Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 19841 til 19860 af 63756
-
Methylxanthiners opbygning
ForumindlægNogle forslag til hvad man ellers kan skrive, når man skal redegøre for methylxanthinernes opbygning? (Jeg tager udgangspunkt i koffein, theobromine og theophylline)\n\nJeg har selv skrevet, at de tre stoffer er methylxanthiner, i det at der er et x antal methyl-grupper, som erstatter hydrogen bi... -
base i matematikken
ForumindlægUdregn ved hjælp at tabellen følgende opgaver. kan nogen hjælpe ? Jeg har vedhæftet tabellen. 4324V + 1324V = 224v - 143v = 4324v - 1324v = -
Krigen Mod Terrorisme i Afghanistan
ForumindlægJeg skal til at skrive min SSO..Det jg har fået til opgave er at skrive om Krigen mod terrorisme i afg., men jg aner ikke hva jg ska læs om eller hvor jg ska søge informationer eller få lidt inpirationer fra.. Er der nogen der vil/ka hjælp mig med det.PS: Ha ikke fået problemformulering endnu.. -
Vurdering - er gået helt kold.
ForumindlægHej jeg er ved at være færdig med min SSO, men er gået ret meget i stå med min vurdering som jeg i øvrig har svært ved at få op på et ordentligt niveau.Det jeg skal vurdere er: Ideologiernes rolle i udviklingen af den kolde krig og bipolariteten.Her er hvad jeg har skrevet indtil nu.De to blokke ... -
Resume af The Witness m. Harrison Ford
ForumindlægHej..Jeg søger et resume af filmen The Witness, der handler om en lille amis dreng, der skal med sin mor til en storby. På togstationen går han ud på toilettet, hvor to mænd myrder en anden mand.Resumet skal være på ca. 400 ord (ca. ½ side i word med dobbelt linje afstand), det gør ikke noget, at... -
Iliade - guldnoter, stikord --- mv....
Forumindlægjeg har 1.sang, 22. sang og 18. sang 393-467 opgivet til eksamen den 1/6...og jeg har brug for al den hjælp jeg kan fåjeg har selv prøvet at hitte ud af det..men jeg går hele tiden død i det...nogle der kan give en saltindsprøjtning til min noteskrivning?? -
Billy Elliot
ForumindlægHej, er der nogle der har læst/set filmen, BILLY ELLIOT?Jeg har set den, men har glem lidt af den, så hvis nogle kunne hjælpe mig med et par spg. ville det være et HIT :)1) Hvorfor viser Billy brevet han har fået fra sin mor inden hun døde, til Mrs. Wilkinson?2) Hvorfor viser Machael Billys, ven ... -
Sjove/irriterende hændelser under eksamen
ForumindlægI går var jeg til mundtlig eksamen i dansk (folkeskolen) og jeg sad i et forberedelses rum og læste min novelle jeg havde fået udleveret. Pludselig, mens jeg sad og læste min novelle, var der en bold som ramte vinduet til mit rum. Jeg kiggede ud og så et par drenge fra 5.-6. klasse. Jeg ignorered... -
Bekræftet kopi
ForumindlægHvornår er en bekræftet kopi af et eksamensbevis gyldigt? Skal skolen bare skrive under på det, eller hvordan foregår det? -
Hvad skrev i SSO?
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet SSO i kemi. Vil gerne høre hvilke emne i skrev om og hvilket karakter i fik.På forhånd tak! -
Hjælp tak
ForumindlægHey Giv mindst 4 grunde til at gruppearbejde kan være en god måde at arbejde og lære på.Kommunikation, Diskutering, Samarbejde, detaljerDet var mit bud. Jeres bud?? -
bærbarordning
ForumindlægPå svendborg hhx er der en bærbarordning, hvor alle får mulighed for at købe en bærbar. Mit spørgsmål er sådan set bare, om i skriver notater på jeres computer, eller om i skriver jeres notater i hånden (fysisk)...?? hvad er bedst. -
"Slogans"
ForumindlægHej!Jeg skal, som mange andre, til demonstration i Kbh i morgen.Derfor skal jeg bruge slogans, til at skrive på en t-shirt.Jeg er tilhænger af SF og Enhedslisten, så derfor skal de slogans I kommer med, være noget de står for, og ikke noget, som støtter den nuværende regering.Håber I har nogle fo... -
Et problem
ForumindlægJeg har et problem.. Jeg søger nogen der hjæpsomme der kan hjælpe mig.. Jeg vil blive så meget glad. -
Kan det være rigtigt!?
ForumindlægMin samfundslærer sagde i dag, at man slet ikke behøver have samfundsfag for at blive advokat? Kan det passe!? -
Tips til skriftligt dansk
ForumindlægJeg kunne godt bruge nogle tips til hvordan man bliver bedre til at formulere sig i skriftligt dansk.. så man kan få lidt højere karakter i dansk stil.. Jeg mangler lidt de der ord, vendinger og formulering som får teksten til at flyde.. Hvordan kan man øve sig i det.. -
Fravær ved en strejke?
ForumindlægMå lærerne godt give fravær ved en strejke? -
1. verdenskrig problem stilling.
Forumindlæghej allesammen, jeg skal lave en problemstilling i historie og jeg har valgt emnet Osmannerriget. jeg har nogle spørgsmål som jeg selv har lavet og skal prøve på at svare på. her er de: 1. hvorfor deltog de i krigen. 2. hvilke konsekvenser havde osmannerriget ved at deltage i 1. verdenskrig.... -
kunsten at kunne matematik
Forumindlæghej jeg skal til matematik eksamen her på mandag, og jeg har siddet hele julen med nogle spørgsmål, hvor jeg på mandag trækker et af spørgsmålene. jeg har bare ikke kunne følge med her på det sidste, da min lærer har undervist på et lidt højere niveau, end min sproglige hjerne kunne følge med i..... -
Medicin på Harvard
ForumindlægHej, Nogen der ved hvad der specifikt kræves for, at komme ind på Harvard University Medical School? Karaktererneligger på 12 untagens 3 fag, hvor den ligger på 10, 10 og 7, dog mener jeg at dette kan rettes op på. Har forøvrigt lavet et research, men kunne ikke rigtigt finde relevante kilder. ...
