Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 19381 til 19400 af 48309
-
Medieetik
ForumindlægHeej!!! Jeg skal til eksamen og kan komme op i medieetik, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad medieetik er, er der nogle der kan hjælpe mig??? På forhånd Tak -
Mat A niveau - bestå
ForumindlægGodaften alle, Til matematik eksamen på A niveau, hvor mange opgaver skal man have svaret rigtigt, for at man kan bestå - cirka? Til den del med hjælpemidler. -
Noter til macbeth
ForumindlægJeg søger nogle engelsk noter til Shakespear - Macbeth (: Skal snart til mundtlig eksamen i engelsk, og mangler lige nogle guldkorn til netop dette emne (: -
Huen?
ForumindlægSpørgsmål: Med eksempelvis et eksamensgennemsnit på 2,9 forløblig og én mundtlig eksamen tilbage - som man måske får -3 eller 00 i - bliver man så studenter? -
Forberedelse til FSA biologi prøve
ForumindlægHej er der nogen som ved om der der adgang til nogle Biologi tests på nettet, hvor man kan øve sig til eksamen. har forsøgt at google, men uden held. -
Atom
ForumindlægHej jeg er totalt blank og skal til eksamen i morgen hvordan udregner jeg protroner og neutroner i kerenen?? og skal forklares ud fra et periodisk system?? hjælp -
nedkøling exoterm eller endoterm process?? hjælp haster
ForumindlægHej Alle sammen Jeg har brug for hjælp hurtigt til min AT eksamen. Når man nedkøler madvarer sker der så en exoterm process eller endoterm process? På forhånd tak -
Tredje eksamensforsøg
ForumindlægJeg læser til softwareingeniør, og jeg skal op til en eksamen i tredje forsøg i august, fordi jeg lige har dumpet 2. forsøg. Da jeg i sin tid valgte at læse IT (blev uddannet datamatiker sidste år, og læste derefter videre til ing. via merit), var koncentrationsevnen en af mine stærkere sider i... -
sagaanalyse?
Forumindlæghej skal til eksamen imorgen, ville lige høre hvordan en sagaanalyse ser ud? hvad man skal fortælle hvis jeg træk , en saga? tak -
NOVELLE!!! HJÆLP
ForumindlægDet haster!!! Kan man godt starte en novelle sådan her Mit navn er Ole, og jeg har nu boet på gaden i snart 13 år. De fleste vil nok kalde mig hjemløs, men jeg foretrækker at blive kaldt eventyrer. Det eneste jeg ejer er et par slidte jeans der snart har suget så meget vand at hvis man ... -
Opgaveformulering til SRP - Hjælp
ForumindlægHej, er der nogle som kan hjælpe mig med min SRP? Jeg skriver i historie og engelsk. Har brug for nogle eksempler på noget jeg kan kigge nærmere på - Har fået en meget bred opgaveformulering synes jeg, så håber der er en venlig sjæl derude - Tak på forhånd! OPGAVEFORMULERING: Redegør kort for ... -
Der Brief - Lave et brev fra Martina til moderen
ForumindlægHej allesammen, jeg har lige brug for hjælp her .. Vi fik noget for.. Vi skulle læse en historie der hed "Der Brief" Vi skulle læse den også skulle vi skrive et brev fra Martina til Moderen. Men jeg kan rigtig ikke finde noget om det .. det eneste jeg kan finde er at Martina sender et... -
Salg af bøger til Århus Universitets
ForumindlægHej Starter du på Århus Universitet denne sommer, sælger jeg ud af mine studiebøger til naturvidenskab og få fag hos sundhedsvidenskab. Jeg har studeret molekylær medicin det sidste år, og sælger nu ud af mine brugte bøger. Calculus modul 1+2 (Matematik) Calculus Concepts & Contexts 3 af Ja... -
Essay
ForumindlægJeg skal skrive et essay i dansk om mit fritidsarbejde. Jeg sidder ved kassen i et supermarked, og har tænkt mig at skrive om dette. Jeg ved dog ikke helt hvad jeg skal have med i essayet? Altså, jeg kan selvfølgelig komme med historier fra arbejdet osv, men det gør det jo ikke til et essay? Så... -
Aztekerriget og Inkariget
ForumindlægHej allesammen, jeg sider med en historie opgave, hvor der står: Hvorfor har spanierne erobret Aztekerriget og Inkariget, er det pga. guld.Det ved jeg så ikke helt, man skal give en grundig begryndelse.Er der ikk nogen der kan hjælpe mig, jeg har været ind på nettet og søget på det, men kan ikke ... -
Korea-krigen
ForumindlægMen hensyn til Korea-krigen står der i min historie bog: "Af hensyn til verdensopinionen ønskede Truman, at det skulle fremstå som en FN-aktion og ikke som en ren amerikansk aktion" - hvad menes der med det? Hvorfor ville USA ikke bare sige at det var dem, er det noget verdens samarbe... -
Musik, drama eller billedkunst?
ForumindlægDrama, musik eller billedkunst - hvilket af disse fag har du, og synes du det er spændende? Jeg skal selv til at vælge, men jeg ved ikke rigtigt, hvilket et, det skal være. Tripper i mellem drama og musik, synes at de begge kunne være spændende. Har dog hørt, at musik skulle være røvkedeligt, f... -
Georg Brandes Det moderne gennembrud - analyse
ForumindlægHej Alle ... Jeg er igang med Dansk-Historie opgave i 2.G Jeg skriver om det moderne gennembrud og Georg Brandes.. Jeg mangler simpelthen noget stof at analyserer, skrevet af ham. Er der nogle der har noget analyseret, eller måske nogle idéer til HVAD jeg kan analyserer ? På forhånd tak :) - Hils... -
Fag til emne: zeppeliner/Lufteskibet
Forumindlæghar jeg har fundet et emne til min at 2010 som der interessere mig, men kan ikke helt finde ud af hvilke fag jeg kan tilknytte emnet. kunne godt tænke mig Historie eller samfundsfag som det ene fag. Og kunne godt tænke mig et naturvidenskabeligt fag som det andet, kan bare ikke se hvilke man ka... -
Hjælp med at finde kilder
ForumindlægHej, er i gang med at skrive dansk/historie-opgave, men kan ikke finde nogle kilder om det emne jeg har om. Mit hovedemne er antikkens grækenland, og jeg har især fokus på den græske mytologis rolle påvirkede grækerne i hverdagen og i videnskaben. Så der er vel ikke nogen der lige ligger inde med...
