Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19521 til 19540 af 169995
-
Hilfe!!!
ForumindlægHej! Forsøgt at oversætte et stykke fra dansk til tysk. ER der nogle der kan se eventuelle fejl ved min oversættelse?? Dansk: Researchperioden var på fire år, og flere af folkene på filmholdet var folk, der var personligt involveret i DDR-regimet. Von Donnermarck havde i øvrigt mulighed for at o... -
Definition til arealfunktionen
ForumindlægHejsa, Er igang med eksamensspørgsmålene til den mundtlige eksamen og skal i et a dem definere arealfunktionen. Men definitionen findes ikke i bogen. Kan dette være en definition til arealfunktionen? "Lad f være en kontinuert og ikke negativ funktion defineret i [a,b]. Lad A være arealfu... -
Bamsen med hirsehjertet
ForumindlægHej, er der nogle som har en analyse af "Bamsen med hirsehjertet" af Louis Nielsen. Eller evt. bare ved hvad budskabet er? Det er til en mundtlig dansk eksamen På forhånd tak :))) -
vektorer og parameterkurver
Forumindlæghej Jeg skal til mundtlig eksamen og ved ikke hvordan beviser parameterkurver i plan. også parameterkurve generelt skæring med akser, tangenter og dobbeltpunkter. tak -
BI5 og nitratbestemmelse?
ForumindlægHej. Er der nogen som vil forklare mig hvad BI5 og nitratbestemmelse er? Jeg skal til eksamen imorgen og har ingen ide om hvad jeg skal sige. Nogen som har et forslag til hvad jeg kan sige? -
hvad er postcolonial literature?
Forumindlæghej derude, et af mine emner til eksamen er postcolonial literature, men jeg ved ikke helt hvad det indebærer er der nogle som kan hjælpe mig med at finde ud af det? mvh :) -
Tidsperioder
ForumindlægHej Jeg er ved at læse op til Dansk eksamen og faldt over tidsperioden impressionisme hvad er kendetegnene for det? Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
mekanisk engergibevarelse,?
ForumindlægHej. Hvad er mekanisk energibevarelse? Det er laaang tid siden jeg har haft om det og skal nu læse til eksamen. Men kan ikke finde ud af hvad det er , og hvad det kan bruges til :S -
Versefødder/ tryksvag og trykstærk
ForumindlægHej! Jeg kan ikke finde ud af om ordet 'Foruden' er en trokæ, jampe, daktyl eller anapæst??? HJÆLP hurtigt skal til eksamen i morgen.. Tak på forhånd :) -
Livet og kærligheden perspektivering
ForumindlægHejsa. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal til eksamen imorgen og kan stadig ikke perspektiver til noget.. HJÆLP -
Tutor til Dataanalyse SØGES ASAP
ForumindlægHej jeg læser HD del 1 og søger en tutor asap til min kommende eksamen. Selvfølgelig betalt! -
Cand.oecon eller Cand.merc?
ForumindlægHej studieportalen! Faldt over denne side efter en søgning på Google, så nu prøver jeg lige selv at oprette et indlæg :) Det ser ud til, at der er rigtig mange brugbare svar herinde, så jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg færdiggør min bachelor (HA på engelsk) her til sommer og vil direkte i gang m... -
En svingnings periode
ForumindlægJeg skal regne opgave 6 i dette sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-7-4.pdfOpgave a er meget let, men jeg er gået i stå ved b og c. Nogle der kan hjælpe? -
Spørgsmål til mundtlig biologi
ForumindlægJeg skal op i mundtlig biologi på A-niveau. Jeg kunne godt tænke mig at se nogle eksempler på, de spørgsmål der kan blive stillet. Bare for at have lidt at gå ud fra.Nogen der har været til eksamen og kan huske hvad de fik af spørgsmål? -
Trigonometri - Bevis
ForumindlægHej alle sammen Jeg har en eksamen her snart og jeg skal bevise denne formel: T = 1/2 · a · b · sin(C) Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig :) -
Polynomie bevis
ForumindlægHej Jeg er ved at gøre klar til mumdtlig mat. eksamen. I den sammenhæng har jeg kigget på et bevis omkring polynomiers opløsning i faktorer. I beviset står der: ... hvor gradR(x)<grad(x-a) Hvad betyder det der grad ? -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHey, har en engelsk oversættelse for, som har mange kringlede ordstillinger etc :( Nogen der lige vil kigge igennem, om det er helt noget lort, eller.. :)På forhånd tak!Dansk:Penge er også en vigtig faktor. Hvis investorerne synes økonomien ser fornuftig ud, investerer de, og deres penge er med t... -
SRP om atombomben samfundsfag
ForumindlægHej Alle, jeg skal til at skrive min SPR om atombomben i fysik og samfundsfag. I samfundsfag skal jeg komme ind på international politik omkring krig og våben osv. men jeg ved simpelhen ikke hvilke bøger, hjemmesider osv. der indeholder dette andet end wiki, håber der er nogen der har noget som k... -
Hvad skal jeg vælge
ForumindlægHej, jeg er 15 år gammel og går i niende. Næste år skal jeg vælge en ungdomsudannelse. Jeg er ret itvivl, da jeg er kørt meget skoletræt, men jeg gider ikke at tage et år ud af skolen. Jeg regnede med at jeg skulle på stx da jeg gerne vil på Cbs og studere som videregående uddannelse. Men jeg ka... -
Terrorisme - SRP
ForumindlægHej. Jeg har valgt at skrive om Terror i fagene Historie og samfundsfag i SRP. Jeg skal finde ud af hvordan disse to fag kan biddrage til mit projekt. I samfundsfag vil jeg gerne diskutere om bekæmpelsen af terror. Her vil jeg inddrage international politik og teorier (realisme og idealisme)....
