Søgning på: it eksamen. Resultater: 19241 til 19260 af 43097
-
Flash back, flash forward, tilbageblik?
ForumindlægHvad er forskellen? har googlet, men kommer frem til flere forskellige betydninger.. - tak ;) -
Tysk til dansk.. nogen der vil rette?
Forumindlæghej.. nogen der vil se på min oversættelse?? skulle oversætte en del af en tysk sang til dansk < rigtig version: Meeres stille. Tiefe stille herrscht im wasser ohne regung ruht das meer und bekümmert sieht der schiffer glatte fläche rings umher. keine luft von keiner seite todesstille für... -
Længde på AT-synopsis
ForumindlægEr der nogen der ved, hvor meget AT-synopsen må fylde? Kan det passe, at det er 4 - 5 sider, hvis man er 3 personer i gruppen? -
ligning igen
Forumindlæghej her er en ligning som jeg har løst 2(x+1)+7=2x+9 2x+2+7=2x+9 2x-2x+2+7=2x+9-2x 2+7=2x+9-9-2x 2+7-9=2x-2 0=0 -
billedanalyse
Forumindlæghej alle er der nogen der kan hjælp mig med billedanlyser... jeg har tre billeder men skal aflever en af dem 1)Marilyn Monroe af Andy Warhol 2) Film poster af Georg Segal 3) Housewife af Duane Hanson tak på forhånd -
Ekstraundervisning fravær.
ForumindlægHej. Jeg går i STX på første år og har efter en matematikprøve fået at vide, at jeg skal have ekstraundervisning. Efter prøven snakkede jeg med nogle venner og de sagde at fravær fra ekstra matematik ikke gælder. Passer det? PS. Synes I, det er fair at jeg skal have ekstra matematik pga. 5 opga... -
Årsprøve i skr. dansk
ForumindlægJeg går i 1g og har derfor ingen anelse om årsprøven i skr. dansk. Eller jo, ved man skal skrive en stil :) Men altså, får man sådan et stilhæfte som i folkeskolen - og hvilke slags emner indgår i dette? Hvem laves stilhæftet af - er det noget, der genbruges fra tidligere eksamener eller noget s... -
Vektorer i rummet
Forumindlæghej til jer er der nogen der kan hjælpe mig med denne her opgave: " På fig. ses en koncersal, der er lagt ind i et kordn-system så at z-aksen går lodret op i midten af scenens front, og scenens gulv ligger i xy-planen. scenetagets hjørner er pkt. E(1,-6,4), F(-4,-5,3), G(-4,5,3) og H(1,6,4).... -
FSa dansk
ForumindlægHej hvad kan der ske hvis man dumper til dansk skriftligfremstilling men bestaar alle proeverene. og hvor meget kan man faa i karakter vis man har skrevet en stil paa 4 sider men som mangler 15 kommaer -
Eksamenslæsning
ForumindlægEr så heldig at skulle op i historie til min afsluttende studentereksamen. Er ved at planlægge min læseferie, og kunne godt bruge nogle råd til, hvordan man griber det an, når man skla læse til en historieeksamen ? Har tænkt mig at starte med et emne. Skal man så læse det kronologisk? ELler førs... -
Udtale af egennavne
ForumindlægAlle de egennavne (dvs. navne, titler på værker, steder etc.), man skal bruge - jeg kan ikke huske, hvordan man udtaler halvdelen af dem! Trækker det meget ned, hvis man ikke kan udtale navnene rigtigt? Og er der nogen old-kyndige herinde? Så vil jeg nemlig lave en liste over de navne, jeg ikke ... -
Eksamenssæt 2 juni 2016
ForumindlægEr der nogle der tilfældig vis ligger inde med en vejledende besvarelse på eksamensætte 2 juni 2016? -
Differentialligning
ForumindlægHar ikke mødt denne type før: dy/dt = -3,5sqrt(y) Er det meningen, at man skal bruge f(x)=c*exp(kx) med k=-3,5? Jeg har forresten ikke en randbetingelse opgivet, men har fundet dy/dt til y=529 (=-80,5). -
hvem kan få nok af integral her endnu en :)
Forumindlægintegralet 2x*(x^2+1)^7dx det skulle give 1/8(x^2+1)^8 jeg har altså gjort følgende, og det ser næsten forkert ud i forhold til resultatet jeg siger først (X^2*(x^2+1)^7)-(2x(1/8)*(1/3*x^3+1)^8) hvad er det jeg gør forkert? nogen der kan se det? :S -
Årsprøver
ForumindlægHvilke oplæg plejer man at få til årsprøverne? Er det sidste års eksamensoplæg eller er det noget hjemmelavet? På forhånd tak! -
Sinus, Cosinus og tanges
ForumindlægHej Er der nogle der vil gøre mig den kæmpe hjælp at skrive formlerne for funktionerne sinus, cosinus og tangens samt henholdsvis beviserne til de tre? Mit emne indeholder også noget med løsning af ligning og ulighed under samme emne. tak:) -
Hjælp med karakterer (hurtigt spørgsmål)
ForumindlægI dansk til mundtlige og skriftlige fik jeg samlede karakterer 8.. så spørgsmåle er runder den så op til 10 eller runder den ned til 7? Jeg har også en anden samlede karakterer på 2,1.. runder den så op til 4 eller runder ned til en 02? -
Ate/áte udtales?
ForumindlægHvordan udtales ate? - eller er det áte? Dvs.: tryk på a- eller -te? -
Læseprøve
ForumindlægHej Jeg har meget svært ved at blive færdig med læseprøven til tiden, og få et godt karakter. Når det er på PC vi får den får jeg et 4 tal. I dag og for første gang fik vi prøven på papir, og desværre fik jeg 02. Jeg er meget ked af det og utilfreds med mit karakter, men jeg har prøvet den meto... -
Gennemsnt 7 Skala
ForumindlægHey hva så der. sad lige og sgu til at regne mit gennemsnit men er lidt i tvivl om hvordan det ska regnes. Jeg får kraktere efter den nye skala.er der nogen der ka hjælpe
