Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 19661 til 19680 af 114953
-
Sinusrelationer
Forumindlæga=40m B=110 grade C= 40grader Så må A være 30 grader. Jeg vil finde siden b. a/sin(A)=b/sin(B) 40/sin(30)=b/sin(110) b=sin(110)*40/sin(30)=ca 75 meter Så b er 75 meter. -
aktier
ForumindlægHvad er forskellen på en A, B og C aktie? -
The Farther You GO
ForumindlægFandt en diskussion fra maj hvor der bliver diskuteret hvad man skrev til engelsk eksamen "the farther you go". Men der er desværre ingen af alle jer, som har skrevet denne opgave som har lagt den herind til glæde for os andre. Jeg skal selv skrive den og synes den er svær at komme igan... -
Hvilke fag kommer jeg op i til sommers ?
ForumindlægJeg ved godt at der er god tid til sommer ( hvor eksamen normalt starter) men vil lige høre om man kan komme op i både fransk og matematik eller er det formentlig større chance til at komme op i en af dem. Det vil siges at jeg stinker til både fransk og matematik derfor spørger jeg lige da vil j... -
Reeksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg var oppe i matematik her i torsdags, og pludselig under færdighedsregningen fik jeg det dårligt og kunne ikke koncentrere mig. Derfor vil jeg gerne spørge jer om det er muligt at komme til en reeksamen i folkeskolen? Jeg ved godt at eksamen i folkeskolen ikke betyder noget, men ... -
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak! -
Kontinuert funktion
ForumindlægJeg har problemer med en funktion, og jeg håber, at I kan hjælpe mig videre. Opgaven lyder: Lad f: R->R være en kontinuert funktion, der er defineret på den reelle akse. Det antages, at: f(x) -> a for x -> minus uendelig f(x) -> b for x -> uendelig For to reelle tal a og b... -
Forkort brøken
ForumindlægHvordan forkorter jeg denne brøk: a2-2ab+b2 / 2(a-b) -
Definition af af cosinus, sinus og tangens
ForumindlægHej! På torsdag skal jeg til årsprøve i matematik b ( afslutter 1år) på¨STX. Jeg skal på et tidspunkt redegøre for definitionen af cosinus, sinus og tangens - hvad i al verden skal jeg sige der? Vi har ikke lært om enhedscirklen og tror dermed ikke at vi skal benytte den. -
Trekant ABC
ForumindlægI en trekant ABC er : AB= x BC=x/3 AC= 3x/4 a) bestem vinkel a b) bestem x når arealet af trakanten er 13. Jeg er ærligtalt lost - håber i kan hjælpe. Mvh. H89M -
Brydningsforholdet
ForumindlægEn lysstråle sendes mod et ligesidet prisme. Hovedafvigelsen ? = 54,8o a) Beregn brydningsforholdet for prismeglasset. En lysstråle sendes ind mod en glasklods af samme glastype. Indfaldsvinklen i1 = 42,0o. b) Beregn brydningsvinklen i2. -
STANDBY-PLADS DANSK
ForumindlægHej! Jeg overvejer at søge ind på bachelor uddannelsen i Dansk, på AU. Det er jo for sent nu at søge ind på normalvis - men hvis jeg søger ind på en standby plads, kan jeg så starte op til sommer, hvor den normale studieopstart er, også for dem der søgte ind på det tidspunkt der var ansøgnin... -
Består man selvom man har fået 00 i mundtlig dansk ved afgangseksamen på stx?
ForumindlægHej, jeg står i den uheldige situation, at jeg dags dato har fået 00 i dansk mundtlig(afgangseksamen på stx). Og så er spørgsmålet, har jeg så overordnet bestået dansk eller hvordan? Mvh. Victoria -
Blikfocuspræference???
ForumindlægHey;o)..er der et klogt psykologi-hovede der kan svare mig på hvad dette år betyder...Det er brugt i forbindelse med Bower's teorier...Håber I kan hjælpe... -
Problemformulering
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe med at lave en god problemformulering?? Enmet er i fagene dansk og psykologi ... og handler om hvordan kvinder bliver draget til en fitness reklame. Hvad kan hovedspørgsmålet være? -
HJÆLP
ForumindlægHej alle :-) Skal til, at skrive min SRP og har valgt Anoreksi - Biologi og psykologi. Min lærer har bedt mig om at finde nogle mulige overordnede spørgsmål. Har i nogle forslag til hvad det kunne være. På forhånd tak :) -
Robinson Crusoe!
ForumindlægHej Jeg skal skrive om Robinson Crusoe i psykologi og engelsk (AT) og ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an. Nogle gode ideer til emner inden for socialpsykologien der kunne åbne op for det? -
Hvordan reagerer børn alt efter hvordan deres forældre kommunikerer med dem?
ForumindlægHvordan reagerer børn alt efter hvordan deres forældre kommunikerer med dem? Nogen kan hjælpe mig med at besvare dette spørgsmål. Både dansk fagligt og psykologi ? Tak -
analyse af case?
ForumindlægHej folkens :) Håber i kan hjælpe, jeg skal analysere en case i psykologi, men ved ikk hvordan jeg skal gribe det an? er der måske en af jer som ligger inde med et analyse skema ? -
Vindue
ForumindlægI dansk og psykologi snakker man om et vindue, som er delt op i 4 dele *Det alle ved om én selv *Det du ved om dig selv *Det andre ved, men du ved det ikke selv *det ingen ved. Hvad er det man kalder det vindue?
