Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19501 til 19520 af 168518
-
engelsk formulering
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe mig med at formulere det her er gået helt i stå"""Here we had a fear setting on what there could happen if we don’t take care and think us about.""" -
skal aflevere om 2 timer ... :(
Forumindlæger der ikk en der er sød lige at kigge dette igennem. det er en lille tekst, som skal rettes for stave- gramma- og kommafejl. det ville virkelig være lækkert... takker :D Robots are a very good thing to have, because it is a big help in the industry. It is faster than real humans and much cheape... -
Bestået?
ForumindlægHej Jeg skal til at læse videre efter min studentereksamen. Dog så er jeg allerede kommet ind i problemer. Adgangskravet på min videregående uddannelse siger: matematik b bestået og engelsk c bestået. Problemet er så, at jeg har fået 4 i mundtlig matematik og 00 i skriftlig (a-niveau) + 4 i mundt... -
Notater
ForumindlægHejsa, er der ikke nogen der ligger inde med notater til matematik???? Jeg går selv på HH, 2. års.. skal op i skriftlig matematik ;-( -
eks. på math opgaver?
ForumindlægHej, Jeg skal op til skriftlig matematik B imorgen... Hvad skal jeg egentlig kunne af matematik på B-niveau. Gerne med eksempler. -
Er man bestået?
ForumindlægHej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået? -
består jeg HTX
ForumindlægJeg går på HTX 3. år Jeg får ok karakter i de fleste fag og har et samlede snit på (ca. 6-7) dog har jeg svært ved matematik som jeg har på a-niveau, Jeg har søgt på nettet og snakket med forskellige folk for at finde svar, men synes alle har lidt forskellige meninger.. nogle mener at man skal b... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle, 2 spørgsmål: 1) Er der steder man kan finde eksempler på mundtlige besvarelser (må gerne være på skrift)på eksamensspørgsmål i matematik på b-niveau. 2) "Derudover skal du forklare og gøre rede for formlen for arealet af en vil- kårlig trekant og for sinusrelationerne." - ... -
Skr. fysik imorgen
ForumindlægEr jeg den eneste der føler at jeg slet ikke er klar til at skulle til skr. fysik eksamen imorgen???Nogen der har nogle gode triks mht. besvarelsen af opgaver??Det er så meget jeg ikke fatter... årh den eksamen irriterer mig virkelig, er så nervøs. -
rettelse
Forumindlæger der nogen der gider at rette de sætninger som jeg har oversætet. tak på forhånd 1: hun lovede, at hun ikke ville gøre det igen 2: han hævdede, at han aldrig havde set hende 3: da hun en tidlig morgen var på vej på arbejde besvimede hun 4: to dage efter han var rejst til Italien sendte han en s... -
2003 Exam: "The Juggler"
Forumindlægheja.. hvad synes I andre 3.g'er om denne novelle? jeg synes selv at den var superfin. tror I at det er iorden at lægger den herud nu? bliver det ikke regnet for snyd, hvis en af censorne pludselig falder over min stil herinde?.. skriv lige tilbage.. -
spørgsmål om Gymnasiet..
Forumindlægheej jeg skal starte på et gymnasium og kunne godt tænke mig at vide noget om lektier og hvor meget tid man har til at være sammen med venner og familie.. hvilke slags lektier får man for? hvor meget skal der afleveres? håber i vil svare... -
Eksamen - problemregning
ForumindlægHej, jeg skal til 9. klasses afgangsprøve i matematik her på onsdag. Jeg har siddet og skrevet noter til alt jeg kunne komme i tanke om i de sidste to dage. Så jeg undrede mig over hvilke opgaver der kunne dukke op til problemregningen? Og hvilke plejer typisk at være der? :) -
Følsomhedsberegning
ForumindlægDet eneste jeg rgtig skal hae hjælp til er dette: a2 < -(DBA/DBB) < a1 Hvad er a2 og a1? Og hvor finder jeg DBA (Dækningbidrag A) og DBB? Jeg har simpelthend fået skrevet så dårlige noter at det ikke giver nogen mening for mig. Kan kun få det til at der er et dækningsbidrag (ax+by=t). -
MEDICIIIN?
ForumindlægHeeej jeg går i 2.g nu , og har siden jeg har kendt mig selv altid villet læse medicin i fremtiden. Altså det er VIRKELIG noget jeg brænder for , jeg interesser mig virkelig meget for det. Men har et problem. Jeg afslutter matematik B i år, og min lærer har givet mig 00 både i mundtlig og skrifll... -
meget let engelsk tekst, som I måske lige kunne rette.
ForumindlægSpare timeSpare time for me is relaxing, go on a vacation and don’t care about a thing, the things are for example homework, work/job and cleaning. Spare time is to meet your friends, go to a party, watch a movie in the cinema and be at home with your family. It is always great to ha... -
Retning af Engelsk stil (HASTER EN SMULE)
ForumindlægHej alle jeg håber virkelig at der er nogen der vil se på min stil og rette den til. Her er den. How am i successful in 15 years? How I am successful? Well my biggest dream is, to finish the upper secondary school, with all the requirements which is A in Danish, A in English, A in German ... -
Notater til hhx mat. B købes!
ForumindlægHej! Har desværre ikke været for god, til at få taget notater i årest løb, i matematik, hvilket ikke er min stærke side.. Jeg skal desværre op i mundtligt matematik og søger derfor en komplet samling af notater (med beviser mm.) til hhx matematik B for 1. og 2. år .. Symbolsk betaling gives.. Håb... -
Agent Orange SRP
ForumindlægHej. Er der nogle af jer som har skrevet SRP i Agent orange i historie og bioteknologi? -
hjælp til sætninger
ForumindlægHejsa allesammen ! Sider med nogel sætninger jeg seriøst er kørt træt og fast i.. De er helt forkerte og jeg har meget brug for hjælp til dem. Jeg har brugt megen til på at gennemarbejde mine tekster, men disse få sætninger er bare bremseklodser for mine -hvis jeg selv skal sige det- gode tekste...
