Søgning på: virksomhedsøkonomi a eksamen. Resultater: 19201 til 19220 af 166873
  • længde af vektorer!

    Forumindlæg
    Om vektorene a og b gælder at længden af a = 2 længden af b = 3 og a * b = 1 Beregn længden af vektor a + b Hvordan kan jeg gribe dette an? På forhånd tak
  • vektorer

    Forumindlæg
    |a|=3 |b|=5 vinklen mellem dem er 60° jeg har fundet |a-b|=v19 skal så finde vinklen mellem a og a-b. hvordan gør jeg det, for har jo ikke prikproduktet. håber nogle kan hjælpe
  • Kemi 2014

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg søger kemi A eksamens opgavesættet fra august 2014, da jeg ikke kan få adgang til det på UVM's hjemmeside
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan skaffe mig et eksamenssæt engelsk A den første delprøve, som jeg kan sidde og lave? Jeg skal til eksamen i morgen, og vil rigtig gerne forberede mig!
  • Fejlsætning! Kan du finde fejlen?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg var til engelsk eksamen og der var en sætning, der var møg irriterende.. Den lyder som følgende: Doctors look forward to find a cure for Ebola. Kan I finde fejlen? :-) og forklaringen selvfølgelig.
  • Opløselighedsprodukt (Ca(OH)2)

    Forumindlæg
    Hej Derude jeg sidder og skal til mundtlig kemi A eksamen, og kan simpelt hen ikke finde ud af dette inde for opløselighedsprodukt: Hvad sker der med opløselighedsproduktet for calciumhydroxid hvis temperaturen hæves ? Håber i kan hjælpe!
  • Forberedelsestid i mat?

    Forumindlæg
    hey.. ja som overstående siger, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tids forbedrelse man har til den mundtlige studenter eksamen i matematik (ét årrig a)
  • Økotaksikologi

    Forumindlæg
    Hejsa...er i stor nød, skal op til mundtlig biologi eksamen A-niveau!er der nogle der evt. sidder inde med nogle gode biologinotater til emner som økotoksikologi? ville være en virkelig stor hjælp...
  • Ionprodukt / Opløselighedprodukt - sammenhængen?

    Forumindlæg
    Skal til skr kemi A eksamen i morgen, men jeg er blevet i tvivl om sammenhængen mellem ionproduktet, opløselighedsproduktet og opløseligheden generelt. Er der nogen, der har styr på dette og eventuelt kunne forklare mig det? Tak :)
  • Hvad skal øves?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til eksamen i skriftlig kemi A i morgen, og vil egentlig gerne få en ide om hvad jeg skal øve på... Nogle der ved hvad der garanteret kommer opgaver om?
  • Procentsats for karakter i skriftlig matematik?

    Forumindlæg
    Som mange andre har jeg lige gennemgået den skriftlige eksamen i matematik A HTX. Nogen der ved noget om, hvor mange procent korrekte opgaver der giver de enkelte karakterer?
  • Terminsprøve!

    Forumindlæg
    Er det rigtig at man normalt giver den gamle syge studenter eksamen til terminsprøven? Så hvis nu det var ville jeg så skulle op i den fra august sidste år 1-årigt A-niveau?
  • Værdipolitik

    Forumindlæg
    Jeg har trukket værdipolitik til min studenter eksamen i Samf A, og har lidt problemer med at fremstille nogle gode problemstillinger, er der nogen der kan hjælpe mig?
  • Hjælp til bevis

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der har beviset for at l a x b l er arealet af et paralellogram? Håber I kan hjælpe, for ville gerne bruge det til matematik mundtlig eksamen.
  • Ekstemporaltekster

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen, der ligger inde med ekstemporaltekster, som svare til A niveau, må I meget gerne skrive? Vil meget gerne kunne øve mig lidt mere til min eksamen den 20 juni :)På forhånd tak
  • overgangsformel

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. jeg skal til eksamen i matematik A imorgen og sidder lige og læser.. kan nogen fortælle mig hvad overgangsformel er? jeg forstår den simpelthen ikke :S på forhånd tak
  • eksempel

    Forumindlæg
    hvordan skal nedenstående forstås? det er en af de ting eleven på STX historie A skal kunne til eksamen. kan I give mig et eksempel hvad det er for noget? "-Samspillet mellem mennesker, naturgrundlag og samfund" tak på forhånd
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som ligger inden med nogle af de nye eksamenssæt for dansk skriftlig eksamen stx A niveau, da det ville være rart at have en nogenlunde ide om hvordan de er struktureret :)
  • Forberedelse til Teknikfag (Design og produktion)

    Forumindlæg
    Hej alle.. Har i nogle gode råd til forberedelse til mundtlige eksamen i Teknik (D&P) A? Samt gerne en opstilling til, hvordan jeg skal fremlægge det, eller hvordan i har gjort. Mvh
  • aluminiumdåser

    Forumindlæg
    hej ... er der nogen der vil give et hint til hvordan jeg kommer igang med spg a i opgave 2, er helt lost..? link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihn-2005-10-1.pdf på forhånd tak!!