Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19481 til 19500 af 132250
-
Fysik eksamen d. 7 januar 2010!!!
ForumindlægHej. Jeg skal til fysik eksamen d. 7 januar 2010 og har lavet 6 fone (syntes jeg selv) dispositioner. Jeg mangler lige at skrive dispositioner til lyd, sæbe og creme samt (atomets opbygning, det periodiske systen, bindinger osv.) Sæbe og creme kan jeg nogenlunde, og atomets opbygning og det kan j... -
Matematik A htx skriftlig eksamen - point
ForumindlægHej, jeg var til skritlig eksamen i dag, og kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der ved hvor mange point hver delopgave giver hvis den er korrekt? Jeg synes jeg har hørt det er 5 point men er der nogle der kan bekræfte det? Jeg kunne derudover godt tænke mig at høre om der er nogle af ... -
Mat A på HHX
ForumindlægHej. nogen der tilfældigvis sidder inde med facit for den skriftlige eksamen på A-niveau? fik iøvrigt 7, men vil lige se dem alligevel ;) -
2 dage til eksamen. det ville hjælpe på sagen : )
ForumindlægHar vedhæftet opgaven. Håber på der nogen der kan skærer det ud i pap : ) Jeg ved at omdrejningspunktet er hældningen på grafens tangent. -
Eksamen 2007 STX opg. 14
ForumindlægHej, jeg har en matematik aflevering for. Hvor jeg mangler den sidste opgave, jeg har fået det forklaret, men jeg kan ikke finde ud af at isolere h. En bestemt type af massive metalgenstande fremkommer ved at fjerne en halvkugle i hver ende af en cylinder. Radius i halvkuglerne er det samme som ... -
ligningen y=1/2 x+b er tangent til funktionen f, med to forskellige værdier for b
Forumindlæghej, nogen som kan forklare hvordan denne opgave skal løses? (opgave 11C) -
HF eksamen august 2011 valgfag
Forumindlægløs ligningen: e^x = -3x^2+6x Løsningen skal være eksakt ( uden lommeregner). Ellers er det selvfølgelig hurtig gjort. Måske er det en læreropgave. Line -
Dansk Eksamen FSA - Komme igang.
ForumindlægHej, nogen der har et skud på hvor man skal starte i alt det her eksamensrod? Jeg har om det gode og det onde, med prøveoplægget Den lille pige med svovlstikkerne. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal strukturere fremlæggelsen, hvad skal jeg starte med osv. Nogen der kan give mig hul på bylde... -
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp, med hensyn til mit engelsk!!!
ForumindlægVi har fået en tekst ved navnet The Sniper, måske kender i bogen Blue Cat, som i nok alle har haft. spøgelsmålet lyder sådan . "One man's terriost is another man's freedom fighter". Discuss this statement, DVS diskutere udtalelsen.. Jamen jeg har bare ikke en idé hvad det er jeg... -
nogen der gider rette et engelsk essay på ca. 800ord?
Forumindlæghar lavet et essay der omhandler en novelle a piece of wood og vil spørge om nogen gider se den efter for fejl, har selv rettet lidt på den. -
engelsk c. Philips Dick "human is"
ForumindlægHej. er der nogen der har læst "Human is" af Philips Dick og som kan hjælpe mig med at par spørgsmål jeg har, eller hvis i ligger med en analyse af den ville det være en fantatsisk hjælp. sidder og er i nød her alt hjælp tages imod med en kyshånd -
Er i gode til engelsk?? Kan I fortælle et kort resume af denne tekst??
ForumindlægKan i skrive et kort resume af hvad denne vedhæftede tekst handler om?? Jeg selv er nemlig lidt i tvivl! -
Delprøve 1
ForumindlægHej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :) -
MAT 1 ÅRIGT A NIVEAU EKSAME
ForumindlægJeg har MAT 1 årigt A niveau eksamen på fredag..og ville lige høre hvad man skal gøre for at bestå...?trækker det meget ned i karakter hvis man støtter sig til éns papir..? man skal helst slet ikke kigge vel..? jeg kan ihvertfald ikke bare skrive løs på tavlen uden at kigge på mit papir..for er b... -
Karakterer til skriftlig fysik a-niveau eksamen
ForumindlægJeg har været til Fysik skr. eksamen i dag, og nu prøver jeg at finde ud af hvilken karakter jeg mon får. Men er der nogen der kender til pointsystemet og tilhørende karakterer? Er der f.eks. 10 point pr. fuldstændigt korrekte svar? Og hvilken karakter giver f.eks. 80 point? (hvis det overhove... -
Kan man få -3 til en eksamen, selvom man har været tilstede??
ForumindlægHej! Er det muligt at få -3 til en kemi eksamen selvom man var tilstede??? burde man idet mindste ikke få 00?? Man giver jo kun -3 når du ikke har været tilstede -
Please har behov for hjælp. passiv dansk-engelsk oversættelse!!!
Forumindlæghey, jeg har skide brug for noget hjælp, jeg dumper sgu snart i engelsk, hvis jeg ikke forbedrer mig. Så er der nogle der er søde nok til at tjekke den lige igennem for mig. Såå redder i min dag(JEG MENER DET)de fleste af dem er passive sætninger:Oversæt:1. Stykket blev formodentlig skrevet af Be... -
Engelsk referat af "Angels and Demons"
ForumindlægHej mennesker, jeg har et referat, som jeg godt kunne tænke mig at få lidt hjælp til ift. grammatik og sådan. Jeg er ikke så god til engelsk, så kunne godt tænke mig en, som gad kigge efter fejl og evt. rette teksten. Det er et referat af bogen "Angels and Demons" af Dan Brown. Summary... -
Oversættelse til korrekt engelsk - meget gerne hurtige svar
ForumindlægJeg har noget tekst jeg gerne vil have lidt gramma-respons på. Teksten kommer her: Hi You would like me to write a letter in which I explain why I will like to work as a volunteer at the project. When I was offered work at the project, the first thought that came into my head was that it was a pl... -
Politik og ideologi i opbrud EKSAMEN PLS
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder og laver et synopsis ud fra emnet: politik og ideologi i opbrud. Jeg vil bare lige vide om jeg er på den rette vej? og meget meget, gerne nogle ideer til underspørgsmål. Problemformulering: Hvad er baggrunden for, at partierne mister deres traditionelle vælgere, som de...
