Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19281 til 19300 af 77388
-
Tysk oversættelser (hjælp!)
ForumindlægHej. Jeg har noget tysk for til efter vinterferien, og ville lige hører om der er nogen der er rare, at oversætte disse sætninger, da oversættelser ikke er min stærke side. Sætningerne er følgende: 1. Was erfahren wir über Franziskas und Kais schule (dem Goethe- Gymnasium in Hamburg) 3. Was gefäl... -
Rødovre Gymnasium - Er der nogle der skal starte i år?
ForumindlægHeeeej, er der nogle der starter i år på RG? :) -
Budskabet!
Forumindlæghey med jer.. vil bare spørge hva budskabet kunne være til eventyret "sneglen og rosenhækken af HCA? mit bud er at han viser hvordan mennesker kan være? f.eks. er rosehækken jo meget flink hvis man nu tænker logsik.. den giver alt ud, mens sneglen lukker sig ind i sin egen verden og mopper d... -
Humaniora - hvad kan man bruge det til?
ForumindlægHumaniora - hvad kan man bruge det til?Eksempel:Hvorfor skal man analysere en novelle i dansk?Ja, jeg ved godt at gymnasiet er almentdannende; mit spørgsmål har imidlertid ikke noget med det at gøre, mere HVORFOR?(Og lad være med at komme med modangreb som: Hvad kan man bruge en 2. gradsligning s... -
Gode gymnasier i KBH?
ForumindlægJeg er kommet lidt i klemme, da mine forældre 1½ måned før at jeg egentlig skal beslutte mig for hvilket gymnasium jeg skal starte på, vælger at købe et hus i København.\nJeg selv havde regnet med at jeg skulle søge Nærum gymnasium, og da jeg ikke aner hvilke gymnasier i KBH der er gode vil jeg l... -
Matematik formelsamling
ForumindlægHej derude. Jeg sidder og er i gang med at skrive en formelsamling i matematik, der skulle henvende sig til gymnasieelever, nok mest A- og B-niveau. Den ville komme til at dække hele pensum for Matematik A. Jeg skriver for at høre om det vil være noget folk herinde ville være interesseret i, og ... -
Hjælp til emner til engelsk speech!
ForumindlægHej Allesammen! :) Vi har for 4 gang fået vores årlige engelsk 3-5 minutters speech for og jeg kan simpelthen ikke hoste flere emener op, enten er de blevet talt om ellers så er de ikke fangende nok .. Emnet SKAL være relateret til et af de engelsktalende lande, England, Australien, USA, In... -
Tysk stil
ForumindlægJeg skal skrive en tysk stil om mig selv. emnet er præsentation. men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte den. -
A-fag
Forumindlægjeg skal snart til at vælge fag, men er i tvivl om hvad jeg skal vælge. Problemet er lidt at jeg allerede nu har 4 A-fag, dansk, historie, mat, og spansk. på den ene side ville jeg rigtig gerne have engelsk A men ved ikke om det bliver for meget med 5 A-fag. Nogen der kan sige om de A-fag jeg h... -
AT: Mdt. fremlæggelse
ForumindlægSkal man nævne perspektiveringen til andre AT-forløb i sin frmelæggelse? Jeg har nemlig allerede skrevet et afsnit om det i min synopsis, og jeg tvivler på at der er meget mere jeg kan sige om perspektiveringen... -
Farmaceut uddannelsen
Forumindlæghej nogen der ved om man har engelsk når man skal læse til farmaceut, og er der nogen der kan give generelle informationer om hvordan det er at læse til farmaceut, hvilke fag man primært lægger vægt på osv. bare alt hvad i kender til uddannelsen på forhånd tak :) -
Matematiksprog
ForumindlægJeg har en opgave for i matematik, og der en nogle ord jeg ikke forstår : Middeltalet , TYPETALET , MEDIANEN ? Hvad betyder de to sidste ? -
Fremtid
ForumindlægHej alle sammen!Jeg har tænkt mig at tage 1-årigt HH efter gymnasiet. Jeg regner med at få et snit på ca. 8,2 i studentereksamen, men da jeg vil søge ind på jura-studiet, er dette snit desværre ikke nok. Jeg har desuden fået at vide, at jeg ikke kan bruge min HH-eksamen til at søge ind på univers... -
11 eller 13??
ForumindlægHvis man får 11 til eksamen i skr. mat. på B-niveau, og 13 til eksamen på det 1-årige A-niveau, får man så 11 eller 13 9;samlet9;?/TZa -
Køb af MacBook Pro...
ForumindlægHej alle! Efter at jeg har læst en masse gode meninger om en mac og en almindelig PC tror jeg at jeg er kommet frem til at jeg skal have mig en MacBook Pro! Den skal bruges til skolebrug, jeg skal i 8. klasse efter sommerferien, men den skal selvfølgelig også bruges til øvrige ting som musik, bi... -
Niels Brock?
ForumindlægHey jeg ville bare hører om der var nogen der går/gik på Niels Brocks HHX. Var der meget larm i klassen? JEg var nemlige ude på besøg i går og den klasse larmede som sindssyge! -
selvstuderende
Forumindlægmin lillesøster går på HHX, hun har haft meget fravær grunndet sygdom. Hun skal til afsluttende eksamen til sommer og vil gerne vide, hvad reglerne er for at være selvstuderende - er der nogen her der kan hjælpe os? PFT -
Hvad er det vigtigste?
ForumindlægJa, jeg skal til old eksamen i morgen, og har læst og læst de sidste dage her! Så nu vil jeg spørge, hvad der er det vigtigste? Når man nu sidder der og skal forklare sin tekst, og analysere sit billede, hvad er så vigtigt at få med? Hvad skal man fokusere på, og hvad kan lærer og censor godt li... -
Erfaring med at tage 1 år om
ForumindlægJeg sidder i den situation at jeg har 2 eksamens karakter som jeg synes ikke gik godt, og vil gerne tage et år om, for at gøre det godt igen.. Jeg dog bare ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, at jeg klassekamarater skal skille mig dem og starte helt forfra fordi at jeg ikke var god nok... n... -
Terminsprøver? :)
ForumindlægHej! Jeg skal snart til terminsprøver - altså i 8 klasse - (i december, så snart og snart......) også tænkte jeg på hvad man egentligt skal "op i"? Er det bare matematik - færdighedsregning og problemregning og så noget dansk? Har hørt man får nogen timer til at skrive en stil, eller ...
