Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19481 til 19500 af 43849
-
Essay om tanker vedr. julen
Forumindlæghej, jeg skal lave et essay om tanker vedr. julen. men hvad er det der skal være i midten af essayet? Gørst mine tanker, så kommer det jeg ikke kan huske, og så tilsidst tilbage til mine tanker -
Bilag
ForumindlægHej alle travle SRP-skrivere! :) Er der nogle der ved om det er et krav, at der SKAL være bilag i ens opgave? Jeg føler ikke noget behov for det nemlig. Har ret mange fodnoter i stedet for -
sso evaluering anke opgave
ForumindlægHej med jer, jeg står i en ret vanskelig situation, da jeg har på fornemmelsen at min SSO bliver evalueret til en dårlig karakter. Jeg har valgt at skrive i Psykologi og dansk. Jeg har læst en bog om mit emne på ca. 350 sider, som min opgave skulle tage udgangspunkt i. Under ssoen og rådgivninge... -
Magtens mange ansigter
ForumindlægVi har projektuge om ca. 3-4 uge. Vores over emne er magtens mange ansigter, vi har brug for nogle forslag til hvad vores delemne kunne være. Har i nogle forslag må i meget gerne skrive. Vi er åben for alt. -
ØKONOMI-, STATISTIK-, ERHVERVSRET-, FINANSERINGSBØGER TIL VIDEREGÅENDE UDDANNELSER.
ForumindlægA guide to Modern Econometrics Af Marno Verbeek 150,- 3. Udgave, 2008, 472 sider paperback ISBN-10 0-470-51769-7 ISBN-13 978-0-470-51769-7 An introduction to qualitative research Af Uwe Flick 100,- 4. Udgave, 2009, 504 sider paperback ISBN-10 1-84787-323-5 ISBN-13 978-1-84787-323-1 Bui... -
Kommentar genren
ForumindlægHej, jeg skal skrive en kommentar til to personers meninger om unges miljøbevidsthed..er der nogen af jer, der har nogle gode regler inden for kommentar genren, eller bare fortælle lidt om hvordan man skriver en :) -
Feedback på Essay (Dansk)
ForumindlægFotofobi Jeg er rigtig glad for at gå i skole, men der er ét problem. De fleste i min klasse vil gerne have at gardinerne er trukket fra, men af dette får jeg lys i øjnene - og det påvirker min ydeevne. Derfor opstår der mange gange konflikter fordi at jeg gerne vil have gardinerne trukket for, ... -
Hjælp til min kørekort
ForumindlægHar lige et spørgsmål. Hvis i kigger på billedet, så viser tavlen, "af og pålæsning 7-10 med pil ned. 1. Standsning og parkering forbudt før tavlen. Er det et Ja eller nej? 2. Standsning og parkering forbudt efter tavlen. Er det et Ja eller nej? 3. Af og pålæsning af passager er tilladt ... -
hjælp
Forumindlæghvad er det nu et enderim er? hvad indebære et budskab -
Hjælp prøveform B Dansk
ForumindlægHej alle Jeg skal til årsprøve i dansk prøveform B på mandag og er blevet lidt i tvivl omkring hvad jeg skal have med i min synopsis, jeg har lavet en sekvens omkring mit prøveoplæg som er Into Eternity en dokumentarfilm, men jeg har også lavet en analyse og filmiske virkemidler. Jeg er lidt i t... -
Sro i biologi og idræt
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig mere enkelt disse punkter. Emne 1: Problemformulering Hvordan kan man forbedre sin fysiologiske kapacitet til et alpint skiløb? Problemstillinger 1. Redegør for energiomsætningen under højintenst arbejde 2. Lav en arbejdskravsanalyse af alpint skilø... -
Hjælp til denne opgave om afkøling
ForumindlægJeg har brug for hjælp til 1 og 2 -
ligninger er SVÆRT!!! HJÆLP
ForumindlægHej venner jeg har altid haft svært ved ligninger, men håber i kan hjælpe mig. opgaven lyder således: 1) løs ligningssystemet grafisk. y = 3x + 3 og y = x + 5 håber der er nogen der kan give mig svar :-) -
At aflevere for sent
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvad der sker, hvis jeg afleverer mange afleveringer for sent over en kort periode? Her er situationen: På grund af personlige årsager, som vedrører dødsfaldet af et familiemedlem, har jeg for nylig ikke haft meget tid til at lave mine afleveringer. Dog har jeg brugt meget... -
Funktioner af to variable
ForumindlægHej Er der nogle, som kan hjælpe mig med vedhæftet opgave? På forhånd tak for hjælpen :) -
Empiri i SOP
ForumindlægHej jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad empiri er. I min SOP skriver jeg i idehistorie, hvor jeg har er analyserer ud fra et interview, er det empiri? -
Elektriske egenskaber
ForumindlægEr forvirret, er u for ohms lov det samme som v fra effekt formlen efter som begge betyder spænding -
Delkonklusioner?
ForumindlægHej. Skal man lave del konklussioner til alle sine dele i SRP forsvar? Fordi er forvirret over om man især skal gøre det til en redegørelse. Min opgave ser nemlig således ud: Redegørelse Engelskfaglig retorisk analyse Samfundsfaglig diskussion Vurdiering -
Omformulering af tekst = plagiat?
ForumindlægHej, Hvis man nogenlunde omformulerer en tekst, tæller det som plagiat, selvom man har angivet den kilde, hvor man har teksten fra? -
Hjælp til at forstå begrebet
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig til at komme frem til en objektiv forlaring af begrebet "sharia". "Man kan sige, at for muslimen findes sharia i fuldkommenhed i Guds 'tanke'(hvad menes der med fulkommenhed i Guds tanke, er det tanken om GUD). Som sådan er den skjult. Men ud fra K...
