Søgning på: spansk grammatik noter. Resultater: 19821 til 19840 af 23595
-
korte oversættelser HASTER!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige lavet nogle sætninger til en aflevering som omhandler Gustar, encantar, interesar og lign. Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår grammatikken hundrede procent, så jeg ville høre om der ikke er en der kan kigge det her igennem, og evt. sige hvor der er fejl.. Jeg k... -
stil om berlinmuren
ForumindlægHejsa Er der ikke nogen som vil være sød at læse min tysk stil igennem. I må meget gerne rette grammatik fejl, men i kan også bare skrive hvad i synes om den. opgaven lød på at skrive 200 til 300 hunrede ord på tysk om berlinmuren. tak på forhånd :) Die Berliner Mauer Nach der Zweiter Weltkrieg ... -
Blog om træning på tysk - hjælp søges!
ForumindlægHej alle, jeg har skulle lave en blog om min træning, da jeg ikke er så god til grammatik, vil jeg håbe nogle flinke mennesker vil hjælpe mig, og rette det. Her er teksten: Ein grosser Teil meines Lebens, benutzen ich um meinen Körper zu trainieren. Nach einem langen Tag in der Schule, dann versc... -
Help needed :)
ForumindlægHej. Nogen der har godt styr på engelsk grammatik og vil hjælpe med denne opgave. Jeg har prøvet at løse den. Men da der ikke er nogen facit. Er det lidt svært, at vide om det er rigtigt. på forhånd tak. Each of the sentences below contains an error. Find it and correct it. ... -
Hjælp rettelse af tysk
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive om juletraditioner. Da min tyske grammatik ikke er speciel god i praktis, vil jeg høre om der var nogen der gad hjælpe med lidt rettelser. Das Weihnachten ist bald hier, so habe ich mich entschlossen, Ihnen eine Weihnachtskarte zu senden. In Dänemark feiern wir ... -
Rettelse af kort tekst.
ForumindlægHeyaaaaa. Jeg ville lige høre om nogen ville være så søde at rette denne tekst? Bare det grundlæggende grammatik (komma osv). De fleste af os der går på Borupgaard syntes at det er en fantastisk skole. Vi har nogle mega fede arrangementer, og der er et godt sammenhold på skolen. Men hvordan ... -
[København] Lektiehjælp tilbydes i matematik, dansk og engelsk - Gym. niveau og nedefter
ForumindlægHej. Mit navn er Per; jeg er 26 år og læser til ingeniør indenfor produktion og ledelse. Jeg er oprindeligt uddannet elektronikfagtekniker i 2008 og har bl.a. hjulpet lærlinge i samme branche med pensumforståelse. Efterfølgende har jeg taget et adgangskursus til ingeniøruddannelserne, som er et... -
Hjælp til rettelse af grammatikfejl
ForumindlægHej. Jeg har lige lavet en stil som cirka skal være på 150 ord. Stilens overskrift er fremtidsplaner på tysk, og jeg har skrevet mine tanker ned til den. Jeg er bare ikke så sikker på grammatikken igen, så hvis der er nogle som vil være så venlige at rette min stil, ville det være alle tiders. J... -
bøger sælges
ForumindlægMeget velholdte og nogle helt ubrugte bøger fra efteråret 2012 til studiet professionsbachelor i engelsk og it-baseret markedskommunikation sælges- ved køb af alle bøgene samlet er prisen 1100kr. 1: A concise contrastive grammar of english For Danish students- Workbook Liselotte Hjulmand ... -
Summury
ForumindlægJeg har lavet en Resume af et video klip og vil gerne have den tjekket for grammatik fejl, er er nogen der er villig til at kigge den igennem? The video clip is about a discussion with the Psychologist Dr. E Fuller in the CNN Channel. He tells about Jared Loughner who had committed crime, where h... -
En lille tysk stil
ForumindlægHej alle! Jeg er desværre utrolig dårlig til tysk, så er der nogen der lige vil læse min tysk stil og komme med rettelser? Det er ligemeget om den er god eller dårlig, det er grammatikken, der er vigtig. - tak på forhånd! Jugendsein Stimmungsschwankungen, Freunde, Freund/Freundin, Sex,... -
vil du rette min tysk opgave?
Forumindlægjeg er lige blevet færdig med min tysk stil. Det er min første stil nogensinde, så vil gerne gøre det ekstra godt. jeg regner med at der er ret så mange grammatik og andre fejl, da det somsagt er min første stil. vil i ikke være venlige at makere de steder i har rettet? :D i må også gerne skrive... -
HJÆLP!!!
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en tysk aflevering, men har aldrig været helt skarp til grammatik. Så jeg ville høre om der er en derude, som har løst til at rette dette. Opgave 1 Wikipedia ist eine grosse online-Enzyklopädie, die ich oft verwende, wenn ich eine Aufgabe der Schule schreiben muss... -
Tysk - hjælp!
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en tysk aflevering, men har aldrig været helt skarp til grammatik. Så jeg ville høre om der er en derude, som har løst til at rette dette. Opgave 1 Wikipedia ist eine grosse online-Enzyklopädie, die ich oft verwende, wenn ich eine Aufgabe der Schule schreiben muss. I... -
kritik af filmen " Die Welle"
Forumindlæghej alle er der nogen der kan se om mit grammatik er i orden i dette tysk opgave. Die Welle ist ein deutsches Filmdrama aus dem Jahr 2008. Die Welle ist produziert von Dennis Gansel und gespielt von Jünger Vogel. Das Thema ist Nazismus. Der Film war ein grosser Erfolg und sein Film lockte 2... -
Er det korrekt
ForumindlægHej. Jeg sidder og træner tysk retskrivning for at få bedre styr på grammatikken, da chancen for at jeg trækker mundligt tysk er ret stor. Jeg har rettet to korte tekster, og kan ikke lige umiddelbart spotte flere fejl. Er der nogle af jer som kan spotte nogle fejl? I må meget gerne skrive tilb... -
Hjælp med tysk.
ForumindlægHej jeg har brug for lidt hjælp med at rette mine tysk lektier. Jeg ved der er mange grammatik felj og måske nogen komma fejl. Men lige meget hvor meget jeg prøver kan jeg ikke finde ud af at rette dem. Jeg tænkte at nogen her kunne hjælpe mig. 1: "Das Buch handelt von einem Mädchen name... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej folkens har denne større oversættelse, hvis der er nogen der gider at tjekke den igennem for fejl, så er jeg yderst taknemmelig! På forhånd tak!!! Franka Potente Mange unge mennesker har set den tyske film ”Lola rennt”. Hovedrollen bliver spillet af Franka Potente, der er blevet... -
Hjælp til skrivning af tysk stil
ForumindlægOpgaven lyder at vi skal skrive 3 sætninger om Bertolt Brecht, Kurt Weill samt at teaterstykke vi har været inde og se. Der behøver hellere ikke at være en sammenhæng mellem sætningerne, det skal også siges at jeg ikke er den skarpeste til tysk grammatik så stort set alle råd ville hjælpe mig! :)... -
En som vil rette en halv side??Plzz
ForumindlægKlimaet er blevet meget glemt, men ved at, hvis man udslipper for meget CO2 så ville der komme konsekvenser i fremtiden, problemet er at klimaet bliver ignoreret. De fleste tænker på at der vil ikke ske noget lige nu, så hvorfor skal ”jeg” tænke på næste generation – problemet e...
