Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19181 til 19200 af 37418
-
Beregning af molarmasse for alle faste stoffer som indgår i de 3.eksempler
ForumindlægOpgaven er som titlen siger: Beregn molarmassen for alle stoffer der indgår i de tre reaktioner. 1. reaktion: 2NaHCO3-----------Na2O2(g) + H2O 2. reaktion : NaHCO3-------------NaOH (s) + CO2 (g) (er allerede afstemt) 3. reaktion : NaHCO3-----------Na2CO3 (s) + CO2 (g) + H20 Til re... -
Sammenligne eksamensbesvarelser?
ForumindlægNogle der er friske på at sammenligne besvarelser fra prøven i dag? -
Bestem N'(4)
ForumindlægHej jeg er igang med at læse op til min matematik B skriftlig eksamenen på tirsdag. Men jeg har svært ved opg. 6 uden hjælpemidler i følgende opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140523%201stx141-MAT-B-22052014.ashx Skal jeg indtegne en tangent, o... -
Difinitionen på en tangentlinje til en vektor
ForumindlægHej. Hvad er difinitionen på en tangentlinje til en vektor? :) -
Standy plads på videregående
ForumindlægHej! Trods flere besøg hos studievejlereden på mit uddannelsessted, og flere informationsmødes om optagelse på videregåeden uddannelser, er jeg stødt på et spørgsmål jeg aldrig har overvejet :-D Jeg søger ind på jurastudiet her til sommer, og forventer/frygter at den stiger i forhold til sidste... -
Analyse og personkarakteristik af Hans og Grete
ForumindlægJeg skal op til en mundtlig dansk prøve her på onsdag og jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp! Jeg har trukket, eventyr, og arbejder med eventyret Hans og Grete. Jeg er egentlig bare blevet i tvivl om hvordan jeg kan analysere Hans og Grete. Kan jeg kan godt analysere ud for aktantmodellen?... -
Tysk som A fag?
ForumindlægHej jeg har afsluttet tysk i år. Jeg endte med et flot 7-tal til eksamenen i sidste uge. Mine årskarakter ligger også på 7, 7. Mit tysk er ikke særligt stærk, men jeg er bare bange for at mit snit ikke er højt nok, så jeg overvejer at hæve faget. Jeg har især svært ved det sprogelige, og udtale... -
Aktantmodel
ForumindlægKan man bruge aktantmodellen til at vise sociale forhold? -
Nykritik og hermeneutiske spiral
ForumindlægEr der nogen, der kan forklare mig, hvordan den nykritiske analyse metode hænger sammen med den hermeneutiske spiral? -
Fysik b: forklar symboler i formlen
ForumindlægForklar hvad symbolerne i denne formel betyder -
eksamenskarakterer
Forumindlæghej, har eksamenkarakter stor betydning? -
hvad går udd. ud på?
Forumindlæghttp://ucsj.dk/uddannelser/administrationsbachelor/uddannelsen/ http://www.ug.dk/forside/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/samfundsfagligeakademiuddannelser/administrationsoekonom.aspx#fold5 nogle som konkret kan fortælle mig hvad denne udd går ud på? hvilke betegnelser kan man få? for ... -
Må En sensor have et Dagligt Kontor på samme skole som han er sensor for?
ForumindlægHej allesammen... Det kan godt være det er mig der er forkert på den, men kan det passe at den sensor jeg fik på AARHUS TECH er en person som har sit eget kontor på AARHUS TECH til hverdag. det giver jo ikke rigtig mening at han kan have et personligt forhold til os elever ? Joe -
Spørgsmål vedr. fortsættelse af HF på 2. år efter at have droppet ud efter 1. år
ForumindlægJeg har fået tilbudt et sjovt og spændende job i udlandet i et år, dog går jeg lige nu på en 2 årig HF enkeltfag, hvor jeg har gennemført det første år og været til nogle af eksamenerne , dog er nogle af fagene over 2 år. Spørgsmålet er så bare om det år jeg har gået der er spildt på de fag som j... -
gennemsnit hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal på htx efter sommeren og selvfølgelig har jeg tænkte mig at læse til noget efter gym, noget med computer. derfor har jeg været på Københavns universitets hjemmeside. Der står adgangskrav Dansk A SKAL VÆRE BESTÅET ENGELSK A SKAL VÆRE BESTÅRT MATEMATIK A mindst 6. I snit. ... -
Eksaminer ?
ForumindlægHej Jeg kunne godt vide fra nogen HTX elever her på denne side (eller andre med en ekspertise i dette emne) om man skal op til nogen årsprøver eller eksaminer i en linje som MK- matematik og kemi på A-niveau. * Glem kategorien, da jeg ikke kunne den rette. * -
plzzzz hjælp til mat. a meget vigtig
Forumindlægjeg skal op til mat. a mundtlig på tirsdag jeg skal gøre rede for at den eksponentielle funktion f(X)= b* a^x er en løsning til differentialligningen y`= k * y. intilvidere har jeg først differenteret f(x)= b* a^x og indsættede det på y` plads og det blev b* ln(a)*a^x=k*b*a^x er det rigtig? h... -
Digttyper?
ForumindlægHej... Hvad kendetegner de forskellige digttyper? Kan stadig ikke helt få det ind i hovedet... Altså knækprosa, episke digte, traditionelle osv. -
Skriftlig dansk STX
ForumindlægHej allesammen Jeg starter i 3.g efter sommer og jeg har derfor et ret vigtigt spørgsmål. Jeg er ret dårlig når det kommer til at skrive dansk stile og derfor får ikke en særlig god karakterer. Jeg ville bare vide hvad I gør, har I nogle tips eller lignende. -
HJÆLP - Engelsk grammatik
ForumindlægHej alle Jeg har 2 engelsk grammatik opgave som jeg har vedhæftede. i dokumentet stå der 1. opgave og 2 opgave som er forskelligt. (Jeg har også selve opgaven det som jeg har lavet (svaret) er lidt nederst) Jeg vil meget gerne have hjælp til, at der er nogen der kan rette den. Vil være dybt takn...
