Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19321 til 19340 af 25907
-
"I didn't thought I'd get caught," the journalist said at the hearing?..
ForumindlægHej medstuderende :). Jeg har et problem med en sætning som jeg skal finde en fejl i og derved forklare hvad reglen er for den. Men kan simpelthen ikke finde fejlen i denne sætning: "I didn't thought that I'd get caught," the journalist said at the hearing. Er der nogen som vil ... -
Hvad er dativ og genitiv?
ForumindlægJeg sidder lige nu og laver tysk letkier... Vi skal oversætte sætninger, og på tysk er der jo noget der hedder akkussativ, nomininativ, genitiv osv. Hvordan er det så lige at man finder både genitiv og dativ? - (hvad betyder det når man siger noget står i genitiv/dativ) -
er der nogle der har en synopsis til American History x ?
Forumindlæger der nogle der har en synopsis til American History x ? -
AMISH PEOPLE
Forumindlæg- Could religions groups like the Amish live in Denmark? Hvad kan jeg svare herunder? Det haster ... Til afgangsprøven -
fejlsætning
Forumindlæghej alle. er der nogle som kan hjælpe mig med at finde fejlen i disse sætninger, synes jeg har kigget mig lidt blind på dem efterhånden. 1. Therefore thought she that she could take it easy 2. Jennifer late one evening heard strange sounds outside her door. 3. Hardly he had said it before he was ... -
Uddannelsesvalg
ForumindlægHej! Er lige blevet student, og skal til at søge uddannelse. Men er virkelig i tvivl mellem to uddannelser, har nemlig både sundhedsteknologi og medicin med industriel specialisering i hovedet.. Nogen som evt læser til det, eller anbefale en af de to ovennævn... -
En uddnnelse uden gymnasium?
ForumindlægHej jeg undrer mig om man kan uddanne sig som socialrådgiver uden gymnasium? Hvis man bør gå til gymnasium, er der nogle andre uddanelser som ikke kræver gym? Det skal være helst en uddannelse uden matematik, fy/kemi, biologi og geografi. -
gennemsnit
ForumindlægHeej Jeg går i 1g og vil godt gå på universitetet efter gymnasiet for at være læge. Jeg har afsluttet Samfundsfag og Mediefag i dette år og har fået 7 i begge fag. Jeg sgu ikke op i dem til eksamen, så det bliver årskarakterende, som kommer til at gælde i 3g eksamensbevis. Kravet til at være læge... -
Flex hf
ForumindlægHej Vil bare lige høre, er der nogen af jer som har gået på Hf flex? og hvordan var det? kunne i godt holde jer selv i gang? Går nemlig at overvejer det lidt, så vil lige have afklaret nogle spørgsmål :) -
Hjælp til Disposition til Fysik/Kemi
ForumindlægHej alle. jeg skal op i fysik, første gang, og jeg kan ikke finde ud af at lave en disposition til det, fordi det ville være fedt hvis jeg havde øvet mig lidt skal op den 8. så der ikke så lang tid igen. Men skal op i meget forskeligt. -Kemien omkring os. -Magnetisme og menneskelige snilde. -Kemi... -
arv igen :s
ForumindlægHej igen gutter. Jeg skal virkelig have hjælp til de der stamtræer. Forstår dem ikke helt. Sidder nemlig og repeterer -
eksamen please hjælp hurtigt
Forumindlæghej jeg har et lille spørgsmål, er SNP og punktmutation det samme ?? jeg ved godt hvad punktmutation er, men aner ik hvad SNP er ??? PLEASEEEE HJÆLP!!! -
Fysik førsøg til 9. klasse eksamen!
ForumindlægHej allesammen! På torsdag skal jeg op i fysik, og vil I ikke lige hjælpe mig med nogle førsøg til: - Magnetisme - Syrer - Baser - Salte - Astronomi - Ioner - Ionbindinger - Radioaktivitet - Atomer Tror det var det :-) -
Find radius ud fra masse og tæthed
ForumindlægHej, Jeg skal beregne radius af en sfære og har fået opgivet masse: 8,432 kg tæthed: 7,3 g/cm3 Volumen af en sfære er (4/3)π r3 Jeg har forsøgt at indsætte i formlen: m=ρ * V Og finde V V=(4/3)π r3 Så vil jeg tage 'cube square root' af V og dividere det med (... -
A, B og C niveau?
ForumindlægHej. hvad vil det helt præcis siger, det der niveauer på gymnasiet? Ved ikke om jeg har forstået det helt? xD Tak på forhånd. -
Audiologi
ForumindlægHej. Ved I hvor højt snit man skal have for at komme ind på audiolog uddannelsen? Jeg er stadig gym-elev. Men har tænkt mig at tage audiolog uddannelsen efter. På ug.dk der kan man ikke se hvor højt snit man skal have for at komme ind. Håber nogen der kan hjælpe. MVH -
Tvivl
ForumindlægHej jeg vil gerne bar ved hvilken uddanelske skal jeg tage til blive læge efter skolen.Jeg studerer i 8. klasse. -
NEEEJ, hvor er jeg bare ring!
ForumindlægHej folkens .. Vi skal skrive en tale ligesom Amercian Dream . Jeg vil bare gerne have nogen retter min tale igennem .. det er en tale der er skrevet til kololisering In these hard times with financial problems, we Americans,will have to work together to solve the issue. We will always stay... -
Find fejl
ForumindlægHej, er der nogle der gider at hjælpe mig... Skal finde så mange som muligt fejl i disse sætninger (en eller flere fejl) Kan dog ikke se flere selv. Dem jeg har markeret med fed er dem jeg selv har fundet... 1.The person who tells the story are called the narrator, not the i-person. 2. The teach... -
Osmoseforsøg - hvad bliver transporteret hvilken vej?
ForumindlægHej! Jeg sidder og er ved at runde min biologirapport af og er lidt forvirret over hvilken vej de forskellige stoffer i vores testblandinger er gået. Spørgsmålet går på at forklare hvad der bliver transporteret hvilken vej i de enkelte bægerglas. Der er tre stykker kartofler i forskellige blandi...
