Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19301 til 19320 af 39512
-
Afleveringshjælp!
ForumindlægHejJeg har en aflevering, som driller mig lidt, har derfor brug for lidt hjælp!Opgaven om vektorer hedder:a=[5-t;2] og b=[4;t+1]for hvilken tal er a parrallel med b?Er ikke helt med på hvor jeg starte og slutte, så lidt hjælp ville være rigtig godt! På forhånd tak! -
Litterær artikel "Udflugten" - Analyse og fortolkning
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en litterær artikel om Udflugten af Jørn Fabricius?? Har simpelthed så mange afleveringer for, og det er svært at nå når man også arbejder.. Den skal indholde analyse og fortolkning, herunder en grundig personkarakteristik af hovedpersonen.. -
opgave
Forumindlæghej! Jeg tænkte på, om der er en herinde som har lavet biologi afleveringen "giftige kokasser" som vil hjælpe mig med nogle af spørgsmålene?? ellers kan opgaven findes her: subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/roholt/Eksamenss%E6t/aar2006/august/opgave%201.pdf hilsen Sasha :) -
Pesten i Bergamo
ForumindlægHejsa,Jeg tænkte på om der er nogen der har lavet en analyse om Pesten i Bergamo. Jeg finder den meget svær at analysere og fortolke og beder derfor om lidt hjælp da jeg har en aflevering for til tirsdag.Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig :-DMvh. Joy -
lille Ligning, hjælp?! :)
Forumindlæghejsa:) sidder med en aflevering og er lidt i tvivl om en enkel ligning -->2*0,75^x (x er hævet) Jeg ville umiddelbart løse den vedx= log(5,6) / log(2*0,75) = 4,25Er det rigtigt??Håber der er der kan hjælpe:) -
Isolering af x
ForumindlægJeg har de her 3 ligninger fra min aflevering, hvor jeg skal isolere x. Efter flere forså kan jeg stadig ikke få dem til af gå på. 24x+45 = 8x-2(2x+4) På forhånd tak :) -
DTU
ForumindlægHej Jeg skal snart på DTU, enten på diplom eller civilingeniør.. har nogle spørgsmål..... Er der undervisning hver dag, og hvad tid starte en skoledag? Hvordan foregår undervisningen? på dansk eller engelsk + bøgerne Har man også afleveringer ligsom på gym? -
pH-indikator
ForumindlægHey..\nJeg har en aflevering i kemi hvor jeg skal skrive noget teori om en pH-indikator.. Der er vel ikk nogle der kender en side eller selv har nogle gode fakta om pH-indikator??\n\n//det.den -
kemiskenergi
ForumindlægJeg har en aflevering til næste uge, jeg skal bruge information om kemisk energi, mekanisk energi osv. Hvis I kender en god sidde med nogle gode informationer eller beskrivelser, så sendt adressen til mig \n1000 tak -
13 i kemi- eller fysikrapporter
ForumindlægEr det muligt at få 13 i kemi- eller fysikrapporter? \nNår jeg skriver rapporter taler jeg om de afleveringer, som skal lave i forbindelse med et forsøg.\n\nHvis ja, så vil jeg meget gerne se en. -
Fødevarer. Hvilket mono-, di eller poly sakkarid?
ForumindlægHej :). Jeg sidder med en glykæmisk indeks aflevering og skal dertil vide hvilket sakkarid nogle af fødevarene er. Håber der er nogle der har lidt mere forstand på dette end mig :). Chokolade Banan Cola Cornflakes Æble Rugbrød På forhånd tak :) - Casper -
Spansk rettelse
ForumindlægHar skrevt aflevering om spanien som multikuturel - som har været et eksamenssæt. Synes det har været meget svært at formuler sig, så ville være rart hvis én ville kigge igennem for fejl :) Skriv endelig så sender jeg den i en besked :) På forhånd tak -
Det har ikke spor med sex at gøre
ForumindlægHej skal skreve en skriflig aflevering; novelleanalyse. Novellen, "Det har ikke spor med sex at gøre" af Mads Brenøe. Nogle gode råde til hvordan jeg kan skrive den på den bedste måde. Det er meget vigtigt, at jeg skal have mindst et 10-tal. -
Erhvervsøkonomi niveau 2005
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen liggende med en besvarelse af Erhvervsøkonomi niveau A eksamen fra 2005? har fået den som aflevering og sidder fast ved 3.2http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/eoeahhxmaj05.pdf?menuid=151055Håber nogen kan hjælpe mig.. -
Stigningstal???
ForumindlægHej derude:-) Jeg sidder her med en aflevering, men er kommet tvivl om et ords betydning;-) Kan det passe at een grafs stigningstal er det samme som dens hældning, eller er jeg helt galt på den? Jeg håber på et hurtigt svar, tak på forhånd;-) Knus:-) -
Differentialkvotient **HASTER!!**
ForumindlægJeg er er gået helt i stå med denne opgave, og har forsøgt at lave den uden held.. Bestem en ligning for den tangent, der står vinkelret på linjen med ligningen 2y + x - 4 = 0 Det er til en aflevering idag!! -
Afleveringsopgave
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til en aflevering . det er opgave 13 på denne hjemmeside. Det er STX 2008 Dec. B niveau. http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/081212_opgave_STX083%20MAB.ashx opgave ligger under denne hjemmeside. -
Enerst Hemingway - Now I lay me
ForumindlægHejsa! Ville høre om der var nogen herinde som har arbejdet med teksten "Now I lay me" af Enerst Hemingway? Jeg skal skrive en aflevering om denne tekst, men synes teksten er rimelig svær at finde ud af... På forhånd tak! -
Hvad hedder "kongruens" på engelsk?
ForumindlægJa, som overskriften afslører, så er jeg helt død i hvad søren dog ordet kongruens hedder på engelsk..Mon der er nogen der kan hjælpe mig? jeg kan simpelt hen ikke huske det.. og ska ret meget bruge det i min overskrift til en engelsk aflevering.. -
Engelsk stil
ForumindlægEr der en der har tid, lyst og overskud til at rette min engelsk aflevering igennem og sortere de værste fejl fra?Den fylder ca.2 sider, og jeg kan sende den til mail, hvis nogen skulle være interesserede. ;)
