Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19581 til 19600 af 35989
-
Plagiering :o
ForumindlægHej Jeg har en ven der i en af sin skriftlige eksamen havde plagieret. Kan han blive student eller hvad skal han gøre? -
Binomialfordeling
ForumindlægEr der nogen der har et simpelt eksempel på binomialfordeling, der kan regnes i hovedet til en mat A mundtlig eksamen? Dvs. fx n = 5 -
emissions spektrum - forklaring
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig eksamen i fysik i morgen, og jeg har brug hjælp til at forklare hvad emissions spektrum er? -
Hjælp
ForumindlægHvordan læser man bedst op til eksamen i følgende fag. Dansk A (Mundtligt) Samfundsfag (Mundtligt) Matematik A (Mundtligt) EP -
9. klasses trykt reklame i mundtlig dansk.
ForumindlægHej, jeg har trukket temaet (Fristelse - trykt reklame) til mundtlig dansk eksamen. Nogle som kunne have nogle idder til en trykt reklame? -
Salte og opløselighed
ForumindlægJeg skal til eksamen i Kemi C og kunne godt bruge nogle gode fif eller pointe til de forskellige bilag. Hvad vil være godt at komme ind på i Salte og opløselighed? -
prøveoplæg
ForumindlægHej jeg har Eksamen i 9 klasse og har trukket fordybelses emnet treknatsdrama. Jeg har rigtig svært ved at finde et prøveoplæg så nogen ideer? -
Hjælp til at vælge emne.
ForumindlægJeg har trukket lyd i fortællinger til eksamen, og har ingen ide om hvad jeg skal finde. Så kan i please komme med nogle ideer? -
sakkariders blandbarhed
ForumindlægSkal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information? -
Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til en mundtlig Matematik eksamen her den 9 Juni. Jeg skal lave et bevis for to-punktsformlen, er der nogle som eventuelt kunne vise mig et bevis, det er for en eksponentialfunktionen -
"nye udfordringer" af mette vedsø
Forumindlægjeg skal op til mundtlig eksamen næste uge og er i tvivl om hvad de mener med "andemor" og hvad har anden at gøre med teksten -
Analyser
ForumindlægAnalyser sætningen: Vi håber på at bestå eksamen, skal under ordene "på at bestå eksamen", bølgestreg? -
Eksplicit eller implicit
ForumindlægEr der nogle der kan svare mig på, om eventyret Fyrtøjet er skrevet i en eksplicit eller implicit alvidende fortæller? Skal op til eksamen i morgen... -
Dobbelt partielle afledede
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, og er i gang med at forbedre mig. Er der nogle som kan hjælpe med denne opgave (se vedhæftet) ? -
Pladegrænser
ForumindlægJeg har dette spørgsmål, som jeg skal svare på til min geografi eksamen. "Hvorfor kan det være farligt at bo ved en pladerand?" -
Fuld hf på enkeltfag erfaringer?
ForumindlægHej alle. Er der nogle der har erfaringer med en fuld hf- eksamen på enkeltfag? Fordele/ulemper.. Håber i vil hjælpe, da jeg selv overvejer det. På forhånd tusind tak -
KEMI - MATHON HJÆLP
Forumindlægmathon, kan du hjælpe med en eksameeeen???? også nogle gode råd til en slags kemi, fysik og celle-biologi eksamen, er det bare øve sæt? -
Privatundervisning statistik
ForumindlægJeg søger privatundervisning i forbindelse med en statistikeksamen på finansøkonomuddanelsen. Eksamen er bygget op omkring en konkret opgave. -
Perspektiver til Danamrks fremtidige energiforsyning
ForumindlægHej derude skal op til NV eksamen imorgen. Er da ikke en sød sjæl som kan hjælpe mig? Med at Perspektiver Til Danmarks fremtidige energiforsyning. -
har brug hjælp til (d)
Forumindlæg"d) Bestem projektionen af retningsvektoren for linjen l på planen alpha." er den nogen da kan hjlæpe her. skal nemlig til eksamen i morgen.. tak
