Søgning på: religion c eksamen. Resultater: 19521 til 19540 af 92030
-
Projektuge - emne ideer?
ForumindlægHej. Jeg har projektuge i uge 11, og skal allerede nu begynde at overveje emne. Vores overordnede emne er: Verdenen Omkring Os. Er der nogle der ligger inde med nogle gode ideer, til hvad man kunne arbejde med? :-) -
Savn!
ForumindlægHeej. Skal til at skrive om "savn." Og vil derfor rigtig gerne høre hvad i mener ordet "savn" betyder? :D Jeg er nemlig lidt på bar bund og ved ikke helt hvor jeg skla begynde /: -
frelse i kristendom
ForumindlægHej allesammen. Hvordan opnår man frelse i kristendommen? og er der forskel indenfor de tre grene af kristendom (katolicisme, ortodokse kirke, protestantisme) i forhold til hvordan man opfatter frelse? -
USA Demokraterne vs Republikaner
ForumindlægKan nogle være søde og fortæller mig, Hvem der plejede at stemme på de to partier i USA (historisk - altså traditionalle) + -
problemformulering ift. de taksonomiske niveuaer
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med om 1. probemstilling overholder de taksonomiske niveauer, og om næste spørgmål er et redegørende spørgsmål? "Hvordan danner ”næstekærligheden” grundlaget for det samfunds- og menneskesyn der er i henholdsvis kristendommen og islam"? er... -
IDÈER TIL PROJEKTOPGAVE
ForumindlægHej allesammen :-) Vi har fået til opgave at lave en projekt opgave, hvor vi helt selv må bestemme hvad vi må skrive om. Men jeg er fuldstændig blank.. nogen ideér til hvad man f.eks. kunne skrive om? noget der ikke er alt for svært. -
projekt :)
ForumindlægHEJ HVAD SKAL JEG SKRIVER OM , HVIS JEG HAR DEN HER EMNE "EN JORD FLERE VERDENER " HAR I NOGLE IDEER ??? TAAAAAAAK :) -
Paradise Hotel - metoder
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal i gang med at skrive metoder til min AT synopsis, men jeg aner ikke hvad jeg skal komme ind under. Metode afsnittet er jo en af de vigtigste ting. Jeg har indtil videre brugt berettermodellen til at analysere et afsnit af Paradise Hotel for at se hvad der gør dette program... -
Forskellen på halalslagtning og schæchting?
ForumindlægHej er der nogen der lige kan forklare mig hvad forskellen på halalslagtning og schæchting er? -
Hjælp til religionsprodukt
ForumindlægGod aften! Her på tirsdag skal jeg aflevere mit produkt samt min synopse, men jeg har problemer med at lave mit produkt. Først og fremmest har min lærer fortalt mig, at det er en god ide at lave et produkt, der kan bruges som disposition til min fremlæggelse. Derfor har jeg besluttet mig for at ... -
Det gyldne snit
ForumindlægI forhold til srp skriver jeg om det gyldne snit, herunder skal jeg komme ind på: 'menneskets forhold til det guddommelige og naturen' i 'renæssancen' og 'det moderne gennembrud'. i fagene: Matematik A og Dansk A Nogle der har nogen kilder eller ved noget om det? -
Hjææælp!
ForumindlægHey! Jeg tror ikke jeg består min studentereksamen, da jeg har 1,5 i snit, og mangler historie eksamen, Denne vægter 2, så hvis jeg får 10, vil jeg lige akkurat kunne bestå det hele samlet. Hvad gør jeg hvis jeg ikke får mit 10 tal i historie, og dermed ikke består samlet? -
differentialligning
Forumindlæger der ikke nogle, der vil give mig ret i at følgende differentialligning ikke har nogen løsningskurve gennem (0,0):dy/dx = 3x^2*(y-1) -
spansk oversættelse
ForumindlægEfter at have været oppe til spansk i dag, er der nogle enkelte sætninger som driller mig, og som jeg bare må få ud af hovedet, og vide om de er rigtige. Hvordan oversættes:- Har I taget bolden med?- Nej, vi kunne ikke finde den (bolden som er hankøn)- en gang som man aldrig skulle være gået ind ... -
Karakter
ForumindlægHej alle sammenVille bare lige høre om der ikke var en der vile skrive sammenhængen mellem point og karakter?Jeg har matematik på 3-årigt højniveau, dvs. 150 point ialt. på forhånd tak -
Vinklen mellem to planer.
ForumindlægJeg vil gerne bestemme vinklen mellem planerne P1 og P2. Se vedhæftet fil. Jeg har udregnet normalvektorer for de to planer: nP1 = (-10 ; 0 ; 0) × FD = (0 ; -30 ; 30) og nP2 = GH × GF = (0 ; 50 ; 70) β = cos-1((nP1•nP2)/(|nP1||nP1|) ≈ 80.54º. Når ... -
Dispostion
ForumindlægHej venner Hvordan laver man en dispotion til fysik/kemi eller hvordan skal den se ud?? PLZ HELP ME HOMIEZ -
Matematik B-niveau, hvad starter året med..?
ForumindlægHej Hvilket emne starter man med at have om, når man starter med at have mat på B...? -
HA (jur) og mat
Forumindlæghej, jeg har netop fået brev om at jeg er blevet optaget på ha (jur) (fra en standby-plads), det var ikke min første prioritet og derfor har jeg ikke undersøgt uddannelsen så meget (som jeg måske burde.. ) synes den lyder ret spændende men er lidt nervøs for hvor god man skal være til matematik ... -
Toppunktet for parablen
ForumindlægEn parabel er graf for funktionen: f(x)=-2x^(2)+x+1 Bestem koordinatsættet til parablens toppunkt hvordan gør jeg det
