Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19681 til 19700 af 39512
-
Foran alteret Herman Bang
Forumindlægjeg skal skrive en aflevering, hvor jeg skal lave en person karakteristik af personerne i novellen. jeg har skrevet om bruden, brudgommen og gæsterne, men jeg skal også skriver om kammerherren (brudens fader) men kan ikke rigtig komme videre :-( HJÆLP MIG ! -
Beregning af nettoomsætningen i et årsregnskab ..
ForumindlægHej folkens.. Jeg sidder med en aflevering i Virksomheds Økonomi og er kommet dårligt fra start og har brug for hjælp til at komme i gang.. Hvordan er det jeg beregner nettoomsætningen? jeg har disse ting at gøre godt med: Varesalg, Indbetaling fra varedebitorer, Varekøb og Udbetaling til... -
Spændnigkilder
ForumindlægHej, jeg er i gang med en aflevering i fysik hvor jeg er gået lidt i stå i spg. c. Det lyder således: (I-U)-grafens hældning. Hvilken enhed har den. Jeg tror selv at det er resistansen ohm, dog ikke sikker. -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig brug for hjælp!! jeg er igang med at lave en biologi aflevering, og jeg ved simpelthen ikke hvad forædling betyder... jeg har prøvet overalt. men forstår ikk hvad det er for noget ? en der er sød og hjælpe ? :) -
Analyse af værdikæden
ForumindlægHej Jeg skal analysere værdikæden for Carletti .. Det er en aflevering som er en eksamensopgave hvor vi har fået et kompendium over Carletti... Jeg synes det er ret svært at gøre så meget ud af noget slik... håber på hurtigt svar da den skal afleveres om en uge ! på forhånd tak -
Brystkræft - HER2-receptorer
ForumindlægHjææælp!!:/ har en aflevering til i morgen, og har et stort problem med at finde svaret på dette spørgsmål, håber nogen kan hjælpe mig!:) Gør rede for hvordan en celle kan få flere eksemplarer af genet for HER2-receptoren. på forhånd tak:) -
Redoxreaktioner HASTER!!
ForumindlægHej, jeg har en aflevering om redoxreaktioner, som jeg har problemer med. Jeg kan godt finde ud af at afstemme en redoxreaktion, men det med tilstandsformer, har ingen ide om. Jeg forstår heller ikke, når der står "begynder neutralt", hvad mener de med det?? jeg håber virkelig, at der ... -
Lydens fart i stål
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en aflevering der bla. omhandler lydens fart i stål. Kan simpelthen ikke finde ud af både opg a og b, nogle der kan hjælpe? opgaven er her: http://img223.imageshack.us/img223/9386/lydensfart.png tak på forhånd! -
agonist og antagonist?
Forumindlægheey.. koffein er et stimulerende stof, og er en antagonist, men hvad er heorin ?? Jeg mener at heorin er et hæmmende stof, men er den så agonist??? Jeg er igang med en aflevering, som ska afleveres idag, så håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt ! -
Reducer
ForumindlægHar en aflevering hvor jeg ikke kan finde ud af følgende reducerings opgave. 10*a*b^5/5*a*b^2 undersøg om x=11 er løsningen til ligningen kvardratrod(x-2=3 uden hjælpe midler -
Afgør om punkter ligger på linie. Hjælp!
ForumindlægAfgør ved beregning om punkterne P,Q og R ligger på linie, når P(-6,-3), Q(-1,5) og R(7,18). Hvilken metode skal jeg bruge? Mat. aflevering til i morgen, kunne godt bruge lidt hjælp. Hilsen Rasmus -
Anvend Newtons metode til at finde værdien af 3 kvadratrod 12
ForumindlægJeg har fundet mange forskellige kilder på Newtons metode, og jeg fatter hat. Vi er ikke blevet undervist i det, det er bare dukket op i en aflevering. Nogen der kan forklare metoden for mig? Opgaven er vedhæftet. Jeg har løst opgave A og B. -
Absorbans - beregning af NO2 indhold
ForumindlægHej. Vi sidder med en kemi afleverings opgave og er gået lidt i stå. Opgaven er vedhæftet og de vi har brug for hjælp til er b) og c) i opgave 1. Vi håber der er nogen der kan være behjælpelige for vi sidder rimelig godt fast.. På forhånd tak!! -
Forskel på regnskab? Hjælp!
ForumindlægSidder med en aflevering, hvor jeg er gået lidt i stå her: Hvad er forskellen på at aflægge regnskabet for Restaurant Refslund Aps. som en going concern og som en virksomhed i betalingsstandsning? Ved ikke helt hvor jeg skal kigge efter hjælp henne. Så krydser fingre på at nogen kan hjælpe mig her! -
Beregning af middelafstanden
ForumindlægJeg har fået en fysik aflevering, hvori jeg har svært ved at beregne middelafstanden. Opgaven lyder sålede: Hvor stor skulle middelafstanden være for en tænkt planet med en omløbstid på 100 år? Tak på forhånd :) -
Engelsk opgave
ForumindlægHej, Jeg ville spørge om en venlig sjæl ville læse min engelsk aflevering igennem, og rette mine fejl. Eller i det mindste give feedback på, hvad jeg kan gøre bedre :) Håber I vil hjælpe. -
Beregn stofmængdekoncentration
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en aflevering?? 290 mL af en mættet vandig opløsning af saccharin ved 25o C indeholder 1,0 g. saccharin. Kemisk formel for saccharin: C7H5NO3S Beregn stofmængdekoncentrationen i den mættede vandige opløsning af saccharin. -
Find f(g(1))
ForumindlægHej hej, sidder med en aflevering og sidder fast i en opgave: Jeg skal finde f(g(1)) for funktionerne Nogen der kan hjælpe? Evt. vise trin for løsning så jeg kan følge med i, hvordan man løser den? -
hjælp til tyskoversættelse 1 sætning
ForumindlægHej jeg har en tysk aflevering for til den 17. Marts og kom lige i tvivl hvordan oversættelsen af det her er: Inden politiet havde fanget tyven, havde han gemt pengene. er der nogen som har et bud, for jeg er helt på herrens mark i den. -
Hjælp til Lagerservicegrad
ForumindlægHej. Jeg er har et problem med en opgave til en aflevering. Spørgsmålet lyder således: Redegør for nogle måder, virksomheden kan anvende til at nedbringe varelagerets størrelse, samtidig med at virksomheden stadig bevarer en høj lagerservicegrad. på forhånd tak.
