Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 19801 til 19820 af 24761
-
Terror grupper ?
ForumindlægEr der nolge som ved noget om IRA og Rote arme fraktion? bare små facst - så ville jeg blive glad:) -
Community - ental/flertal?
ForumindlægEr ordet "community" et ental- eller flertalsord? -
hjælp til historie
Forumindlægmit spørgsmål hedder; hvad inspirende den franske menneskerettighedserklæring? Kan intet finde om det, i den tekst vi har fået eller på nettet. -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægFørst vil jeg lige sige: Denne diskussion handler om den nye reform, dvs. alle 2g'ere og 1'gere! Jeg vil gerne udregne mit gennemsnit på den måde, hvor forskellige niveauer har forskellige vægte. Det har jeg så gjort for mine årskarakterer. Skal jeg så overføre de karakterer i de fag, j... -
Komma
ForumindlægHej er der nogen som vil tjekke om jeg har placeret kommaerne rigtigt? :) - Ask her if, she can come. He didn’t know, what was the matter. When he heard, about it he turned pale. She sighed ”Please tell me!” - ingen kommaer? I was sorry, because I couldn&... -
4 superkorte sætninger!
ForumindlægOpgaven lyder: Ret fejl i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den korrekte sætning på linjen nedenunder. 1. My sister have won a week’s holiday in France. 2. Give me an advice. I need i... -
Sandsynlighed og statistik
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med disse opgaver? Ti personer skal køre i et køretøj med ti sæder. På hvor mange måder kan de placere sig i køretøjet? En virksomhed producerer elektriske pærer i titusindvis. Gennem et antal stikprøveundersøgelser har virksomheden fundet frem til, at 6% af pære... -
Et år i England
Forumindlæghej allesammen. jeg er en pige der går i 1.g. Jeg overvejer efter 1.g at tage et år til England og gå i skole der i 2.g og så komme tilbage og tage 3.g i Danmark igen. Ved i om dette kan lade sig gøre at tage 2.g i England for derefter at tage 3.g i Danmark? Håber i kan give mig et svar ;) -
Er der en som kan forklarer mig hvad dette ord betyder
ForumindlægJeg skal skrive om et museum, Bakkehusmusset. Jeg ved ikke rigtig hvad en stadstue vil sige . Vil i være sød at hjælpe mig til at forstå det ord. Jeg har prøvet at slå det op. Tak -
Opgaver
ForumindlægHow many days must a man wait Before you upload his assignements? Yes, 'n' how many seas must a white dove sail Before some moderator decides to upload my assignment? Yes, 'n' how many times must the cannon balls fly Before my assignment is on Studi? The answer, my friend, is blow... -
KVOTE 2
ForumindlægHej jeg er lige blevet student i år, og mener at jeg har et gennemsnit på 8,2 trist, fordi jeg gerne vil læse til læge.. jeg prøver at søge ind i år, på de tre universiteter i dk der tilbyder det, men hvis jeg ikke kommer ind, kan jeg søge kvote 2, til marts? eller var det sidste gang i år man ku... -
Stipendie til udlandet
ForumindlægHej, jeg ville spørge om der findes noget stipendie hvis man vil læse sin PhD i udlandet? -
Hvad foretrækker I?
ForumindlægHej Foretrækker I musik(c-niveau) eller billedkunst(c-niveau)? Hvorfor? -
Algebra
ForumindlægHej (; Har fået nogle opgaver på handelsskolen. og forstår ikke lige helt så meget af dem. Vi har om tal og mængder (algebra) Vi skal lave mængdebrygger og interval klammer. opgaven lyder som følgende: Tallene fra og med -5 til og med 2 Tallene fra 2 til 7 Tallene fra 4 tl og med 8 .. vil i ven... -
Oversættelse-fejl
ForumindlægHej. Jeg skal finde fejl i den nedenstående tekst, men kan ikke rigtigt finde nogen fejl. I myself grew up in Aalborg. I, like many other children gone to any sport. I've been playing football almost my whole life. But I've had some challenges. For example, I grew up as second gen... -
HJÆLP OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej brugere Nogen der vil hjælpe mig med at oversætte dette? Etiske Unge Forbrugere Etiske Unge Forbrugere er en politisk uafhængig NGO, som arbejder for at højne bevidstheden omkring etiske forbrugsvaner blandt unge. Ved at give unge forbrugere informationer om forskellige firmaers holdning ... -
Rettelse af tysk opgave på 100 ord
ForumindlægJeg vil lige høre, om der er nogen, der gider gøre mig den elskværdige tjeneste at rette en mindre tysk opgave på o. 100 ord og/eller evt. kommentarer til forbedringer? Deutschland Wann ich höre um Deutschland, denke ich vor allem auf Adolf Hitler, wie ursprünglich eigentlich Österreicher ist.... -
Tyskstil om fremtidsplaner
ForumindlægHej er der nogle derude der vil hjælpe mig?? Jeg skal have oversat dette: Jeg har altid godt kunne tænke mig at være politibetjent, meget gerne i udlandet som fx Miami, men jeg har dårlige knæ så det bliver nok ikke til noget. Jeg har tit tænkt på at blive læge, måske endda i forsvaret, da ... -
hjælp til stave fejl
Forumindlægdanske Jeg vil tale om min hund som er, død for omkring 3år siden tro jeg. Den hede Mickie og dens rase var Cocker Spaniel, den var kamel farvede og hvid, da vi købte den var den omkring 3 år, den havde været en vagt hund før vi købte den, men den var blevet skadet, så ejerne kun ikke beholde den... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej Folkens, har fået en opgave i tysk. Jeg er i tvivl om især 5'eren og 6'eren er rigtig. Er der lige nogen der vil kigge det igennem. Er meget taknemmelig. 1) Norge har været i chok Norwegen ist in schock gewesen. 2) De unge socialdemokrater har haft en frygtelig oplevelse Der ...
