Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 19321 til 19340 af 111527
-
KEMISKE BINDINGER ! HURTIGT ;s
ForumindlægÅrsprøve i morgen i kemi (C niveau) Jeg har virkelig brug for hjælp. Har lavet ALT andet end lige det her emne, jeg kan INTET finde ud det, hverken i min bog eller noget. Er der nogle der kan forklare følgende bindinger for mgi ?? Kovalente bindingstyper, ionbinding, kompleksbinding, hydrogenbi... -
Læse fysik uden fysik A
ForumindlægJeg ville lige høre, om der er nogen, der læser fysik uden at have haft fysikA i gymnasiet? Jeg går i 3g med mat og kemi på højniveau og astronomi på lavniveau, og overvejer at læse fysik på uni efter gymnasium. Vil det i så fald være en god ide at tage fysA som supplering, hvis der er muligt at... -
Tilbud om LEKTIE-HJÆLP! MATH...
ForumindlægTilbud om LEKTIE-HJÆLP! Hej! Jeg hedder Magda. Jeg er 17- årlige pige og kommer fra Polen. Jeg går på Zahles Gymnasium 1.g. Jeg snakker engelsk, polsk; og tysk, dansk – lidt. Jeg tilbyder hjælp til matematik, fysik, kemi og engelsk. Jeg har 3 års erfaring med at hjælpe andre med deres lekti... -
Reducer !!!
ForumindlægNogen der gider reducere de to her... fatter hat af reducer :)(a+b)-(2a+b)4a*2+(3-7a) -
vektorer
ForumindlægFølgende 2 vektorer er givet: a= (-1 -3) og b= (3t -2) Bestem vektor (b - a) for t = 1 -
reducer udtrykket
Forumindlæghej. jeg skal reducere udtrykket (a-b)^2-2(b^2-ab) Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gribe det an - har brug for hjælp! :) -
Hjælp ril procentregning. Haster !
ForumindlægHvor mange gange er A større en B A=20505.5 B=12391.4 Håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt :) -
Reducer
ForumindlægHejsa Jeg skal reducere (a-b)^2+2a*(a+b) Jeg husker slet ikke hvordan man gør, nogen hjælp? -
Skrift. eksamen
ForumindlægHvordan læser man bedst til skriftlig eksamen i samfundsfag? Når det nu er en skrift. eksamen sidder man jo bare med bøgerne osv, så der er vel ingen grund til at bruge timer på at skrive notater eller hvad?Hvordan gør I andre? -
The Veldt
ForumindlægHej, jeg har et lille problem, som jeg håber nogen gerne vil hjælpe mig lidt med:) Min engelsklærer har ikke været så god, og vi har ikke fået analyseret nogen tekster og skal op til eksamen om nogle dage. - Er der nogen der har haft noget om The Veldt? Kan I så ikke lige skrive kort (men ikk alt... -
Hvordan finder jeg f'(x)?
ForumindlægEn funktion f er bestemt: F(x)=3*x-x(opløftet i)3 Bestem f ' (X), og gør rede for, at f har et maximum. Denne opgave fik jeg, og jeg forstår ikke noget af det. Er de nogen, som vil hjælpe? det kunne være dejligt med en venlig sjæl, for jeg er helt lost :-( på forhånd tak! -
Statisktik, hjælp :)
ForumindlægHej :) jeg skal have lidt hjælp :) jeg kan faktisk ikke finde hyppighederne, hvordan skal man finde hyppigheden ? please hjælp Antal kast før der slås en sekser Hyppighed 1.kast 2.kast 3.kast 4.kast 5.kast 6.kast 7.kast 8.kast flere -
Engelsk afl til imorgen!!! :(
ForumindlægHar stort set rettet hvad der kan rettes nu, men ved ikke om der er flere fejl.. Håber der virkelig er nogle som bare hurtig gider kigge det igennem? .. ville virkelig være en stor hjælp ! : If I have to write about one of the themes we have talked about in the class, would it defiantly be the p... -
Brintion koncentrationen. HJÆLP!!!!
ForumindlægHej, har virkelig brug for hjælp så hurtigt som muligt! Der er givet dette spørgsmål: "I kemi har man begrebet pH - værdi til at beskrive om et stof er en syre eller en base. Hvis vi har at gøre med en syre, så kan vi abstrakt betegne den med symbolet HA, hvor A står for syreresten. Hvis m... -
Forbedrelse af mit matematik
ForumindlægHej Alle Jeg er en pige på 15, som går i 1.G. mit problem er, at mit matematik ikke er så godt eller dvs. at jeg bare ikke kan forstå det. Altså når jeg først har fået tingene forklaret nogle gange, så plejer det at fise ind, men det ligger sådan at jeg gerne vil forbedre mig i faget da mine ... -
vedr. MCQ testen
ForumindlægHej Venner Jeg har vært så heldig at blive inviteret til multiple choice test på Syddansk Universitet. Grunden til jeg henvender mig til jer at er der nogen af jer der kender steder hvor man kan hente de tidligere multiple choice teste så man er lidt forberedt og ved hvad man går ind til ? På f... -
Gange med 1,08
ForumindlægEr det rigtigt- hvis jeg får et snit på 9,0, og skal ind på universitetet så kan gange med 1,08- hvilket ca vil give 9,78- i snit? Er det rigtigt- Eller ...? I så fald- så er det jo alle tiders-- -
Bestem forskrift på andengradspolynomium
ForumindlægHvordan inddrager jeg toppunktet (1,-30) her ind i forskriften på a(x+6)(x-6) se evt. opgaven -
Bestem tallet så vektorerne bliver parallelle
ForumindlægHar brug for hjælp til denne opgave (vedlagt nedenunder) -
Suppleringsfag
ForumindlægJeg har gået på handelsskole i 3 år, men kunne godt tænke mig at studere medicin, hvilket de fag jeg har haft på handelsskolen ikke giver mulighed for.Derfor mangler jeg nolge fag, såsom fysik B niveau og Kemi C. Har I nogle ideer om hvor det er sædvanligt at man tilbyder sådan suppleringsfag ude...
