Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 19601 til 19620 af 24761
-
Lidt grammatik hjælp!
ForumindlægHejsa. Da jeg slet ikke er sproglig anlagt beder jeg om hjælp. Skal finde grundled og udsagnsled i disse sætninger og derefter oversætte dem. Har fundet grundled og udsagnsled og har oversat dem. Men hvad synes i? 1. Efter et hurtigt måltid, løb han ned ad trappen og ud på gaden. Svar: He r... -
Sætninger
ForumindlægNogen der vil rette disse sætninger (spansk der skal rettes) 1.Moren spurgte hendes datter om hun ville købe ind for hende og pigen sagde ja. La madre preguntó su daugther si ella podría ir de compras para ella, la chica dijo sí, 2.Så moren skrev en liste med varer de behøvede, hun gav datte... -
Hjælp: Typisch Dãniche
ForumindlægHej Jeg skal skrive en tyskstil,og den skal handler om typiske danskere, men jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal skrive i stilen om typiske danskere!! Er der nogen der lige kan nævne nogle typiske træk hos danskere? Det ville være til store hjælp. Tak på forhånd! -
SØGER dansklærer til gennemlæsning af min analyse i SRP
ForumindlægHej! Jeg søger en gymnasiel dansklærer, der kunne læse min analyse (og evt diskussion) i min SRP igennem, da jeg overvejer at indgive en klage angående karakteren (som forbliver anonym). SRP'en er vedhæftet - Jeg skrev i Dansk A og Samfundsfag A. - Vejledernes navne er fjernet af hensyn til... -
Stadier på livets vej
ForumindlægStadier på livets vej ... , nej, ikke Kierkegaard, men Barndom Ungdom Manddom Alderdom Er der nogen betegnelse for kvindens livsfase beliggende imellem ungdom og alderdom, eller bruges manddom simpelt hen for, - ja, alle køn i mangel af et tilsvarende "-dom" ord? (Men lad nu væ... -
R- og S-sætninger, ethanol, ethanal og ethansyre
ForumindlægHej Jeg synes umiddelbart ikke jeg kan finde dem på nettet. Måske der er nogen derude der kan hjælpe mig? :) Tak -
Kvantefysik ???
ForumindlægHvad faen er kvantefysik?? Skal skrive en formidlingsopgave til det og fatter hat!! ved ikke rigitgt hvordan jeg skal starte, en venlig sjæl der kunne hælpe? Min artikel skal inholde nogle af disse: - Bohrs atommodel og kvantefysik - Fyssikens verdensbillede - Emissions- og absorptionsspek... -
Euro-indførelse?
ForumindlægHey guys :) Jeg vil gerne høre jeres mening om vi bør få indført euroen, nuhvor er der nu igen er blevet skabt debat omkring en euro-indførelse. Og hvad er fordelene og ulemperne ved ERM2-samarbejdet for Danmark? :) -
SRP: Jeres Emne?
ForumindlægHvad skriver I om i SRP? Jeg ved at en del 3g'ere skriver SRP her op til jul, så lad os dele det med hinanden... Jeg skriver om reaktionskinetik i mat og kemi. I mat kommer jeg ind på seperation af de variable og mere indviklede differentialligninger, i kemi er det nogle forsøg med enzymer ... -
copy/paste af links
ForumindlægFor ca. 3 mndr. siden, kunne man i et svar lave et link vha. copy/paste, og dette pastede link blev så aktivt. Nu paster man blot inaktiv sort skrift med æøå omsat til alverdens $ og % tegn. Hvad går galt, og hvordan gør man nu ? Jeg kan jo se, at andre kan fidusen. -
Geometri please!! SOS !
ForumindlægJeg har lige opdaget at jeg har endnu flere aflevringer for og har derfor ikke tid til at nå dem alle så hvis nogen kunne give en hånd ville i være en livsredder! 1) i en retvinklet trekant er længderne af kateterne 36 og 51. bestem vinklerne i trekanten 2) i trekanten ABC er vinklen C ret.... -
HASTER: Hubbles lov/konstant, doppler effekten, rødforskydning
ForumindlægHejsa. Er i virkelig nød efter hjælp til disse tre begreber. Nogen som kan forklare (DYBDEGÅENDE, please) hvad Hubbles lov/konstant er, hvad doppler effekten er og hvad rødforskydning er? -
Synonymer
ForumindlægEr et synonym til et synonym også et synonym til det oprindelige ord i alle tilfælde? Eksempel: ord = smuk, synonymer = {dejlig, skøn, pæn} ord = pæn, synonymer = {dejlig, skøn, fin} Er "fin" et synonm til "smuk"? og ligeledes i tilsvarende situationer for andre ord? -
Word-problemer
ForumindlægJeg har nogle små problemer med Word, og vil høre om nogle kan hjælpe med at løse dem:) 1) Når jeg laver fodnoter, så skriver jeg altid med Times i str. 10. Jeg kan godt markere det, og lave det om til det jeg ønsker, men det er lidt irriterende at skulle gøre det hver gang. 2) Jeg kan ikke sle... -
Kan man blive cand.polit?
ForumindlægHey SP Kan man blive cand.polit, hvis man læser matematik-økonomi eller skal man læse økonomi? Det ser ud til, at hvis man læser økonomi kan man både blive cand.polit og cand.oecon, men det ser ikke ud til, at det fungerer på samme måde, hvis man læser matematik-økonomi. Er der evt. nogen, de... -
Haster! Fortæl mig om bloody sunday og Konflikten mellem nord og syd Irland?!
ForumindlægSkal hurtigst muligt have informationer om bloody sunday og konflikten mellen nord og syd irland. Please hjælp mig? -
lille oversættelse - særlig pronomener
ForumindlægDe ord som jeg ikke har oversat til tysk er fordi jeg ikke har ordbog pt. Der Spiegel ist schön.Es/Er ist auch alt. Der Vater hat es zu mir bei einem Antiquitätenhändler gekauft. Lisa hat einen brüder von acht jahre, aber sie (leger) nie mit ihm. Hast du (åbnet) () Brief? Nein, aber ich (åbner) ... -
Ekspressionismen
ForumindlægHej er der nogle der evt. kunne prøve at forklare mig hvad ekspressionismen er? Og hvordan man brugte det omkring og efter første verdenskrig? Jeg har lidt svært ved at forstå det, da der står lidt forskelligt om det flere steder på nettet. Det er med henblik i Otto Dix maleri ''stormtroo... -
Hvordan analyserer jeg en tale?
ForumindlægJeg skal som led af min større skriftlige opgave analysere en tale. John Foster Dulles' tale under den kolde krig. Hvordan gør jeg? -
in two minds
Forumindlægjeg ville bare høre om der er nogle af jer som har læst skuespillet "in two minds" som kunne hjælpe mig lidt? Jeg er ved at skrive SRP, og skal analysere og fortolke skuespillet, men jeg føler jeg mangler en del.. Hvad det er jeg mangler, er desværre det der er mit problem.. Derfor vill...
