Søgning på: spansk eksamen. Resultater: 19441 til 19460 af 38816
-
Forskel på Gymnasie og HF?
ForumindlægHey alle!Hvad er forskellen på gymnasiet og HF? jeg kan forstå at det primært er det samme, men der må vel være nogle forskelle?Tak,Nicholas -
??
ForumindlægHeej! Jeg ville lige spørge om, hvordan jeg kunne blive endnu bedre til matematik, da jeg kun får 7 i det?? -
karakterspørgsmål!
ForumindlægDet er sådan, at jeg går i 3.g, så jeg startede i gymnasiet før reformen. Jeg har hørt at fag på A nieveau vægter mere end fag på B og C niveau. Jeg forstår ikke rigtig, hvad der menes med det. Er der nogle, der kan forklare mig, hvad der menes med det og evt. komme med et eksempel? Tak på forhånd! -
ligning 3
Forumindlæghej ¨¨ har lavet en ligning men det passer ik i min facit liste den rigtig resultat skal være -2/4 håber i vil se på min fejl 2x-7=6x-9 2x-7 + 9=6x-9+9 2x-7+9+2x=6x+2x (der skal rigtig være 4x men hvordan når 2x har en minus så skal man jo fjerne den til plus) -7+9=6x+2x og hvordan s... -
sommereksam
Forumindlæghej vil lige spørge hvis jeg nu ikke består i en fag kan man godt tag om igen her til sommer så jeg efter sommerferie kan tag på b niveau -
At gange gennemsnittet med 1,08
ForumindlægNår jeg afslutter gymnasiet her til næste år og fx ender med et snit på 9,2. Kan det så passe at jeg kan gange det med 1,08 og derefter ende på et snit på: 9,9? -
Rudolf Steiner
ForumindlægJeg går på en Rudolf Steiner skole og mine klassekammerater fortæller at de ofte har mødt en steiner fjendsk holdning fra udefrakommende, dette har jeg dog ikke selv oplevet. Hvad er jeres holdning til steiner skolen? -
hf enkelt fag?
ForumindlægHej. Jeg har et par spørgsmål. Er HF-enkelt fag og HF 2 år det samme, hvis man har et minimum antal HF-enkelt fag? Kan man overføre fag man har fået gode karakter i fra STX eller 1.HF til HF enkeltfag? Er der forskel på HF og STX, udover at der er flere A-fag på stx, men de kan dog suppleres ... -
Reducering
ForumindlægOpgaven hedder: Reducer udtrykket 3(p+q)^2-6p(q-p) Hvordan reducerer jeg det ? Ved jeg skal bruge nogle potensregneregler, men det hjælper bare ikke meget :S -
Hvis man er dumpet i påkrævet fag
ForumindlægHvis en lang vidregående uddannelse kræver at man er bestået i et bestemt fag og man ikke er det, er der så helt lukket for ens muligheder for at komme ind på den uddannelse? på forhånd tak. -
Tjek din censor ud!
ForumindlægHej med jer Skriv censorens navn, så kan andre der kender ham/hende skrive hvor streng eller ikke-streng han/hun er! Ja, jeg kan starte: EJ - Erik Kjeldsted Jensen - Sorø Akademis Skole Nogen der kender ham???!! -
Gendrivelse
ForumindlægHvad er en gendrivelse? Det bruges indenfor retorik og argumentation. -
Disposition til Salte
ForumindlægSidder og skal til at lave en disposition om salte, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. Nogen som har en disposition, som jeg kunne tage udgangspunkt i? Mvh. Cecilie -
Nofikationsområde
ForumindlægHej jeg har Windows 8. Hvad menes det her med: og så længe den ikke er arbejdet med fra notifikationsområdet, vil onenote ikke synkronisere -
Til Matematikerne
ForumindlægHej jeg blev nysgerrig efter at vide, hvor høj karakter folk havde på matematik A, før de søgte ind på matematik-studiet? Det vil give mig et indblik i niveauet, sådan nogenlunde :)) -
Nogle som har haft fjernundervisning?
ForumindlægHej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer? -
Novelle tyvetøs
ForumindlægHvor kan jeg finde novellen "tyvetøs" af Martin Andersen Nexø henne? Jeg har ledt overalt på nettet, jeg har virkelig brug for den, er der nogen der kan hjælpe med at finde den? -
AT - tale papir..
ForumindlægJeg har øvet mig lidt på et talepapir.. men har svært ved at holde indefor for 10 min.. kommer tit 5 min over.. Har jeg lavet et forlangt.. det skal siges at det jeg har skrevet det bare indholdsmæssigt, hvad der skal være i, og nogle ting undlader jeg at sige, således at man kan spørge ind til... -
Præsentation af outline?
ForumindlægHejza... Når jeg skal til at fremlægge min outline, skal man så starte med at præsentere den? Altså: "In my outline i'm going to talk about...and then i'll tell something about..." osv.. ? Hvor man så derefter fremlægger den? Eller behøves det ikke? Og HVIS man skal, er det så M... -
Fysik på B niveau? Hvad er forskellen?
ForumindlægHey! Så jeg sidder lidt i en klemme.. Jeg skal nemlig vælge enten biologi eller fysik op på B niveau. Jeg kan 100% bedre li biologi, og jeg endte da også med et 10 tal i eksmaen så på en måde ville det jo være synd at ændre hvis nu jeg ikke kommer op og får en lige så god karakter.. Til ...
