Søgning på: dansk skriftlig fremstilling 2018. Resultater: 19581 til 19600 af 50243
-
Dumpet i en prøve? Kan jeg stadig være optaget på gym? (vigtigt)
ForumindlægHej SP :) Jeg har indtil videre afsluttet mine skriftlige prøver og jeg har den fornemmelse med at jeg har dumpet i et af prøverne selvom jeg aldrig har prøvet det... Jeg er optaget på et gymnasium men hvis jeg dumper i et fag vil det så påvirke min optagelse på gymnasiet? -
Begrebsliste? Evt. online?
ForumindlægHej! Er der tilfældigvis en, som ligger inde med en begrebsliste over et eller flere emner i faget bioteknologi? Eller eventuelt ved, om det er muligt at finde en online? Jeg tænker, at det vil være en rigtig god hjælp til at læse op til den skriftlige eksamen! På forhånd: tak! Og forts... -
Engelsk tidligere eksamenssæt
ForumindlægHej, Jeg skal til skriftlig eksamen i engelsk her i næste uge og har i den forbindelse, uden held, ledt nettet tyndt for tidligere eksamenssæt som jeg kan bruge til forbedredelse. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i dem?:) -
funktion f
Forumindlægjeg skal op til skriftlig matematik eksamen imorgen, og har ikke styr på dette såørgsmål::: -en funktion f er givet ved f (x)=x2+3x undersøg om punktet P (2,10) ligger på grafen for f? håber i kan hjælpe og tak på forhånd -
eksamenssnyd
ForumindlægHejsa Jeg er i tvivl om det jeg har benyttet af hjælpemidler til skriftlig eksamen har været snyd. Nogen der har erfaring med at blive taget i snyd, eller ved om man bliver bedt om at gå ud af lokalet med det samme, eller om man får en besked senere? Tak.. -
Reduktion og oxidation
ForumindlægHej, hvordan laver man opgave 4 i a) ? (se link) http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20KEM%20A.ashx -
Differentialregning
ForumindlægHej alle! Er gået lidt i stå. Sidder og øver opgaver til skriftlig eksamen. Har en funktion der hedder: f(x) = 1 - 8 / x2-2x Kunne godt tænke mig at finde f'(x) Det er den der brøkstreg der driller mig. Findes der en venlig sjæl, der kan forklare mig hvordan og hvorledes? -
Word højre/venstre side ved print
ForumindlægHej Vil gerne i en rapport printe så der er skrift på på forsiden og bagsiden af hvert ark papir.. Hvis i forstår??!? :S Så f.eks. sidehoved og sidefod er spejlvendt på hver anden side.. Er der en automatisk funktion eller er man nødt til og sidde at printe hver side ud en af gangen? -
Tridentinerkoncilet
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige nu og forbereder mig til historie eksamen hvor jeg har trukket Renæssance og reformation. Til dette har jeg fåe ten kilde, som hedder "Tridentinerkoncilet: Sandheden rummes i skriften og traditionen". Mit spørgsmål hvad dette Tridentinerkoncilet er/betyder??? -
Skifte uddannelse
ForumindlægJeg har en veninde som har et spørgsmål, der lyder ud på. Hun er liget blevet optaget på universitet ind på diplomingeniør bygningsteknik, og hun har accepteret pladsen, men nu vil hun lige pludselig gerne starte et andet sted altså på et erhvervuddannelse, men kan hun godt skrifte til et erhverv... -
Tilbyder hjælp til spansk-eksamen. Modersmål.
ForumindlægHjælp til spansk-eksamen (f.eks. stx) eller andet tilbydes. Hjælp til 24-timers mundtlig prøve tilbydes. Hjælp til skriftlige eksaminer tilbydes. Hjælp til andre spanskrelaterede opgaver/eksamener tilbydes. Ring eller skriv på ##Personlige oplysninger fjernet af Studieportalen.dk##. -
Engelsk Stil
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til at rette min engelsk stil som skal afleveres på fredag hvis der er nogen der er virkelig god til skriftlig engelsk vil jeg gerne have han/hun kan hjælpe mig. tak -
Budskabet i Den lille pige med svovlstikkerne
ForumindlægHej, jeg skal lave en skriftlig redegørelse/sproglig analyse af Den lille pige med svovlstikkerne. Er budskabet bare en samfundskritik? Mener han bare at de rige burde give mere til de fattige eller ligger der noget andet/mere bag?? -
Optimering
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og laver problemer i lineær- og ikke-lineær programmering. Der er et sted i min en geometrisk fortolkning af problemet i skrift. Men jeg forstår det ikke lige. Er der nogen der har et link til en god forklaring, måske med en figur i R^3 også? -
MAJ 06
ForumindlægHejsa... står og øver lidt til årets skriftlige eksamen. Og har lige regnet sættet fra maj 06 som øvelse. Så jeg ville høre om der var nogen der havde regnet dem, og havde resultaterne? Håber nogen kan hjælpe!? -
Spanske film
ForumindlægHej allesammen! Kender I nogle gode spanske film, som også har spanske og/eller engelske undertekster? Jeg har selv spansk på a-niveau på gym, og jeg skal nu gå i 3.g. Jeg vil meget gerne blive bedre til spansk, især det at snakke det, da jeg er god til det skriftlige. -
ligning
Forumindlæghej er det sådan man løser den her ligning x+2=x+3 x+2-2=x+3-2-x x-x=x-x-1 x=1 er det såan det bliver og vil lige spørge til skriftlig eksam hvis der står x +x bliver det 2x -
hjælp til lektier
ForumindlægHej jeg hedder Fatma Jeg har brug for hjælp i engelsk, hvor en kan rette mine stile, og fortælle mig hvad jeg gør forkert. Jeg er ret ked af at jeg får 02 i skriftligt engelsk, så jeg håber der er en der vil hjælpe? :-) -
Hjælp til kemi eksamen.
ForumindlægHej jeg skal til skriftlig kemi (A) jeg ville høre om der var nogen der havde nogle opgaver jeg kunne løse. Ydermere kunne jeg godt tænke mig hjælp til isomeri? da vores lærer har været rimelig dårlig til at gennemgå det. -
Funktioner
ForumindlægHej. jeg skal snart til skriftlig matematikeksamen og er helt lost hvad angår funktioner. En opgave lyder: En funktion f er givet ved f(x)=1,8*cos(x)+4,3 Bestem størsteværdien og mindsteværdien for f Hvad skal jeg gøre ?? På forhånd tusinde tak! Mvh.
