Søgning på: psykologi c noter psykologiens veje. Resultater: 19501 til 19520 af 84944
-
4 parti system...
ForumindlægHar ledt og ledt nogle der har en tegning over det gamle 4 parti system? Og er der nogle der har været oppe i synopsis eksamen i samfundsfag B som har nogle gode råd? smiler -
God matematik B HTX bog?
ForumindlægJeg søger en god matematik bog til HTX B niveau. Jeg søger fordi den jeg har nu er noget være lor* Hvis efter min mening og vil derfor gerne have en anden og læse lidt i for at få bedre forståelse for tingene. -
Ligning mellem to punkter - vektorer
ForumindlægJeg har punkterne A(-3,4) og B(9,8) Hvordan bestemmer jeg en ligning mellem disse to punkter? -
beregning af lamda
ForumindlægTror at jeg har lavet denne opgave forkert... nogen som ville tjekke den -
Handling i Polly Clarks Reconciliation - HJÆLP
ForumindlægHej :)) Jeg sidder og kæmper med at komme med med mine gamle opgaver her i 2.g - derfor sidder jeg nu med en opgave der går ud på at jeg skal skrive et analyserende essay ud fra Reconciliation af Polly Clark - Jeg skal komme ind på følgende punkter: - Karakteristik af fortælleren - Fortællerens ... -
Reduktion
ForumindlægKan i hjælpe en intetfattende 1.g'er? Jeg fatter simpelthen ikke den her: 3x-(6x+2)2+4(½x+½) Den bør give -7x+2 ifølge facitlisten, men ander ikke hvordan de er kommet frem til det! -
on,at
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om hvornår man bruger on og hvornår man bruger at. -
Kronik
ForumindlægHej, Jeg sidder her med en artikel som hedder "Far bliver en mønster fange" og skal skrive en kronik med udgangspunk til artiklen. Er der nogen der kan hjælpe mig igang? -
HJÆÆÆLP - Denotationer/Konnotationer
ForumindlægJeg sidder med en danskopgave, og jeg har ret svært ved at finde ud af det med konnotationer... Min opgave lyder således: Se på de følgende ord, der alle har kvinde af hunkøn som det denotative indhold. Hvilke konnotationer har de forskellige ord, og er de positive eller negative? Dame Kællin... -
Forskiften for funktion f
ForumindlægHej! En ret linje har hældningskoefficienten -2 og skære koordinatsystemets førsteakse i punktet P(3,0) Bestem en forskrift for den funktion f, der har denne rette linje som graf. Er der nogen der kan vise hvordan jeg laver opgaven. Jeg er rimlig lost, så megen hjælp behøves! :D pfh. TAK! -
Kemiske symboler
ForumindlægSkriv kemiske symboler for ioner med følgende antal protoner og elektroner: a. 3 protoner og 2 elektroner.. Hvordan gør man? -
litterær Artikkel
ForumindlægHej derude! Jeg har fået en svær opgave som lyder at jeg skal skrive en litterær artikkel om en reportage som hedder "Fra Lighuset". Min artikkel skal indeholde en analyse + fortolkning af reportagen samt en perspektivering, som placerer den litteraturhistorisk! Kan nogen hjælpe mig... -
Nogen der Vil hjælpe mig..?
ForumindlægJeg sidder og skriver SRP. Jeg skriver i min opgave i Samfundsfag og Historie, og jeg har i det ene spørgsmål i min problemformulering fået til opgave at: give en analyse af et traditinelt forløb for en overenskomstforhandling samt for regeringens og folketingets interesse for og rolle heri. je... -
ligning
Forumindlægjeg har fået en ligning som lyder følgende, x^3 -2x^2 = 0 skal jeg benytte nulreglen,? -
Beregning af optimale salgspris og afsætning ved med funktioner
ForumindlægJeg har fået en opgave stillet hvor jeg skal bestemme den optimale salgspris og afsætning for 2 produkter, hvor der taget hensyn til kapacitetsbegræsningen. Jeg har fået disse informationer: De 2 produkter produceres på samme produktionsanlæg. Q=quantity/stk. Produkt 1: Prisfunktion=P=-10Q+20000... -
Oversættelse
ForumindlægEr i gang med en engelsk oversættelse, men denne lange lang sætning volder mig en del problemer. Derfor håber jeg, at nogen kan give deres bud på en oversættelse, eller blot en del af den, så jeg har noget at sammenligne med! "Det var dog ikke lykkedes for andre at lave en model, der var pr... -
Rygtet om Studieportalen..
ForumindlægHej :) Jeg var inde og tjekke min indbakke på studieportalen i en dansk time idag da min veninde sagde at det var snyd! Jeg spurgte om hvad var snyd og så svarede hun Stusieportalen og sammenlignede den med studienet.dk.. Jeg forsvarede selvfølgelig vores allesammens geniale og meget lærerige sid... -
En isolering
ForumindlægHvordan kommer man fra det næstsidste og til det sidste trin i denne isolering? (y - 1.003.076)/(x - 11) = (1.610.123 - 1.003.076)/(50 - 11) <=> y - 1.003.076 = 15.565,31(x - 11) <=> y = 15.565,31(x - 11) + 1.003.076 <=> y = 15.565,31x + 831.857,62 -
Phi
ForumindlægHvorfor anses phi som et guddommeligt tal? -
Muldskud - Henrik Pontoppidan
ForumindlægEr der nogen der har skrevet eller ved om der er nogen der har skrevet en analyse og fortolkning af teksten "muldskud"?
