Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19741 til 19760 af 39512
-
Tegn en parabel
ForumindlægHej alle Er i en opgave, blevet bedt om tegne en parabel: Hvor c<0 , samt at f har toppunkt i T(3,4) Jeg har vedlagt min tegning og ville høre om den kan gå i en aflevering -
hjæl med rettelser
ForumindlægHey :D Jeg er lige blevet færdig med min vø aflevering - er der mon en sød sjæl, som har lyst til at hjælpe mig med at rette komma, gramma, ordstilling, ordvalg fejl :-) Det ville være en kæmpe hjælp! :-) -
Logistisk vækst
ForumindlægHejsa. Google er ikke min ven, har prøvet længe nu. Jeg er ved at skrive en aflevering i logistisk vækst på B niveau. Jeg har brug for en udredning. M er den øvre grænse c er? k er ? Og hvordan udregner jeg M, c, og k. -
Lineær regression
ForumindlægHej Allesammen Jeg har lige fået min første aflevering for og jeg kan ikke lige finde ud af den (se bilag), jeg kan slet ikke komme igang med den første opgave hvor der står det med at gøre rede for... Så jeg håber virkelig I kan hjælpe!!!! -
HASTER - samf A
ForumindlægHej!!! Jeg sidder her med en samfundsfag aflevering til søndag og har problemer med 2'eren. Opgavebeskrivelsen er vedhæftet, da der er bilag til spørgsmålet - jeg forventer ingen svar, dog hjælp :-) jeg takker på forhånd -
Den inversefunktion af
ForumindlægHej derude, jeg har i en aflevering fået følgene funktion hvor jeg skal finde den inverse. Men jeg er helt stuck og ved ik umildbart hvad jeg skal gøre, for at finde løsningen. Håber der er nogle kloge hoveder derude der kan hjælpe. Funktionen er vedhæftet -
DNA-sekvens og genetik
ForumindlægSidder her med afleveringen som er vedhæftet, - kan ikke finde ud af hele opgave A, - men er ved opgave B , hvor opgaven b og c driller mig lidt. Nogle som kan hjælpe mig? (: For kan intet finde i mine bøger eller på nettet om det -
daloon 14.18 afsætning A (trojka)
ForumindlægHej, jeg skal igang med en afsætning aflevering, er der nogle som ligger inde med opgaven 14.18 som ligger i trojka bogen. jeg kunne nemlig godt tænke mig noget inspiration til og komme igang på :) -på forhånd tak, håber i kan hjælpe. -
Hjælp
ForumindlægHejsa! Jeg sidder her og laver aflevering om binomialfordeling, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan man finder exceptionel udfald. Opgaven lyder på: Undersøg om 39 er et exceptionelt udfald for X Opgaven er vedhæftet nedenunder -
andengradsligning
ForumindlægJeg sidder her og laver en aflevering til i morgen. har tre andengradsligninger, som jeg ikke forstår: x^2 - 15 = 0 x^ - 15x = 0 x^2 = 9x nogle som kan forklare mig det? :-) Tak på forhånd!! -
Matematikaflevering - trekanter
ForumindlægHej. Jeg sidder fast i en aflevering, som skal afleveres imorgen. Så håber, at nogen af jer har overskud til at hjælpe mig:) Om trekant ABC oplyses, at arealet er 20, og højden fra C er 5. Bestem AB. Tusind tak" :) -
Nogen her der har haft Historie på netfag på efterslægten?
ForumindlægHey jeg har brug for lidt hjælp med min aflevering. Jeg søger en der har haft historie b på netfag (hf centeret efterslægten) som kan hjælpe mig med et modul jeg ikke lige har helt fat i.. tusind tak for hjælpen -
Bestem regneforskrift
ForumindlægJeg har vedhæftet afleveringen jeg har fået, med de værdier jeg kender. Men med disse givede værdier ved jeg ikke hvordan jeg skal bestemme regneforskriften til g(x), når jeg kun kender definitionsmængden for g. På forhånd tusind tak for hjælpen. PS laves i maple. -
Beregn elektronegativitetsforskellene
ForumindlægHej! Jeg sidder lige nu, og er i gang med en kemi aflevering.. Efter selve øvelsen, skal jeg lave nogle opgaver om elektronegativitetets forskelle, men jeg forstår ikke at regne dem? Hvordan beregner man forskellen for >N-H? På forhånd tak for svar! -
Bestem roden
ForumindlægJeg sidder med en aflevering, og er gået helt i stå ved denne opgave: Bestem c, når 1 rod er rod i 2x^2-3x+c = 0. Bestem derefter den anden rod. Nogen som kan give mig en forklaring på hvordan jeg regner dette ud? :-) det ville være en stor hjælp! - Tak på forhånd. -
fysik a 2011 eksamen
Forumindlægnogen der kan hjælpe eller nogen i den stil ? ( fredag den 27 . maj 2011 ) eller hvis i har jeres svar liggenende daj eg ikke kan finde ud af 3 opgaver. og har fået hele sættet som aflevering. -
hvordan finder man den modstående katete til v?
ForumindlægHeej (: Jeg har brug for noget hjælp til en aflevering (: Jeg kender vinkel A, som er 3,2 grader, så kender jeg hypotenusen/c som er 4,2. hvordan udregner jeg så den modstående katete/b? tak på forhånd :D -
Bestem vinkelA i en trekant med x-værdier
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til denne opgave, som er en del af en aflevering.. I en trekant ABC er AB = x, BC = x/3 og AC = 3x/4 a) bestem vineklA b) bestem x, når arealet af trekanten er 13. -
[RETTELSE] Engelsk oversættelse.
ForumindlægEr der nogen, der gider at rette min engelsk oversættelse? Jeg har oversat afleveringen fra Dansk til Engelsk, men mangler jeres ekspertise. Jeg kan sende den til jeres mail, så smid jeres mail herinde, hvis i kan :) -
Nogen som kan hjælpe med kemi? B mængdebergning titering mm.
ForumindlægHej, Er der nogen som kan hjælpe med denne aflevering? Jeg tror at jeg gør nogen ting sværere for mig selv end det er og ønsker defor sparing så jeg ikke er helt galt afsted. Håber der er hjælp at hente. Mvh.
