Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 19821 til 19840 af 113953
  • To funktioner

    Forumindlæg
    Opgave: Find eksponentialfunktionen (y= b* ax) der skære linien y=80x-60 for x=1 og x=2 er der nogen der ved hvordan man finder frem til eksponentialfunktionen?
  • Eksponentiel vækst

    Forumindlæg
    Jeg skal i min rapport om eksponentiel vækst gøre rede for hvordan man bestemmer a og b ud fra to punkter på grafen! Er der nogen som har formlerne og kan forklare? mange hilsner:D
  • Krise .. Hjælp!!

    Forumindlæg
    mangler en begyndelsesværdi for forskriften: k(x) = 0,972^x jeg ved at det er altid er b, men der er jo ingen? og der er heller ikke flere givende oplysninger. ..
  • Forkort brøken

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med at forkorte denne brøk: (a-b)^2/(a^2-b^2)
  • Ligninger og vækstmodeller

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal til eksamen i matematik om ikke så længe og er stået lidt af på de her 2 spørgsmål, nogen som kan hjælpe. Spøgsmål 5. - Gør rede for løsning af andengradsligning. - Forklar hvordan man bestemmer eventuel skæring mellem parabel og linje Spørgsmål 6. - Gør rede for vækstform og...
  • Hvordan isoleres a i eksponentiel funktion?

    Forumindlæg
    y = b * ax Er så lost i ligninger :(
  • AC,BC,AB?

    Forumindlæg
    Er det længden BC den beder mig finde i delopgave b?
  • Vektorer lille opgave!

    Forumindlæg
    Vektor a = (2,-3) og om en vektor b oplyses: a*b= 4 og a*^b = -19 Bestem koordinatsæt for b! Hvordan gør man?
  • SRP: Strain gauge TEORI?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg mangler lidt hjælpe til følgende underspørgsmål i min problem formulering: b. Redegør for det teoretiske grundlag bag anvendelsen af Strain Gauge til eftervisning af spændinger bøjningspåvirkede bjælker. Jeg har styr på den grundlæggende bjælke-teori, men jeg mangler lidt hjælp til ovens...
  • Afgangsprøve i fysik/kemi

    Forumindlæg
    HJÆÆÆLP Jeg skal op i mundtlig fysik efter prøveform B i næste uge, men har ingen anelse om hvordan det foregår. Er der nogen der kan hjælpe? I må også meget gerne skrive, hvis i har noter til følgende emner: Syre og baser: Surt, basisk, pH-værdi, H+, ætsning af metaller, stærke/svage syrer o...
  • Eksamensudeblivelse på HF

    Forumindlæg
    Hey folkens ! Er der nogen, der ved, hvordan en eksamensudeblivelse uden lægedokumentation vil blive bedømt på HF, hvis jeg har trukket opgaven / fået opgaven udleveret (24 timer før) - og ikke dukker op til selve eksaminationen - vil karakteren så blive fastsat som IM, -3 elle 00 ? På ...
  • acceleration

    Forumindlæg
    En golfbold ligger stille. En golfspiller slår til golfbolden, som herved i et kort tidsrum påvirkes af en meget stor kraft. Slaget på golfbolden varer 1,0 ms, og under slaget er den samlede kraft F på golfbolden som funktion af tiden t givet ved udtrykket hvor A = 3,6 ·1015 s–4 og B = 5,0 ·10–4 ...
  • Velfærd og fordelingspolitik

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Velfærd og fordelingspolitik som mit eksamens emne. Men jeg ved ikke noget som helst om det. Kan i ikke skrive kort, om hvad i ved, det er?
  • Min Dansk Eksamensopgave!!

    Forumindlæg
    Hello :D Jeg har været til eksamen i dansk i dag og jeg har skrevet en kronik. Nogle der vil bedømme den karaktermæssigt ? Er tilfreds med alt over 4 :))
  • fysik

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D
  • Hjælp til makro og mikro

    Forumindlæg
    Hej :) jeg har utrolig meget brug for lektiehjælp eller gode noter til makro og mikro. evt. gamle eksamens opgaver tages imod. På forhånd tak
  • årskarakterer og eksamenskarakterer..!!?

    Forumindlæg
    Hej Hvis man kommer op i et c-niveau fag, hvilken karakterer tæller så med, det man har fået i eksamen eller både årskarakterer og eksamenskarakterer..? På forhånd tak!
  • Ang. studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg har i dag hørt, at man kan dumpe hele sin eksamen, hvis man bare dumper i ET fag, er det rigtigt? Kh..
  • VØ A 21. maj, hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, hvordan gik eksamen i går? - hvad var emnerne? - var det svært? - kunne man nå alle opgaver? - hvad er forventningerne til karakteren? Med venlig hilsen Casper Larsen
  • hvornår skal jeg gå igang ?

    Forumindlæg
    heeeej !! Hvis jeg fx. har eksame prøver om en måned. Hvornår er det så klogest at gå igang ?