Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19801 til 19820 af 42939
-
Michael Strunge Digt! Please hjælp mig! :)
ForumindlægHej allesammen. Jeg går i 9. klasse, og skal op i mundtlig dansk på onsdag. Jeg har trukket emnet der hedder: "Fra de vilde firsere - og mod et nyt århundrede, Ikonet: Michael Strunge. Hertil har jeg valgt at mit eksamsoplæg skulle være et af hans digt der hedder "Det er ved at komme... -
gør rede for begerebet stamfunktion
ForumindlægHejsa !! Jeg er ved at forberede mig til min mundtlige eksamen i mat B, og er nu i gang med integralregning.. Den første del af mit spørgsmål lyder at jeg skal gøre rede for begrebet stamfunktion.. Jeg ved ikke 100% hvad jeg skal komme ind på her? Jeg har tænkt mig at starte med at sige F... -
GABA-transportører
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtlig biologi i morgen og har lige trukket følgende spørgsmål: Med udgangspunkt i den udleverede tekst og relevante teoretiske og eksperimentelle elementer fra undervisningen skal du forberede en fremlæggelse, hvor du gør rede for de biologiske forhold, der ligger til grun... -
Hvilken problemformulering er bedst ?
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til at skrive et essay, som skal bruges til min mundtlig eksamen til juni. Jeg har skrevet 2 problemformleringer som jeg gerne vil høre jeres mening på. Især iforhold til sværhedsgrad, synes det er et kæmpe emne, og rigtig svært at begrænse, men så alligevel også spændene ... -
Vitello vil have en far af Kim Fupz Aakeson
Forumindlæghej alle :-) jeg har valgt at snakke om "Vitello vil have en far" til min dansk mundlig eksamen. men jeg kan ikke finde ud af hvad tema, motiv eller budskabet er :-( hvis der er nogle der ligger inde med et svar ville det være perfekt resumé af bogen: billedbogen handler om en dre... -
Eksamensklage - hvad gør jeg?
ForumindlægHejsa Jeg valgte rubrikken "eksamensforberedelse", men det handler nu mere om en eksamensklage jeg har tilsendt min videregående uddannelse. Jeg indsendte klagen inden for de 2 ugers frist efter den mundtlige eksamen. Lovgivningen siger således; Stk. 2. Uddannelsesinstitutionen fore... -
Outline - Apartheid - Spørgsmål
ForumindlægHej alle sammen., Jeg er godt i gang med min Outline som handler om "Life Before And After Apartheid". Det er en Engelsk Mundtligt Eksame jeg skal op til den 2-3 maj 2022 Jeg har lavet spørgsmål til emnet, men jeg har ikke nok og jeg kan ikke finde på flere spørgsmål. Jeg vil rigtig... -
Esterdannelse - faseopdeling
ForumindlægHej. Jeg er i gang med forbederedelse til mundtlig eksamen i kemi på B-niveau og har i den sammenhæng nogle spørgsmål til et forsøg (vedhæftede PDF er forsøgsvejledningen), vi lavede, omhandlende esterdannelse: 6 dråber af en alkohol og 2 dråber af en carboxylsyre tilsattes et lille reagensglas ... -
Mangel på spørgsmål
ForumindlægHej jeg sidder og er igang med at skrive spørgsmål til min naturfags mundtlig eksamen. Jeg har trukket "Den enkelte og samfundets udledning af stoffer" som overemne og min underemne er syreregn. jeg har indtil videre 9 spørgsmål (jeg skriver dem nedunder) men jeg mangler i hvert fald st... -
At finde a i et andengradspolynomium
ForumindlægHej kloge hoveder derude. Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig eksamen på matematik A-niveau, og jeg kigger på 2.gradspolynomiummet. Derfor vil jeg forklare betydningen af konstanterne og hvordan de er defineret og dertil ved jeg at jeg at: c: angiver parablens y-værdi i dens skæring med... -
Lavt gennemsnit
Forumindlæghej!Jeg er lige blevet færdig, men er kommet ud med et lavt gennemsnit nemlig 7,7. det triste ved det er, at jeg så gerne ville læse til odontologi (tandlæge). Et andet alternativ var farmaceut som er på 8,3. i begge linjer skal man have 8 i gennemsnit for de matematiske fag - hvilket jeg ikke ha... -
Bestem den afsætning hvor tangenterne til graferne for de to funktioner har samme hældning.
ForumindlægOpgaven hedder: Det samlede dækningsbidrag kan bestemmes som forskellen mellem omsætningen og de samlede variable omkostninger dvs. Det samlede dækningsbidrag = omsætningen - de samlede variable omkostninger Jeg har indsat min besvarelse på opgaven som vedhæftet fil. Den person som skrev op... -
Fysikeksamen og rapporter
ForumindlægHej alle - hvorledes er det med en fysikeksamen og rapporter? Sæt nu jeg trækker vands varmekapacitet, skal jeg så blot fortælle om, hvorledes jeg fandt vands varmekapacitet, hvad jeg fik af resultater og lignende? Jeg skal ikke nødvendigvis have rapporten på mig under eksaminationen? -
eksamensnit??
ForumindlægHej Er igang med at udfylde KOT skema. Idet der står at man skal skrive sit eksamensgennemsit, er det så det der så på ens eksamensbevis eller må man skrive ens snit gange med 1,08, eller er det noget universiteterne selv regner sig frem til? På forhånd tak -
Skifte uddannelse
ForumindlægEr det muligt at skifte til 2. hf efter 2g? I stedet for at fortsætte i 3g mener jeg. Jeg vil gerne have svar så hurtigt som muligt. På forhånd, tak -
Eksamensopgave til socialrådgiver 3 semester.
ForumindlægHej jeg skal skrive en opgave som skal have en problemstilling om udsatte børn og unge Jeg skal skrive en problemformulering og lave analyse til 2 artikler som handler om det emne jeg skal skrive om. Er der nogen som har arbejdet med sådan en opgave som kan hjælpe mig. -
OPTAGELSEPRØVE I 9.KLASSE
ForumindlægHej folkens. Jeg fik i dag at vide, at jeg er ikke erklæret uddannelsesparat pga. min skriftlig dansk til terminsprøve (Fik 02). Det er første gang jeg fik 02 i hele mit liv, og selvfølelig skulle det være til en terminsprøve. Har ikke fået under 4 i andre fag, men nærmere karakterne 10-12 . Je... -
citere?
ForumindlægJeg har samfundsfag på højniveau og skal om nogle dage aflevere min første aflevering i dette fag. Jeg er så blevet lidt i tvivl om man skal citere, når man skriver sådan en opgave. Altså fx, når jeg skal sammenligne to bilag, skal man så bruge nogle citater fra disse bilag som man gør når man fo... -
Meget mærkeligt
ForumindlægJeg er en elev. Jeg er meget aktiv i timerne, men min lærer vurder at jeg er på 7 ?? Det syns jeg er meningsløst! Kan ikke forstå hvordan jeg er så meget nede! Jeg vil mene jeg vil ligge ved de 9-10 men...! -
Helium
Forumindlæghmm.. Jeg har fået en opgave for, som lyder..Når man trækker vejret i en atmosfære hovedsageligt bestående af helium taler man med en høj pivende steme, som Anders And..Hvorfor påvirker helium stemmen?Ja, jeg har kigget hele min bog igennem men kan ikke finde et svar.. Har kun mine egne teorier.....
