Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 19681 til 19700 af 63056
-
Terminsprøver..
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op i engelsk B og dansk A terminsprøve... Jeg har slet ikke styr på hvad man gør I hvilke opgaver selvom jeg har skrevet en masse stile som har givet 00 og 02 -3 :S Kan I hjælpe mig?? Hvad gøre I henholdsvis ved engelsk stil og dansk stil.. Hvordan starter I ? Hvad går det he... -
Reaktionskinetik
ForumindlægHey vil lige spørge om der er nogen som har gode notater til reaktionshastighed og reaktionsorden... :) -
Kemi-mundtlig
ForumindlægHejJeg ska op til mundtlig eksamen i kemi, og jeg vil gerne spørge jer der har været op til mundtlig eksamen eller skal. Hvordan vil i læse til eksamen? Og hvordan ka man får høj karakter i det til eksamen? -
Hjælp til oversættelse af en kort sætning
ForumindlægDer var ville ikke nogen af jer der kunne oversætte denne sætning, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg skal starte eller slutte: Da vi på grund af mangel på personale ikke kan betjene vore gæster ved bordene, bedes De venligt henvende dem i køkkenet. For det lyder helt forkert at sige: W... -
øvelse til årsprøve
Forumindlægnogen som kender nogle sider hvor man kan øve til 1.g 9;s årsprøven ... -
Herodot hjælp det
ForumindlægHey ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med herodot perserkrigen, jeg har læst den hele og kan godt give et referat, men det er så også det. for ved ikke hvad jeg skal sige om den til min eksamen. Har ikke noget problem ved platon og finde ting og snakke om men herodot er helt vildt svæ... -
oversættelse
Forumindlæghej...jeg har brug for ligt hjælp her,jeg håber at der er nogel sød mennesker oversæt det har til mig . her er noget af historierDet hele køret rundt i min hovedet, jeg vidst ikke hvad jeg skulle gøre. Men det hele var over nu. Jeg tørret min tår af. Dave var død nu, og vi fik aldrig tid til at g... -
Lyder det godt?
ForumindlægYou shall respect each other’s opinions, its really important. Everyone may have her own opinions, but you shouldn’t assume, that they have the same opinion like, you. -
Kort tekst -rettelse
ForumindlægJeg skriver et resumé af en artikel. Resumeét skal fylde mellem 70 og 85 ord. Nu fylder det kun 48. Jeg beder om rettelse til min nuværende tekst. Og evt. hjælp til noget mere tekst. HASTER skal afleverer imorgen.Artiklen kan læses her:http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/07/... -
notater til alle tiders geografi?
ForumindlægNogen der har det? ville jeg med glæde se på dem. :-) -
PLEASE Rette!
ForumindlægMin engelsk opgave skal aflevers inden klokken 24 i nat (via mail), så ville vide om nogle her inde fra havde mulighed fot se den igennem for fejl? Den fylder ikke særlig meget! PLEASE! Den er enorm vigtigt! Opgaven: http://peecee.dk/?id=23168 Håber virkelig at i vil se på den, det er død vigti... -
> Gør det om ..
ForumindlægVil I være meget søde og gør denne teks om ? , altså der skal næsten stå de samme ting, men bare lidt anderledes..: Our vision of the future is to sell more fat-free food, which baguettes, focaccia bread and chicken wraps to bring more people in our restaurants. McDonalds will pursue expansion i... -
Nogen der vil oversætte dette?
ForumindlægDe havde ikke spist noget i næsten 4 dage. Det var et mirakel at de kunne overleve, helt utroligt. Jeg stillede dem masser af spørgsmål men de var ikke i stand til at svare på dem. De blev undersøgt af lægen alle 6 for at sikre at de var i god behold. Pigen Jelina og Michael skulle indlægges ford... -
hm, at læse biologi?
ForumindlægJeg står desværre og skal op til eksamen i mundtlig biologi (A-niveau), og kan slet ikke finde ud af hvor jeg skal starte at læse, bliver nemlig nødt til at læde hele pensum igennem. Når jeg går til eksamen plejer jeg egentlig at lære det hele uden ad, men det kan jeg jo desværre ikke benytte mig... -
hjælp, skal have 13 til den sidste eksamen for at bestå
ForumindlægHejsa, jeg vil bare lige høre om der er nogen der kan give et par gode råd, jeg har været så uheldig at dumpe mange af mine eksamener og nu står jeg og skal have 13 til den sidste, som er en historie eksamen :-( hva pokker er der lige at gøre?? -
Bestemmelse af fjederkonstant
ForumindlægHej. Jeg har redegjort for en model for en udæmpet harmonisk svingning og en dæmpet og lavet forsøg med dem med en fjeder. De skal nu eftervises vha forsøgene. Det har jeg til dels gjort men vil gern finde k eksperimentelt og teoretisk. Jeg har gjort det for den udæmpede svingning. Eksperimente... -
Terminsprøve
ForumindlægJeg skal have terminsprøve. Hvordan kan jeg øve mig, så jeg kan klare mig godt? -
indbegreber i ligevægt
ForumindlægHej vi er igang med et emne om indgreb i ligevægt og jeg er blevet i tvivl om hvad de følgende indgreb betyder: - ændring af stofmængdekoncentration - ændring i temperatur - ændring i volumen Jeg har prøvet at søge på nettet, men dog uden held.. Er der nogen som har styr på, og vil forklare ... -
Uforståelig srp karakter
ForumindlægJeg fik srp karakter tilbage i aftes, min karakter blev 02 vilket jeg endelig har svært ved at forstå, eftersom at jeg har haft optil flere folk(famlilie og venner) fortælle mig at min opgave var ret god. Så det kom lidt som et shock at jeg fik sådan en lav karakter. Ville nogle af jer have mugli... -
Beregn radius
ForumindlægFind radius r i en isvaffel, der rummer 2dl og har højden h=15cm Her ved vi, vi skal bruge denne formel: v=(1/3)*π*r2*h Nu skal jeg isolere r2 Kan I evt. hjælpe mig, med mellemregningerne? På forhånd tak for hjæpen. :-)
