ind. Er d... -
Er jeg umulig?
ForumindlægOkay, jeg er i et lille dilemma... Lige siden jeg har været mindre ville jeg gerne tage en HHX, det har bare altid været mig. Selve det at starte på STX eller HTX har aldrig været en del af mine tanker. Så altså jeg startede sidste år på HHX. Jeg kunne meget godt lide det men her til Maj droppe... -
Matematik efter 3.g?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg blev student til sommer og er i gang med mit første ud af mange sabbatår ;) Dog ønsker jeg ikke at forsømme alt det, jeg har lært i min gymnasietid - især ikke matematik. Jeg trak det i sin tid op fra B- til A-niveau, og jeg har altid været interesseret i og god ti... -
Juleferie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder herog keder mig en fredag aften. Jeg har intet at foretage mig, ud over at spørger jer hvad du/i har tænkt jer at lave i juleferien. Lille sludder måske, og forsat god jul og godt nytår til alle fra mig :p -
Plz, hælp!!!
ForumindlægHvad mener i om: one man's terrorist is another man's freedom fighter? Vil meget gerne høre jeres synspunkt:D -
de brølende tyvere - altså tyverne i usa.
Forumindlægjeg er ved at skrive andenårsopgave, om de brølende tyvere i usa. jeg skal ind på forbruget, beboer livet og hvorledes ku klux klan, kommer ind i billede, i de ellers så vellykkede år. er der nogen som kender nogle gode sider hvor jeg kan finde noget, eller nogen som evt selv har skrevet noget... -
Hjælp!!! det haster
ForumindlægHej. Er der nogle der vil være flinke med at rette noget fransk for mig? Det ville jeg blive virkelig glad for. Der er nok nogle fejl i, jeg har gjort mit bedste. Den skal bare rettes. : Je vois souvent la télévision, mais yeasterday i dident regarder la télévision, j'étais becourse nettoyer...
