Søgning på: matematik a noter htx. Resultater: 19321 til 19340 af 165094
-
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej :-) Jeg er farmacistuderende på syddanskuniversitet. Jeg har mulighed for at undervise i dansk, matematik, engelsk, kemi m.fl. på folkeskole og gymnasieniveau :-) glæder mig til at høre fra jer :-) -
e-mail
ForumindlægYesterday , I went to the Piano Bar in Britghton and saw gocard with information about a fashion show you are to give on 25 June. I am the fashion editor of the local newspaper, Brighton News, and i am very interested in hearing more about the fashion show. if possible, I would like to make an in... -
4th attempt
ForumindlægDear fellow students. I have completed 170ECTS / 180ECTS in my Master's at Aarhus University. I recently failed my 3rd attempt on a 10ECTS exam (last exam). How likely is it that I receive an exemption for a 4th attempt? I apologize for not writing in Danish, but I wanted to make sure I h... -
Panik over eksamen
Forumindlæghej Jeg har skrevet noter til alle fag og jeg er meget panik over at jeg ikke kan det hele. Jeg kan kun sige noget hvis jeg har mine papir hos mig ellers kan jeg ikke noget af det. Dårlig til huske. Hvad skal jeg gøre.. mv Fassos -
Rettelse af begyndelse?
ForumindlægWhazzup, har kigget på dette stykke igen og igen... og ja, jeg er sgu ved at være træt af det! Men hvis du kunne hjælpe mig lidt med at finde mulige stavefejl og alt de der grammatik fejl, så ville det bare være super :D Tak! I saw them again. I saw those hands against the window in my dream... -
Er der grammstisk fejl ?
ForumindlægEr der grammstisk fejl eller uforståelige sætninger må i meget gerne sig til. :) What is/are the message(s) of the article? The message of the article is that people have to think about their act for other people with not very sure of oneself. We make people make these horrible things, because... -
HJÆLP HASTER!!!!!!!!!
ForumindlægHejsa....Hvordan skal man beregne note 4 og 5 til en balance med noter? -
comparative expression
ForumindlægHvad er rigtigt? Not so many eller Not as many -
eng- rettelse tak
Forumindlæghej alle sammen. er der nogen der kan kigge min eng stil igennem, og se om jeg har oversat den rigtig. dansk tekst: Sent om eftermiddagen så han en fugl flyve bort fra træet, stor og sort og truende. Han skyndte sig tilbage gennem skoven. Han løb med bøjet hoved, som om han ventede et uvejr med ... -
Sværere?
ForumindlægAf bare ren og skær nysgerrighed, hvordan kan nogen sige, at x-studieretning er sværere end x-studieretning, her tænker jeg hovedsagligt på gym. I så fald, er der så diverse forskelligheder, hvad angår niveau på de forskellige studieretninger? Naturligvis, er det en fordel, hvis man er på den stu... -
Skrf. eksamen, 3g - QUEENIE!
ForumindlægHvad siger I til den? Er jeg den eneste, der synes, at det var en umådelig svær oversættelse? -
Nogen der har fået 13?
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har fået 13 i de mundtlige eksaminer?Og om man er sproglig eller matematiker?Ved selv at der er et par stykker der har fået 13 hos os, begge matematikere, vi havde dog en sproglig der fik 13 i sin 3.gs opgave.Yeah ve ier snart færdige. -
Adgangskrav
ForumindlægHej. Jeg overvejer at søge ind på TEKOs designteknologi linje d. 15 marts. Det eneste adgangskrav de har er en gymnasiel uddannelse hvor man har haft matematik c eller erhvervøkonomi c. Jeg har ikke haft erhvervsokonomi, men jeg havde matematik c, hvor jeg dumpede! Er det så muligt for mig at ko... -
prøve
Forumindlæghej jeg skal op til en teminsprøve og er meget nevøes, jeg skal lave en færdighedsregning, og en problemregning. hvad det vigtigest jeg skal kunne? -
Fif og råd?
ForumindlægHey allesammen (: så er jeg en af de "heldige" elever, som snart skal til terminsprøve, selvom det "bare" er en terminsprøve, så vil jeg gerne have så meget ud af det som muligt. (og helst noget godt ;D ) Så tænkte på om I havde nogle råd osv. til hvad jeg skal forinden prøve... -
Hvor hører det hjemme?
ForumindlægHej med jer, Hører differentialligninger inde under Infinitesimalregning? Og hvad hører Infinitesimalregning egentlig under? er det Mantematisk Analyse eller Algebra? Er der ikke et sted man kan se disse indelinger, jeg har prøvet at lede på nettet, men jeg ved ikke helt hvad jeg egentlig skal... -
dansk på gymnasiet
ForumindlægHej jeg ville bare spørge, om nogen er jer vidste om man havde diktat eller læseprøve på gymnasiet, har nemlig fået vide at, det skal man ikke, så ville bare spørge om det kunne passe, skal nemlig til at starte på gymnasiet efter sommerferien, og hva med matematik, er det stadig færdighed og pro... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHey!Jeg har engelsk på høj niveau på gym., og håber der er en der kan hjælpe mig med og rette denne oversættelse igennem.Den danske version:Klædt på til fremtiden?Hvordan ser erhvervslivet ud i fremtiden? Hvordan ser fremtidens jobprofil ud?I en nyligt udgivet amerikansk bog om emnet hævdes det, ... -
srp-somebody help!!
ForumindlægHej jeg er igang med min srp, og skriver i fagene Matematik A og Historie A. jeg er gået i stå midt i min matematik del. jeg har fået spørgsmålet: Beregn antallet af startsindstillinger i de såkaldte sharks-4hjuls Enigma krypteringsmaskiner ved andvendelse af det optimale antal ledninger på kobl... -
bestemt integral
Forumindlæghej jeg er ved at læse op til muldlig matematik spørgsmålet lyder : intergralregning herunder: bestemt integral regneregler for bestemt integraler: sum, differens, intergration ved substitution jeg har forholdsvis styr på regneregler for intergration ved sub og differens... me hvad menes med best...
