Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19781 til 19800 af 39512
  • Den rette linje

    Forumindlæg
    Hej jeg har en aflevering for med nogle opgaver som jeg gerne vil have tjekket. Jeg vil ikke have det rigtige svar, bare der hvor det er gået galt. Så jeg kan altid spørge om hjælp hvis jeg ikke kan se fejlen. Opgaverne er vedhæftet som fil. På forhånd tak tak tak :)
  • Procent og rente

    Forumindlæg
    jeg står selvfølgelig med en latterlig aflevering til i morgen, hvor jeg har glemt det om renter :D opgaven er således: Du har en børneopsparing på 32.494 som skal stå i banken i 21 år, til en halvårig rente på 17.5% Håber i kan hjælpe :)
  • Hjælp til rettelse af tysk

    Forumindlæg
    Hej SP. Har fået lavet min tysk aflevering færdig og tænkte derfor på om der var en tyskhaj der evt. ville rette den i gennem? Det drejer sig om 200 ord og jeg ønkser helst at sende den til deres mail. Tak på forhånd.
  • relativesætninger??

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er igang med en tysk aflevering, som skal bestå af relative sætninger - jeg vil derfor lige være sikker på, at jeg ikke er helt galt på den med hensyn til relative sætninger. ( uret som jeg høre tikke ).. Er dette en relativsætning? :).
  • Overættelse i datid

    Forumindlæg
    Hej alle! jeg skal aflevere en spansk aflevering i morgen tidlig og har lavet den men er lidt i tvivl om jeg har gjort det helt rigtigt.. Håber du vil kigge den i gennem og hjælpe :-) (btw den blå skrift er det jeg har skrevet, den grønne er det jeg skal oversætte)
  • Velfærdsteknologi (civilingeniør

    Forumindlæg
    Hey Går i 2.g og er så småt begyndt, at tænke på hvad jeg vil derefter. Jeg overvejer at tage en ingeniøruddanelse på SDU, men er der nogen som kender til uddanelsen til velfærdsteknologi, altså hvordan kan en helt normal skoledag se ud, fremtidsmuligheder, er der afleveringer og lektier eller k...
  • Kost og kolesterol

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en aflevering om kost og kolesterol. Nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål: Hvilke organiske stoffer får man tilført i stor mængde, når man spiser henholdsvis kartofler og kød, og hvilke hovedfunktioner har de nævnte stoffer i organismen?
  • eksponential funktion x!!

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med min aflevering og jeg har fået disse punkter til at lave en eksonentialfunktion den går gennem punkterne p(3/2,f(3/2) q(81/2,f(81/2) jeg skal bestemme den for g(x)
  • Regulering af blodsukkeret

    Forumindlæg
    Hej derude. håber i har en god weekend. sidder og fifler med en aflevering og er gået i stå ved dette spørgsmål: redegør for hvordan blodsukkeret. reguleres. -ved simpelhen ikke hvad jeg skal svare. er der nogen der ved hvad det skal mene?
  • SUMKURV

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal lave en aflevering, hvor der skal laves en sumkurv for nogle data (se vedhæftet fil). Jeg er i vanskligheder, da intervallerne jo ikke er ens. Hvad gør jeg i denne situation?!!?!? PLEASE PLEASE HJÆLP!!!! På forhånd tak! :) xx
  • Hurtig hjælp (Trekant)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Er lige gået i stå i denne her opgave i vores aflevering. Figuren viser en trekant ABC, hvor punktet F ligger på siden BC. Nogle af målene fremgår af figuren. Beregn længden af AF og vinkel BAF. Beregn længden af AC. - Mange tak på forhånd! :)
  • Fast sætningskonstruktion

    Forumindlæg
    Jeg har svært ved at slå betydningen af dette op. Det skal egentlig bruges til kinesisk, hvor vi har fået besked på at vi skal gøre brug af faste sætningskonstruktioner i vores aflevering. Kan nogen hjælpe? Hvad er en fast sætningskonstruktion?
  • Nogle der kan rette mit spansk? *haster*

    Forumindlæg
    Har lige siddet og lavet en aflevering, men er dog ikke helt sikker på, om det hele er godt, da jeg startede efter juleferien, så jeg har ikke haft det i så lang tid, så derfor ville det være en kæmpe hjælp hvis der var en venlig sjæl der kunne hjælpe mig! Jeg har vedhæftet .doc dokumentet!
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    3x^2-2x=10 Hej alle sammen! :-) Jeg har fået en aflevering, hvor en af opgavere er den jeg har skrevet øverst. Jeg har aldrig prøvet, hvor det ikke giver 0, altså reslutatet. Vil håbe at en af jer kunne hjælpe mig. Tak på forhånd :-)
  • Ligevægtskonstant og volument

    Forumindlæg
    Vi har nogle opgavet til en kemi-aflevering, hvor vi skal kommentere vores resultater, men vi ved ikke helt hvad vi skal kommentere. opgaven er vedlagt. og der står med rødt, der hvor vi ikke helt ved hvad vi skal kommentere.
  • 4(X-2)-6(X-2)=9(2-X) trin for trin

    Forumindlæg
    Hej, sidder midt i en matmatik aflevering og er gået i stå ved den ligning 4(X-2)-6(X-2)=9(2-X) er der nogen venlige mennesker der er søde at sige trin for trin hvordan den skal løses er ikke den skarpeste til mat.
  • Udledning af acceleration

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge hjælp til fysik aflevering :) Vis at ved brug af Newtons 2. Lov at acceleration a er givet ved: a=m/m+M*g ? På forhånd tak :)
  • Opsætning af tysk sætning

    Forumindlæg
    Hej alle ;) Jeg sidder med en tysk aflevering og vil egentlig bare være sikker på at jeg har forstået tingene ordenligt, så... Hvis jeg skal skrive "Producentens fjernsyn" ville man så ikke på tysk skrive "Der Fernseher der Produzent"? På forhånd tak for hjælpen!
  • Opløsligheden af ionforbindelser

    Forumindlæg
    Jeg har fået stillet følgende spørgsmål i sammenhæng med en aflevering om fældningsreaktioner. Jeg er helt på bar bund. Hvad siger grafen om opløseligheden af kalium- og natriumsalte Hvad siger grafen om opløseligheden af chlorider, bromider, iodider og sulfater? Og hvad har dette at gøre med ...
  • Et godt ræsonnement

    Forumindlæg
    Jeg har lige fået i min VØ aflevering spørgsmålet ''Hvad er et godt ræsonnement'' Men.. Jeg ved ikke helt præcist hvad et godt ræsonnement er. Og selve begræbet har jeg hellere ikke helt styr på. Et ræsonnement er at overveje noget, før man tager stilling til ikke?