Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19201 til 19220 af 52201
-
HL???
ForumindlægJa hvad står HL for?? (inden for matematik) Jeg ved kun forkortelsen af det... Jeg ved ikke det "lange" ord hvis i forstår hvad jeg mener... Og så har jeg også liiiige et spørgsmål mere! Hvor mange Cm3 er 1 Ml? -
HA Almen, CBS
ForumindlægHey guys! Ville blot høre om folks erfaringer med HA Almen? Jeg har gået på HHX, hvor fag som Afsætning A, Virksomhedsøkonomi A og International økonomi B i særdeleshed interesserede mig, hvorfor jeg også fik 10 - og 12-taller i disse fag. Mht. til Matematik fik jeg 7/7 i årskarakterer og 10 ... -
Uselvstændige unge!
ForumindlægJeg er lidt rystet over at læse indlægene her. Jeg synes det er helt i orden at spørge, hvis der er noget man ikke har forstået og vil så gerne hjælpe hvis jeg kan. Den seneste tid er det bare ikke spørgsmål jeg ser her, det er ønsker om at overtage andres arbejder. Nogen der har disposioner ti... -
Hjælp haster engelsk eksame
ForumindlægHej.. Jeg skal til prøve imorgen i engelsk.. og jeg håber at nogen gider og læse, min engelsk og rette den lidt og tilføje nogle ting.. det vil være en stor hjælp :) Tak på forhånd :D Why did I choose this topic? I have chosen to talk about the World Trade Center. I come from Turkey, where they... -
Hjælp til at rette
Forumindlæger der ikke lige en der kan hjælpe mig med at se om jeg har oversat rigtigt fra dansk til engelsk? Dansk: En dag flygter en ung butikstyv fra Auggies tobaksbutik og undgår at blive fanget. Under flugten taber han imidlertid sin tegnebog. Auggie samler den op og overvejer at ringe til politiet, m... -
Eksisterer muligheden for at gå 3.g om?
ForumindlægHej, Jeg ville lige forhøre mig om muligheden for at gå 3.g om eksisterer? Jeg er nemlig i den uheldige situation, at mine årskarakterer desværre ikke er blevet så gode, for at sige det mildt, i forhold til mit nuværende gennemsnit og mine forventninger. Det skal dog siges, at jeg har haft meget ... -
MEDICIN-STUDIE
ForumindlægHey alle sammen herinde. Jeg går på HF, og bliver student til sommer. Men problemet forekommer der, at jeg vil meget gerne studere medicin. Det ser lidt svært ud med de krav som de stiller, som er svære at honorere. Jeg skal op i 8 fag, og 12 eksamer!!Så spørgsmålet lyder: ved i om man alligevel... -
Pilot uddannelse
ForumindlægHej venner: Jeg er lige gået ud af 3g og vil meget gerne starte på pilot uddannelsen her efter sommer, men som vi alle ved man skal til optagelses prøve som jeg er mest bange. Grunden til at jeg skriver det er at jeg vil være mest muligt forberedt til prøven men hvordan, ved jeg desværre ik... -
retning af eng aflevering!!
ForumindlægHej..Nogen der vil hjælpe mig med at rette min engelsk aflevering, da jeg er kanon dårlig til engelsk..På forhånd tak! -
Hvordan laver man et essay!!!
ForumindlægJeg skal lave et essay om "Den rigtige beslutning" ved ikke hvordan jeg skal begynde eller tænke ... -
Hvordan skriver man tal i anden på tasteturet?
ForumindlægSkal kunne skrive tal i anden for at besvare en opgave som skal sendes som fil, men ved ikke hvordan man skriver f.eks 4 i anden eller ligende. Håber nogen kan hjælpe mig -
fsa opgave (novelle)
ForumindlægHejsa til alle sammen. Jeg går i 8 klasse og jeg har fået en fsa 2012 "5 mistanken" for. Det er altså en novelle.... -
Udregning af karaktergennemsnit på HHX
ForumindlægVi har netop modtaget karakterbog på 2. år på HHX, og nu er det jeg vil spørge jer om I ved hvordan de forskellige "satser" er.Jeg mener: Erhvervsøkonomi og Afsætning tæller mere end fx. Historie og DanskMen er der nogle der ved hvilke fag skal ganges med hvad osv. ? -
En prøve i religion...?!
ForumindlægHejsa alle sammen!Jeg skal have en prøve i religion på onsdag i både kristendom og budisme. Problemet er, at det ikke er en almindelig prøve med en række spørgsmål. Det er en prøve med eksamensform, dvs., at der vil være en ulæst tekst som jeg så skal behandle. Jeg føler så bare, at det er nemmer... -
Er der en der vil rette min tysk stil ?
Forumindlæghej..Er der nogen derude, der vil læse min stil igennem og evt rette fejl?Jeg vil hellere bede om en e-mail adresse, som jeg kan sende stilen til, idet min lærer ikke må se stilen på nettet...Jeg håber at I forstår.. sidst jeg lagde noget ud på nettet, brød min lærer sig ikke om det, idet hun bet... -
Er det en Ok abstract?????
ForumindlægAbstract This study examines the modern Afghanistan’s history from the Russian intervention in 1980 to date, and analysis Khaled Hussein’s book “The Kite Runner”. The analysis of the book concludes concepts as identity and loyalty. The main character in the novel, Amir, b... -
forbrædning
ForumindlægDieselolie består typist af alkaner med en kædelængde på mellem 12 og 20 kulstofsatomer. en af dem er tetradecan (c14h30) Opstil og afstem reaktionsskemaet for fuldstændig forbrænding af tetradecan. Kan jeg få hjælp til denne? -
Notater
ForumindlægHejJeg vil gerne vide, om det er ulovligt at bringe andres notater til ens egen eksamen? Bliver det betragtet som snyd? Og Plejer lærerne at kigge på ens notater før man går ind? -
ellipser og omskrivning
Forumindlægi formelsamling står der:(X-2)^2 + (Y-1)^2_______ _______ =3^2 2^2DET SKAL LÆSES SOM BRØKER, altså som en ellipses ligning, det omskrives i følge formelsamlingen til dette:4X^2 - 16X - 9 y^2 + 18y -29 = 0hvor kommer 29 fra?? det kan jo ikke være det dobbelte produkt ... -
SSO - sidehoved og sidefod
ForumindlægTil SSO, hvad skal der stå i sidehoved og sidefod?Eller hvad er krav?
