Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 19601 til 19620 af 114953
-
gamle opgaver!
ForumindlægHej!Er der nogen som ved om man kan finde gamle eksamens opgaver på nettet f. eks matematik opgaver, dansk stil, samfundsfag osv. -
Hurtigt kildespørgsmål
ForumindlægMå man bruge kilder, som man har gennemgået i undervisningen, til en 24-timers historie eksamen hvor man jo skal finde nogle kilder til at suplere med ? -
Atomets opbygning HJÆLP!!
ForumindlægHJÆLP!!!! Skal have hjælp til at forklare atomets opbygning og Bohrs atommodel!!! hurtigst muligt, sider midt i en 24 timers fysik eksamen... -
regression
Forumindlæghvordan finder man regression ved hjælp af håndkræft? ved godt det kan findes vha ti-89 men det er noget i forbindelse med mundtlig eksamen jeg måske skal komme ind på. -
Syg til årsprøven
ForumindlægHvad gør man egentlig, hvis man er syg til en årsprøve? Er det så også sådan noget med at fremvise lægeerklæring, ligesom til en rigtig eksamen? -
Bruge tavlen?
ForumindlægDem der har været oppe i AT: Sidder man ned gennem hele eksamen, eller må man gerne bruge stå op og evt. bruge tavlen? -
novellegenre
ForumindlægTil min 9.klasses eksamen skal jeg jo gerne kunne sige hvilken genre en novelle har hvis nu jeg trækker sådan en, nogle der har en liste over dem med defination? -
Odyseen - sang 10
ForumindlægHej. Jeg sidder også og læser til old eksamen, og ville høre om der var nogen der sad inde med nogle brugbare notater til sang 10 i Odyseen? -
Hvem har ens hue?
ForumindlægHej! Ved i hvem der har ens hue? Altså når man går op til den sidste eksamen, er det så læren som har ens hue eller hvad? -
Eksamensklage på universitetet
ForumindlægEr der nogen som har klaget over en eksamen på universitetet, som har fået den igennem? Det skulle siges at det ses ret sjældent. -
Skriftlige karakterer/årskarakterer
ForumindlægVed i noget om, hvorvidt de skriftlige årskarakterer tæller med i det samlede gennemsnit, selvom man har været oppe i dem til eksamen? -
hjælp meget hurtig!!
Forumindlæghej! nogle, der vil kigge på mit engelsk oplæg til den mundtlige eksamen i morgen? evt. i har en mail jeg kunne sende den til? håber der er nogen, som har lystl. vh.hanna -
Grammarly - snyd??
ForumindlægHejsa Tæller det som snyd hvis man bruger grammarly ( den downloade version på word) til en engelsk skriftlig eksamen? -
Gang ud i parenteser?
ForumindlægJeg har fået nogen opgaver og kan bare ikke finde ud af at regne dem ud.. Håber nogen vil hjælpe mig med dem her 3: Gang følgende parenteser ud: (-4+b)(b+3) (3*x-y)(x+y) (2x+y)(y-3x) kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skal gøre:/ -
Nv
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke møder op til nv eksamen ? -
Disjunkte? - Sandsynlighed
ForumindlægHej.Jeg forstår ikke hvad der i opgaven menes med "disjuknte"?opgaven:I et sandsynlighedsfelt oplyses om hændelserne A og B, at P(A) = 1/3 og P(A U B) = 2/3. Bestem P(B) når A og B er disjunkteMange tak.. -
Reducering
Forumindlæg4a*(a-5b)+20ab = ... (7a+b) - (7a-b) = ... -
hjælp til eksponentiel funktion
ForumindlægSidder og forbereder mig til skriflig matematik c eksamen som ligger mandag. Derfor terper jeg og laver en masse gamle eksamensopgaver, som jeg selvfølgelig vil have med og bruge som en hjælp. Spørgsmålene lyder som følgende: Antallet af danske brugere af facebook kan for perioden december... -
fagocytter - ædeceller
ForumindlægHej alle. Jeg håber det går godt med jeres eksamen. Jeg sidder selv til biologi 24 timers og har et lille problem. Fagocytter (ædeceller) kan inddeles i tre undergrupper: -NK celler - Granulocytter - Makrofagner Mit problem er at ved granulocytter. Der står at de indeholder små blærer med hist... -
vektor haster
Forumindlægom to vektor a og b gælder, at (2a-b)*(a+b)=45, længden af vektor a = 6 og a*b=-2 bestem længden af vektor b og et gradtal for vinklen mellem a og b?
